Mam problem z seatem toledo 1,9 tdi 2001. Na ciepłym silniku opornie i ze zgrzytem wchodzą biegi, głównie wsteczny, 1, 3, 5. Co zawiodło? ; d
Mam problem z seatem toledo 1,9 tdi 2001. Na ciepłym silniku opornie i ze zgrzytem wchodzą biegi, głównie wsteczny, 1, 3, 5. Co zawiodło? ; d
sprzęgło nie wysprzęgla do końca lub nie masz oleju w skrzyni ale obstawiam to pierwsze
Tak jak kiedyś pisałem, zrobiłem takie oto rzeczy:
1. Wypolerowałem reflektory z zewnątrz
2. Kupiłem nowe żarówki (philips nightguide double life)
Zamontowałem dzisiaj nowe żaróweczki i jakoś posmutniałem. Stare świeciły na żółto, a te również nie lepiej. Oczekiwałem elegancko doświetlonego pobocza, a tutaj jest kicha. Jedynie co to ładnie znaki odbijają się z daleka, ale na tym mi tak nie zależy. Jadąc kolegi Escortem mk8 na fabrycznych żarówkach jest takie białe światło i droga oświetlona, że nawet długich nie trzeba włączać, a u mnie z długimi to i tak jest lipa jakaś. Jak ktoś jedzie z przeciwka to ja nie widzę gdzie jest pobocze, ani linia na środku drogi. Nie wiem czy to TTTM roverowy podobnie jak z szumem podczas jazdy z większą prędkością, czy znowu wina w moim?
Myślałem nad takimi sprawami:
1. Napięcie jest za niskie i żarówki świecą na żółto (a powinny na biało)
2. Może trzeba wyregulować lampy (pion i poziom)?
Źle wyregulowane lampy (za bardzo do góry) mogą powodować, że pobocze jest niedoświetlone i nie mam zbyt dużego oświetlonego pola przed sobą? Co do elektrycznych regulacji. Raz tylko zauważyłem, że to działało, ale poziomy które się ustawiały były dosłownie na poziomie kliku cm między pozycją 0 a 3. To tak ma działać? W scenicu podczas jazdy jak się wyreguluje to różnica między każdym poziomem jest bardzo odczuwalna. U mnie praktycznie nie ma to wpływu na świecenie.
Masz najprawdopodobniej spalone odbłyśniki, ale sprawdź jeszcze napięcie. Jak napięcie jest ok, a odbłyśniki spalone lub szkło od środka żółte to albo lampy w złom, albo.. żarówki 100 watt ale one są nielegalne.
mam rovera 75, od jakiegos czasu swieci sie w nim kontrolka awarii poduszek powietrznych, jaka moze byc przyczyna ?
Hmm, masz poduszki w fotelach? Kiedyś jak wyciągałem fotele i nie odłączyłem aku to wywalało błąd poduszek. Mogła też taśma w kierownicy się poluzować i dlatego błąd świeci, kwestia skasowania.
Fotele mają maty pod siedziskiem. Czasem styki nie dolegają/matę szlag trafi i jest błąd (mi też się świeci kontrolka od zakupu, ale mam na to wyjebane, kiedyś się zrobi przy okazji). Taśma w kierownicy też jest możliwa. Do fiaciorów jest opcja kupna adaptera na te maty, tzn. wywalasz matę i podłączasz ten adapter co powoduje zwarcie stałe (zawsze wystrzelą wszystkie poduszki zamiast tylko kierowcy).
Można też te kable połączyć ze sobą trwale i wyjdzie taniej i prościej.
Są pasty polerskie do lamp, może się da to spolerować. Ewentualnie można wymienić szkło, jeżeli odbłyśniki są ok. A odbłyśnik ma dobrze odbijać, tzn być jak lustro, nie zmatowiony ani nic w tym stylu. Odbłyśnika nie wypolerujesz.
Polecam wam przeczytać to: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=11043 nawet ręcznie się da wypolerować klosze, pełno specyfików do tego na allegro.
Cześć czy ktoś z was brał kredyt na auto lub pożyczkę do 10-15 tysięcy? Chciałbym kupić takie auto ale nie wiem jakie jest wtedy oprocentowanie w ile czasu można spłacić. Ja chciałbym najlepiej na 2 lata ciekawe ile musiałbym spłacać? Jest w internecie kalkulator zamiast formularzy, na które oni oddzwaniają?
A może nawet polecicie jakieś dobre auto do 10-15 tysięcy? Do spokojnej niezbyt częstej jazdy po mieście. Oby nie żadne pandy czy podobne żelazka. Coś większego. Dzięki!!!
ibiza III, golf IV,passat b5, bora, polo, audi A3, A4, honda civic VI, BMW e46, Volvo v40, s40,
Hyundai Sonata, e46 nie kupisz w tej cenie, chyba ze od dziadka lekarza, ktory oddal samochod synkowi - profesorowi uczelni, szczesliwie zonatego z mila starsza pania - ponadto byl to drugi samochod w rodzinie, oczywiscie 100% bezwypadek, prawdziwa igielka i unikat!
No i jeżdżony tylko do kościoła i na działkę, a potem za bezcen sprzedany. Swoją drogą dzisiaj miałem przyjemność przejechać się VW Polo, który uwaga po 3 latach użytkowania w rajchu miał 800km, potem rodzice kolegi go kupili od niego osobiście bez pośredników. Teraz tym autem jeździ jego mama, 32k na blacie i środek nie powiem, wygląda jak nówka. Może i prawda
Za 15k idzie jakieś e46 wyciągnąć w dobrym stanie. No i a3 1.8t 180km a to już daje radę