przez 2 tyg na miesiąc będą trasy około 70km, a reszta dni to pewnie po mieście coś.
przez 2 tyg na miesiąc będą trasy około 70km, a reszta dni to pewnie po mieście coś.
moim zdaniem to 4mm dyskwalifikuje te 2 opony. a tak w ogole jezeli lubisz czasem wdepnac mocniej gaz to w ogole na takie opony nie zwracaj uwagi, ale z tego co kojarze to preferujesz spokojna jazde, wiec moze cos znajdziesz
To ja może z innej beczki. Jakie jest wasze auto marzeń za przyziemną cenę żeby nie szaleć z vejronami i innymi takimi, powiedzmy 50 do 100k. Poszlibyście w kierunku nowego czy raczej jakiś klasyk na propsie ? Ja mam kilka takich typów. W prawdzie nie jestem mega fanem BMW jednak jest bmw serii 8, którym się mega jaram. Poza tym mietki z serii sec w coupe z tym kozackim grillem mnie urzekają Co tam jeszcze... Może to niższa klasa ale chciałbym mieć jeszcze w garażu dobrze podniesionego i podrasowanego starego Jeepa Cherokee (84-01). Eh...
Kurczę, ile ja mam marzeń o autach. Nissan Skyline R-34, Honda Integra, Prelude,Mercedes W124 300CE, Toyota Supra ta ostatnia i przedostatnia, BMW E24, E30, E34, E36, E39, E60/61, Audi quattro, Mazda RX-7, VW T1 (dla brata, choruje na ten samochód), Nissan 200SX S13, Dodge Challenger, Charger. Pewnie bym jeszcze sobie wiele innych przypomniał, kurde to sie rozmarzyłem xd, fajnie by było chociaż parę z tych aut kiedyś poprowadzić
Pisałeś że biegi wchodzą ciężko w czasie jazdy a na postoju lekko czyli w 99% odpada już skrzynia biegów (wybieraki, przesuwki, a synchronizatory wszystkie na raz by się nie posypały)
Więc wychodzi że jest problem z wysprzęglaniem. Podstawa przy naprawach to sprawdzić to co najłatwiej da się wymienić czyli w tym przypadku czy linka sprzęgła się nie zatarła bo takie przypadki się zdążają, tak samo jak to że łapa która przesuwa łożysko oporowe się odkształca, łożysko też mogło się sypnąć ale szumiało by cały czas w czasie jazdy. Jest jeszcze opcja że któraś z poduszek pod skrzynią pękła przez co skrzynia jest w innej pozycji i utrudnia to lub uniemożliwia zmianę biegów.
A co do wymarzonej fury to Mercedes W126 SEC.
Jak narazie mam W201 i jestem zadowolony :D
E 24, zawsze na propsie, zapomniałem wspomnieć. <3
Ok teraz juz rozumiem. Nie zajarzylem na poczatku, nie mam pojecia o mechanice. Przyjmijmy, ze to sprzeglo. Ile wymiana sprzegla u mechanika (sejcz 900). Bo jak tanio to sie nie bedziemy pieprzyc. Ale jak sobie zazyczy polowe wartosci tego zlomu to lipa ;d Tak orientacyjnie bo nie chce sie koledze isc do mechanika xd
50-100k? Dodge Challanger, najlepiej ten stary. Może się uda dostać w tej cenie Ferrari Dino, ale wątpię. A poza nimi to wszystkie sportowe japońce, mustang I gen, naprawdę zadbane mini z początków produkcji(ale to chyba nawet poniżej 50k się zejdzie), BMW e30 m3, stara 911, T1, i wszystko co stare i amerykańskie(niekoniecznie muscle, nawet zwykłe sedany), a właściwie to nawet nie, właściwie to wszystko co stare :D Ale gdybym ktoś mi chciał taki wózek zasponsorować i miałbym wybrać jeden jedyny to chyba byłby to challanger.
Te by do rovera pasowały i ogólnie co sądzicie ?
i jak to sprawdzać czy pasują do rovera, bo poza rozstawem śrub niektórzy coś gadają o jeszcze jednym rozmiarze, ale nie wiem o czym mówią dokładnie :P
Masz jeszcze ET felgi.
co do samochodu marzeń to chętnie przygarnąłbym betę 8 albo Rovera 220 Turbo (tomcat) <3 ;d
jeszcze fajnie zrobiony stary garbusek mógłby być
Mam sprawe - uzgodnilem ze starymi, ze kupia mi samochod, juz tam sobie wybieralem etc, ale juz nie musze kupowac, bo moj ojciec chrzestny rozstal sie z dziewczyna i odda mi jej samochod. No ok, bede mial dobra furke, ale pomysalelem sobie, ze moze kupilbym sobie jakas stara beemke 5 (trojek nie lubie) tak dla zabawy. Ile musialbym przezanczyc pieniedzy na BMW e34 w dieslu i skorach? 525TDS - zostal mi polecony ten model, no i na allegro egzemplarze zaczynają się od 3 tysięcy - od ilu mniej wiecej moge liczyc, ze to nie bedzie ruina?
Do zabawy 525 tds? No to raczej nie polecam, do zabawy tylko i wyłącznie benzyna.