Czekam z chujem w renku
Wersja do druku
Czekam z chujem w renku
A jednak chuj mi w dupę. Kierowca stoi w korku 240km ode mnie, a do 23 może jeździć tą lawetą. Jutro rano będzie...
Na razie jedna fota, bo musiałem go zdjąć na głównej ulicy i spierdalać na garaż. Później postaram się zrobić więcej. Zaskoczyło mnie ile jest miejsca pod maską. Cały silnik można było obmacać z góry. Wszystko suche oprócz wężyka odpowietrzającego zbiornik płynu chłodniczego. W środku nówelasek, felgi 20 cali amg - będę opierdalał, radio bardzo fajne. Popołudniu jeszcze będę działał w garazu to podrzuce wiecej fotek
https://static.pokazywarka.pl/i/u/r/...28d8b_orig.jpg
a Ty czekasz jeszcze na te bete z kilku stron wcześniej?
Nie udało się jej kupić
jakie tarcze i klocki do e39?
hamulce się skończyły xD @Mexeminor ; wiem, że jak już kupowałem, to zbierało się na wymianę, ale jeszcze trochę objechały
jak się orientowałem, to polecają zwykły zestaw od zimmermanna, albo textara
może rotingery gt??? chociaż czy te przetłoczenia i dziurki mi nie popękają?
@jaxi ; co się skończyło? Bo klocki przód miałeś nowe prawie, zmieniałem je z 2 miesiące przed sprzedażą.
A najlepsze tarcze do E39 to ATE, bo to jest oryginał. Zimmermany chyba też polecali, reszta raczej nie, tzn. większość jest zdania, że lepiej nie, bo się potem pokrzywią, co jest normalką w tym aucie.
To może tarcze były umęczone już, no nie pamiętam, ale chyba coś wspominałeś
Bije mi momentami jak chuj, piszczy i pyli obrzydliwie, także wychodzi na to że wypadałoby zmienić wszystko
Jak wracałem ostatnio z tyskiego kebaba to hamowanie 140-100 było jakbym po wapiennej w kozach jechał a nie po asfalcie
A no możliwe, że tarcze już mają dość, bo mi wspominał diagnosta, że już powoli się kończą i chyba ci to wspominałem. W sumie już 20k zrobiłeś, nie dziwi mnie to.
Mi biło przy hamowaniu jak go kupiłem, ale to były końcówki drążków.
Im więcej czytam to stwierdzam, że chyba wezmę zestaw textara
Klocki robią dobre, tarcze ponoć robili oemowe BMW
Zimmermann nie zaprzecze, że dobry, ale dużo natrafiłem opinii, że się wyginają tarcze i elo
A klockow nawet nie robią tylko pakują pod swoją markę
A cena ta sama co zimermany
Jeszcze czujki dokupić, chyba że są, a że klocki zmieniane to może będzie ok, bo nic mi nie wyskoczyło
Kup ATE jeśli nie są jakieś w chuj drogie.
A czujniki albo wyjdą i się założy te co są, albo wiadomo, nówki.
Kieerwa, jeszcze nie skończyłem jednego, a już wjechał kolejny. Oryginalny pakiet brabus przód, tył i wydech Zachowany w oryginale, 102kkm i 7g tronic "need repairing" za 14.5k pln :D
https://static.pokazywarka.pl/1/j/z/...18e65_orig.jpg
https://static.pokazywarka.pl/x/5/0/...89786_orig.jpg
https://static.pokazywarka.pl/m/b/d/...56e42_orig.jpg
Kurwa jaką linie te merce mają
Ten tył wygląda tak świeżo, jedynie przednim światłom przydałby się lekki lift i wyglądałoby jak auto z tego roku
W218 jest takim odświeżony w219, ale mi się nie podoba ;/
Przecież tam wyjebiesz skrzynię, wstawisz nową i masz z 10k zysku izi szybko. Kurwa, jednak się opłaca te Japońce targać w chuj.
Panowie, jak kupiłem auto i ma opłacone ubezpieczenie do końca roku przez poprzedniego właściciela to mogę sobie normalnie jeździć, czy lepiej już teraz ubezpieczyć na siebie?
