a właśnie w Mondziaku mam to samo, kompletnie zapomniałem o tym, myślałem ze to tylko w lato pomaga.
Po pierwszę możesz stosować miliony preparatów, a pary nie pozbędziesz się póki nie osuszysza auta od środka. Gdzieś zalega woda (pod dywanikami pewnie) i wsiąkła w materiał. Jak ona zniknie - przestanie parować.
Druga sprawa - obieg otwarty, na szyby, max dmuchawa = odparowane + AC jeśli masz
Po trzecie polecam umyć szyby od środka, na brudne łatwiej osiada para.
Po czwarte są preparaty do szyb żeby para nie siadała, ale uważaj bo niektóre ograniczają widoczność.
Co do klimy jeszcze - ona właśnie osusza powietrze, dlatego jest taka skuteczna. Co ciekawe - pomimo tego, że sprężarka nie włącza się poniżej jakiejś temp. to patent z osuszaniem wciąż działa. Ktoś potrafi to wytłumaczyć? Bo ja nie potrafiłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
No dobrze, włączamy klimę, sprężarka nie chodzi poniżej chyba 16*C, szyby nie parują. Zużycie paliwa jest większe niż na econ?
Prosiłbym was jeszcze raz o opinie o BMW e60/61 530 2005+ r w dieslu i benzynie i jakie usterki przy jakich przebiegach występują tam
Pozdrawiam
http://www.autocentrum.pl/oceny/bmw/seria-5/e60/
również pozdrawiam, szczególnie umiejętność użycia gugli.
W takich sytuacjach polecam
http://lmgtfy.com/?q=bmw+e60+opinie
^^
Powiedzcie mi czy w mondeo mk2, rocznik 98 przy przekręconym kluczyku i palących się kontrolkach działa wspomaganie kierownicy czy tylko przy włączonym silniku. Wydaje mi się, że coś jest nie tak gdyż mi działało przy swiecących się kontrolkach a teraz mi nie działa. Zastanawiam się czy to tylko moje "wydaje mi się" czy coś jest nie tak.
Z góry dzieki za odpowiedzi.
#edit: Dobra, już wiem, że działa na pasek, więc dopiero po włączeniu silnika
siemka Panowie
Mam sobie od 2 miesięcy swoje własne autko - Golfa III iii ma on sobie problemy z odpalaniem gdy jest mało paliwa.
Wiecie może z czym może być problem?
Moi główni podejrzani to: lekko lejący sie akumulator który od razu po zimie zostanie wymieniony, drugi podejrzany to pompa paliwa.
Trzecim podejrzanym był filtr paliwa lecz go wymieniłem od razu i nic nie pomogło ;f
Czwarty podejrzany to największy głupek: po prostu mała ilość paliwa robi taki problem :P
pompa nigdy nie wyciąga paliwa do końca więc obstawiam czwartego podejrzanego.
akumulator najprawdopodobniej dobry, chyba że rozrusznik kiepsko kręci. A jak kiepsko kręci to weź go na opornicę