Rahilux napisał
Przepraszam, dzieki za rework defa i arma.
Mówiąc custom content mam na myśli coś ala abukir nie 2 nowe moby które wejdą na chara i zrobią mi uh trapa czy epic questa dla pierwszych X osób.
Jak powiedział Sofronow, mądremu starczą dwa słowa, a głupiemu to i referatu mało.
Masz napisane w pierwszym poście, jak i kilka razy już padała odpowiedź na takie pytanie, że będzie customowy content. Cały teren "ankrahmun" będzie customowym contentem, jak i będą questy.
Ani razu nie padło nigdzie o "czystej 7.4".
Nie było też nic o żadnym reworku defa.
Hotarti napisał
Kiedyś obiło mi się o uszy że magic long sword miał 2sqm zasięgu
Skoro już poruszany tematy starej tibii to czy ktoś wie czy to prawda czy mnie ktoś za dzieciaka wkręcał?
Nie ma takiej mechaniki.
Silverdwa napisał
A tak jak już ludzie szydzą z tych tasków to trzeba powiedzieć, że nie były takie złe. Nagrody niewiele zmieniające np troche expa ale dawały jakiś cel w grze do zrealizowania, moglibyście wprowadzić taski
Dużo ludzi też uważa, że taski psują "oldschool feeling".
Moje osobiste zdanie jest takie, że one niczego specjalnego nie wnoszą, poza inflacją leveli. Zdecydowana większość robi je tylko po to, żeby podbić expa. A nie po to zakładamy, że robimy lowrate, na którym 100 level ma być high levelem, żeby później rozdawać expa za darmo. Z kolei gdyby dać tylko symboliczne nagrody, to ludzie będą pisać, że chujowe taski, że useless i w ogóle.
Robi się je też jeśli trzeba, np. by uzyskać jakiś dostęp (jak choćby na Medivii), ale moim zdaniem to jest głupie, by wręcz wymagać od gracza, żeby zabił X potworów tego samego typu, a potem znowu X innych potworów i znowu. Sam przez to przechodziłem, nawet zrobiłem dostęp do jednego miejsca jako pierwszy na Prophecy. Typowo grindowa mechanika, nieciekawa i nie w stylu starej tibii.
W grze są inne cele, bardziej socjalne. Tak, wbija się też levele i skille poprzez powtarzanie tych samych czynności, ale po to, żeby budować swoją pozycję i piąć się w górę hierarchii społecznej. A jaki aspekt socjalny mają taski?
Zaś dostępy do różnych miejsc powinno się uzyskiwać poprzez znalezienie drogi, klucza, odkrycie jakiegoś przejścia itp. Takie questy mają sens, a nie idź zabij milion potworów.
Zakładki