Z opłatami wyjdzie 38k, naprawa od 2.5 do 4.5k PLN pewnie. Wszystkie filtry, płyny, oleje i świece to koszt 700zl przy dobrych zniżkach intercarsie. Podpuscilem chłopaków na grupie cls, że mam ofertę kupna takiego za 70k z regenerowanym automatem i pytanie czy się opłaca, to wszyscy zgodnie powiedzieli, że tanio. Za te 65-70 go ojebie i pietnastak w kieszeni lekkim chujem
Exe strasznie tanio auta sprowadzasz. Ja to jak obserwowałem japońskie aukcje to troche drogie te wozy chociaż niektóre mają na prawde niskie przebiegi i to byłby jedyny powód dla którego warto sprowadzić.
To tez nie jest tak, ze od razu takie fury znalazłem. Pierwsze auto kupiłem tam prawie 2 lata temu. Później nie kupowałem, bo nie miałem kasy, ale przeglądałem oferty przynajmniej raz w tygodniu.
Siemanko. Jako że mam prawko od czerwca a od sierpnia samochód potrzebuje kupić dobrą kamerkę do samochodu. Polecicie coś do max 200zł? Z góry dzięki za pomoc.
Viofo może jakieś złapiesz w tej cenie
Airmatic już prawie naprawiony. Jutro jeszcze trzeba sprawdzić wtyczkę zaworu spustowego/ew. wymienić zawór i będzie śmigał.
https://static.pokazywarka.pl/j/u/v/...482cb_orig.jpg
https://static.pokazywarka.pl/9/h/q/...6bd16_orig.jpg
ładne to to ile czujnik lakieru pokazuje micronów tak z ciekawości spytam?
Volvo już odebrane od mechanika gdbym cofnął czas nie kupowałbym e36 tylko kupiłbym jakieś s60 z 2.3 t5 i to modził, genialne auto naprawione odma, hamulce, zmieniony olej wraz z płukaniem silnika.
Ogólnie jak olej mi ściekał z na kolektory wydechowe to on kiedyś wyparuje czy mam wdychać ten smród do końca życia tego auta?
Nie ma dostepu zeby to jakas szmatka przetrzec? Generalnie kiedys wyparuje
Muszę go umyć, bo nawet na zdjęciu widać, że krople deszczu stoją na starym kurzu, ale tam gdzie czyściłem to było 140-160 i prawy błotnik 260 w jednym miejscu. Jednak nie mogę tam dobrej powierzchni pod miernik znaleźć, a obok gdzie jest płasko jest już norma.
super autko gratulacje opierdol z zyskiem;]
co polecacie na zmatowiałe lampy, jak się do tego zabrać? (nie mam mechanicznych sprzętów)
Zależy jak zmatowiałe. Papiery wodne od 500 lub od 800, zależy jak mocno zdegradowane. Lecisz lewo prawo góra dół na przemian każdym papierem 800,1000,1200,1500,2000,2500 aż zatrzesz kolejnymi papierami rysy po poprzednich. Cały czas płuczesz papiery i dopryskujesz wodę na lampy. Na to później bezbarwny dwuskładnikowy z utwardzaczem. Taki zwykły bezbarwny ze szpreja może być zbyt mało wytrzymały i lampy będą żółknąć dalej. Są takie wynalazki jak ten:
MOTIP LAKIER SPRAY BEZBARWNY 2k Z UTWARDZACZEM !!! 7807309002 - Allegro.pl
ale nie testowałem. Jakbyś jednak miał skądś maszynę to kończysz na papierze 3000, pasta mocno ścierna na twardej gąbce, potem finishowa na miękkiej i na to powłoka kwarcowa/ceramika/wosk. Jak wosk to musisz co miesiąc sobie odświeżyć. Ogólnie robota papierkami na kilka godzin albo i lepiej jak chcesz dokładnie.
Tak jak myślalem. Do naprawy airmatica trzeba bylo zlutować jeden kabelek na wtyczce od zaworu upustowego :v. Airmatic smiga, auto po serwisie. W tygodniu się umawiam na przegląd
Co to znaczy jak mówi się o podłączeniu na krótko?
czyli np z kabli gdy ci akumulator padł i chcesz awaryjnie odpalić auto żeby alternator podładował aku
Polecacie jakiś kabel rozruchowy żeby byl w miarę tani no ale posłużył trochę? Głównie do akumulatora do max kombi nie wiem ile to ma 82ah?
