nie skrzypi na zakrętach, skrzypi w miejscu albo jak jadę i jest dziura.
Sworznie z tyłu auta też są ? Na allegro nie ma nigdzie części do tyłu...
A sorry ja nie przeczytałem twojego pierwszego postu i myślałem że o przód ci chodzi xD
Jak tył to na 99% nie są to tuleje ponieważ jak one się zniszczą to nie skrzypią tylko pukają.
Sprawdź czy nie masz pękniętej sprężyny bo one czasami potrafią skrzypieć a jak nie to to tuleje drążka stabilizatora też mogą skrzypieć.
Ogólnie ułatwił byś zadanie jak byś napisał czy masz z tyłu zawieszenie wielowachaczowe czy belkę bo nie wiem jak u ciebie tam to jest
Siema wam mam takie pytanie czy jest szansa na kupienie jakiegos fajnego cabrio do 10 tys? Uzywany, bezwypadkowy bo taki mnie tylko interesuje i nie uszkodzony.
Cos co fajnie wyglada i w miare malo pali...
Patrzylem na 206cc i 307cc ale tak nie bardzo mi wyglad podchodzi.. Sa jeszcze jakies inne opcje?
Del sol?
dobry jestes
tekst doslownie zywcem ze zlomnika,
nie, nie pali on zawsze 6l, to jest nawet niemozliwe, zreszta warto popatrzec np raporty spalania
--------------------
co do tego sprawdzania amorkow, typowego sprawdzania "gieldowego" to szczerze ono chuja warte, moze ci super odbijac a amorki beda w 40% dobre, jak chyba szarpaki pokaza mniej jak 30, albo 35 to chyba nie przechodzi testu
Co do testu amorków:
to naciśnięcie nie jest dokładne, określisz tym tylko czy trzyma czy już się wylał.
Tak samo wytrząsarka nie jest nieomylna. 2 przednie amortyzatory firmy sachs, które były UGIĘTE miały jeden 84 a drugi 86% i w pewnym miejscu można je było ręką wepchnąć i wyciągnąć bez żadnego oporu, ale nie na całej jego długości działania, tylko tak 3-4cm. Do testu na wytrząsarce samochód trzeba dociążyć, a mało kto to robi...
@Pavel321
jak ty nie wiesz co ma rover z tyłu to chociaż wygoogluj. A argument typu "gówno prawda" bez uzasadnienia niezbyt do mnie dociera
Ja w przypadku tego skrzypienia polecam wymianę drążków, skoro są zniszczone, bo to one mogą kwiczeć
@Holczan
Rozejrzyj się za BMW e36 cabrio lub Audi cabrio (coś jak 80 b4 tylko bez dachu i z innymi zderzakami)
Panowie, drugie pytanie. Jaki samochód do 5 tyś, jedyny warunek: żeby nie wyglądał jak kawał betonowego kloca. Oglądałem już civici ale bardzo mało ofert jest w moim województwie. W anonsach będzie więcej?
tal w anonsach wiecej jest ogloszen, najlepiej kupowac rano i jeszcze tego samego dnia sprawdzac te swieze
witam wszystkich czy ktoś może wie jakie koła i jakie przeróbki bedą niezbędny i z jakiego moto podejda koła sm do ktm exc 125 rocznika 2000+
Na szarpakach to luz się sprawdza :P I poniżej 20% skuteczności tłumienia drgań lub przy różnicy 30% miedzy prawą a lewą stroną amortyzator jest niesprawny technicznie. (Chociaż te procenty zależą od metody)
Samochód dociąża się przy ustawianiu z geometrii a nie przy testowaniu amortyzatorów.
Po co mam googlować jak mi napiszę ? Skoro gówno prawda ci nie wystarcza i dalej uważasz że naciskanie nadwozia jest dobrym sposobem sprawdzania amortyzatorów to znaczy że GÓWNO wiesz o samochodach :) Jak już koniecznie chcesz sprawdzić organoleptycznie stan amortyzatorów to możesz sobie sprawdzić wycieki , odkształcenia i luzy przy mocowaniu
Jebie się często. Nie tak często jak II, ale jednak.
Chętnie bym dodał, bo tak naprawdę za tą cenę i bezawaryjny w miarę i tani w utrzymaniu to idealna propozycja. Mało pali, dobrze znosi gaz, w mieście wszędzie zaparkujesz, praktycznie zerowe wyposażenie, więc nie ma się co zjebać, a jak już coś się zjebie to części praktycznie darmowe. Z minusów to tak:
-bezpieczeństwo, ale w mieście raczej nie zdarzają się jakieś ekstremalne przygody
-korozja, bardzo podatne na rdze, ale jak się trafi w zadbany egzemplarz i zakonserwuje za 200-300 zł to można spać spokojnie
-wygląd, jeśli komuś zależy na wyglądzie to faktycznie może niepodpasować, ale myślę, że jak za taką cenę i koszty eksploatacji to nie ma co wybrzydzać.