raczej tylko 1.6 co do tej wagi to jest za mało ;d
raczej tylko 1.6 co do tej wagi to jest za mało ;d
Sam mam e46, tylko, że ja dałem za niego 29tys, ale za to mam igiełke z 2004r jak chesz kupować e46 to przygotuj co najmniej 20tysi
@up
Bmw z Niemiec ok, jak nie od turasa. Niemcy nie cofają przebiegów, co innego jak kupujesz auto już sprowadzone :>
Nie znalazłem tematu o motorach (a całe życie wydawało mi się, że gdzieś musi być) więc pisze tutaj. Wybiegające dziecko na ulice niestety nie pozostawiło mi wyboru i musiałem rozwalić kawasaki zx9r 99'. Poszły przednie plastiki (boczne porysowane), szkiełko od zegara, dekiel, kierunki, przednia lampa i możliwe, że coś jeszcze mniej znaczącego. Nie mam pojęcia ile naprawa go mnie wyniesie, ale przy okazji warto spytać - znacie jakąś fajną przeróbke do tego motoru? Nie musiałbym przynajmniej plastików kupować, a lampe i tak musze wymieniać.
Ewentualnie czy jest możliwość wbicia lamp od 01'+ do tej ramy
1. Jakie modyfikację mogę przeprowadzać w samochodzie, żeby przechodził przeglądy? w sensie, czego nie mogę wyjebać albo wsadzić bo inaczej mi nir podbiją przeglądu? Tak z grubsza.
2. Czy w Polsce koniecznie trzeba mieć przednie światła barwy białej, czy mogą być np. lekko czerwone? Bo niby w przepisach jest jasno określone, że barwy białej lub żółtej, ale niektóre xenony wpadają w fiolet lub niebieski i ludzie z nimi jeżdżą, więc jak to jest z czerwonym?
3. Jakie CB i antenę polecacie razem do około 300 zł? Da się w ogóle dostać w tej cenie coś porządnego? Jeśli nie to można za trochę więcej.
4. Czy jeśli nie mam alarmu w samochodzie a parkuje pod blokiem to jest sens założenia nadajnika GPS? W alarm się podobno nie warto bawić, bo i tak szybko rozłączą, a jak to jest z GPSami? Duża szansa, że złodziej będzie miał zagłuszacz?
Jak już jest poruszony temat zabezpieczeń, to co powiecie o blokadzie na skrzynię biegów? Łatwo ją złodzieje zdejmują czy jednak to cięższa sprawa? Bo jeśli zablokujemy bolcem na wstecznym skrzynie, no to chyba tylko laweta wchodzi w grę :D
Rocznik 2009. Opel.
Reklamuje się od jakiegoś czasu zabezpieczenie na kolumnę kierowniczą, na pewno o tym słyszeliście (nie pamiętam nazwy firmy/produktu). Ponoć nie do przejścia, jedynie laweta. Nie wiem ile to może kosztować, ale pewnie warto założyć w volksawagenach czy tam audi ;)
@co do opli czy tam francuzów itp. - nie warto tego zabiezpieczać, bo i tak nikt nie ukradnie.
Haha rozwaliłeś ;P Nie no ja mam kontakt z oplami od Astry I - co prawda nie jako kierowca, ale ojciec od parunastu lat gustuje tylko w Oplach i nie narzekam. Może wynika to z tego, że zwykle jest do egzemplarz kupiony w salonie, nówka, więc nie ma tych popularnych problemów z korozją, lakierem itd. Chociaż w Astrze II po chyba 7 latach tłumik już mocno zardzewiały był i trzeba było sporo w autko włożyć, żeby mianem porządnego można było go określić
Co do kolumny - podejrzewam, że takie samo działanie jak bearlocka. Na filmach jest pokazane, że nawet na ciekły azot, dźwignię, wiertarkę to nie działa. No cóż też jestem ciekawy opinii - może ktoś miał styczność?