Ale jak, co dwa dni palisz auto z kabli, że ma to trochę posłużyć czy o co chodzi? XD zwykłe grubsze kable z marketu/stacji, nie ma tu żadnej filozofii
Bo to jest gówno, ale jeśli nie używasz ich co drugi dzień, to nie ma sensu wydawać hajsu na coś lepszego. Chyba, że masz jakiś pojebany silnik z masą osprzętu o dużym zapotrzebowaniu na prąd, ale wtedy raczej wiedziałbyś co i jak ;)
kup sobie jakiś w lidlu tak jak ci pan ekspert napisał to nie ma sensu wydawać więcej jak market przewidział, no chyba że tata prowadzi zakład mechaniczny
No elo bo poskladalem fure i chce sie teraz powoli wziac za podniesienie troche mocy
I mam taki kwiz wyjmijcie swoje krysztalowe kule
Fura ogolnie zapierdala i nie ma z nia problemow, ale przy gwaltownym przyspieszaniu (takim na 75%+ mocy) wariuje. Auto sie tak jakby dusi, obroty spadaja i podnosza sie i ogolnie wariuja tak przy wartosci 2300+, takie zawirowanie wystepuje na 1-2 sekundy i puszcza. Uczucie podobne jak przy zrzucaniu biegu podczas przyspieszania przy skrzyni automatycznej xD
Silnik oczywko 2.0 jedzie trzesie dymi.
Co obstawiacie, turbo, sprzeglo, dwumas? Mi sie wydaje, ze turbo. Jutro cisne do mechaniora wiec sie pewnie wiecej dowiem. Fajnie gdyby to bylo to.
jest tam zmienna geometria w tym turbo?
jak nie to przepływka, egr albo map sensor.
ewentualnie overboost.
wtryski bym wyeliminował.
i bardzo mała szansa na dpf zapchany
i moge chuja na pień położyć że to ktoras z tych rzeczy.
jakby to byla benzynka to bym powiedzial ze czujnik polozenia wału aka sonda lambda, silniczek krokowy albo swiece
nie wiem jak z dostepem ale zeby wyczyscic map sensor to nawet taka padlina jak ty da rade.
z overboostem podobnie chociaz moze byc ciężej bo nie iwem jaki tam zawór wystepuje (byly nierozbieralne - takie jakby sklejone i rozbieralne)
ja nawet nie wiem co to jest ten overboost wiec chuja do dupy se moge wlozyc co najwyzej xD
map sensor tak
zajebiscie jakby sie okazalo, ze to cos z takich pierduł jaranko bym wjebal cipa jeszcze w tym miesiacu bo jak to jakies turbo albo cos to kiepa znowu wyjebac kolejne 3k na ta rozjebunde stara
albo w sumie grucha od turbo z takich pierdół
ale ugulem wg prawdopodobienstwa
Egr
przeplywka
overboost
map sensor
mmm dieselek
moje marzenie
następnym autem je spełnie, na chuj mi te benzyny jeśli nie mogę mieć v8, a nie widzi mi się zapierdalanie z butlą na pół bagażnika...... jedynie dzipek gc wk spoko bo można butle pod autem schować hehe
nie ma nic lepszego niz dizelek
ale na takie 1.75tbi to bym wymienil, ale na mlodsza niz moja taka 14-15 rok musialbym wyjebac z 65.000 :/ A to juz mozna chargera lub challengera szarpac z hemi wiec to chyba jasne na jaka benzin bym sie przesiadl
ja na razie chce moja doprowadzic na sztos, jutro musze podjechac do aso obczaic czy mi wypierdola s&s jebany bo chyba potrafia go odlaczyc na stale, pozniej ogarnac to delikatne szarpanie, pozniej programik tak zeby chociaz te 210 koniuw bylo i bede jezdzil do usranej smierci tym autem, jeszcze se wpierdole takie kola, ale to juz na next lato
https://www.alfaclubvic.org.au/forum...ch=36067;image
Na pewno da sie go na stale wylaczyc odpowiednim modulem akcesoryjnym. A i jak w aso powiedza ze sie nie da to kurwy kłamią. W kazdym sie da
Bylem dzisiaj w ASO mowie, ze mi guzik od dezaktywacji nie dziala i ogolnie ten system to cos sie u mn jebie to typ sam sie zapytal czy chce go moze na stale wypierdolic bo naprawa to moze byc droga, a tak to cyk i klopot z glowy muwie dobra ziomek jutro 8.00 jestem i mi to wymontowywujecie, a on dobra elo mordo
Wiec powinienem sie tego predko pozbyc.
Kurwa Artur ogarnij się i we kredyt na tego Czerdżera, a rozjebunda do żyda.
Mówię ci, życie masz jedno, nie bierz ze mnie przykładu.
A Start/Stop to se zawsze można odwrócić i elo, dopóki nie wciśniesz tym paskudnym paluchem knefla, to wyłączony będzie. Najbardziej elegancka opcja.