lolekk napisał
ktoś tutaj poruszał sprawę, że jak się dba to się ma i dalej ble ble ble
ja się z tym do końca nie zgodzę
zabezpieczenia korozyjne producenta, oczywiście, można podzielić na 3 podstawowe:
- bardzo dobre, trudno żeby coś wylazło, nic nie trzeba nawet konserwować, od czasu do czasu umyć, np audi 80
- średnie, czyli jak będziesz garażować i mył w miarę czesto, do tego zakonserwujesz podwozie to będzie ok (hondy, )
- całkowicie chujowe rdzewieje bardzo szybko, no ale jak ktoś będzie piescil doslownie, nie jezdzil w zime to moze nie bedzie bardzo widac...
---------------------------------
co do astr, to uwierz mi, ze jak ktos ma pojecie jak dbac i to robi to to autko pojezdzi dlugo, przyklad, astra 2 2000r, 1.4, +350tys przebiegu, z tego ponad 150k na gazie i nic nie bylo robione w silniku, wymieniane tylko eksploatacyjne czesci i chyba tłumik
(ale moim zdaniem estetycznie to dosyć słabo wygląda ten samochód, mam porównanie ze starszymi japoncami ktore bija te ople na glowe)