Tak, o niego mi chodziło. Tylko moim zdaniem błędnie zakładasz, że wyszło jak wyszło wyłącznie przez fakt, że bazował na jakimś tfsie, zamiast pisać od zera. Inna architektura serwera to jest jedna rzecz, ale on wiele funkcji po prostu pominął, mimo że spokojnie mógł je implementować, bo najwyraźniej uznał że nie są istotne/nie chciało mu się/nie pomyślał o nich. Tam nawet we wzorach były błędy, a mimo to twierdził, że zrobił dokładną replikę 7.7.
Uważam, że mając odpowiednią wiedzę i chęci, można odwzorować mechanikę niemal idealnie (z punktu widzenia gracza, nie wnikając co siedzi pod maską) i na otsowym silniku, i nie przeczy temu fakt, że on akurat tego nie zrobił.
No ale wiadomo, że LEPIEJ byłoby mieć przepisany cipowy serwer, a najlepiej to w ogóle oryginalne źródła :)
Tylko że tak, jak mówię, gdybyśmy zaczęli od zupełnego zera, to projekt pewnie nie doczekałby się końca, bo odwzorowanie mechaniki (i to nie 7.7, a starszej) to dopiero pierwszy etap, który w tym wypadku optymistycznie zająłby z rok (tak samo bez gwarancji, że faktycznie by się udało 1:1), gdzie chcemy jeszcze wprowadzić swoje poprawki, a także zrobić porządną stronę, klienta, kilka narzędzi do łapania cziterów, i zadbać o reklamę.
[y]qUomfM5YtRI[/y]
Jeżeli się okaże, że faktycznie wszystko masz tak idealnie, to powinszuję.
Wrzucenie wszystkiego w jeden zapętlony wątek jeszcze tego nie gwarantuje :)
Z ciekawości, co masz zamiar dalej z tym zrobić potem? @
KlaViuS ;
Źle zrozumiałeś stwierdzenie "nie dla hajsu".
Oznacza ono, że do pracy nad projektem nie pcha nas wizja zarobku. Będzie normalny pacc i jeżeli serwer zarobi ponad koszt utrzymania, to fajnie. Ale nie jest to głównym celem, ani niczyim być albo nie być. Projekt nie jest open-sourcowy.
A co do pozostałych kwestii, to nie pisano w ten sam sposób, co cipsoft, nie ze względów prawnych, tylko dlatego, że oryginalny silnik nie był powszechnie dostępny, poza tym, jest przestarzały. Cipsoft nigdy nikogo nie pozwał, nawet gościa, który im te pliki wykradł, a potem bezkarnie na nich zarabiał, stawiając realotsa.
Nikt nie mówi, że chcemy odwzorowywać bugi (pytanie co jest bugiem), a przykłady, które podawałem, dotyczyły klaviusowego serwera. Gdyby przepisał dokładnie cały kod, to siłą rzeczy powinien te bugi mieć (zakładając, że kompilator/maszyna nie grają roli).
I nie stoimy w rozkroku, jeżeli przeczytasz dokładnie, co chcemy osiągnąć, to koncepcja jest zupełnie spójna.
Co do ew. chęci pomocy, to trzeba pytać @
LordCompi ; bo on jest głównym programerem.
Nie, chodziło o system, który banował normalnych ludzi za zbyt szybkie klikanie. Zbanowało nam kolegę, więc nagraliśmy kilka filmików pokazujących ułomność tego systemu
Mastercores "antibot" issue 2 - YouTube
oczywiście admin nawet się nie odniósł do tego, no bo po co xD ale ktoś inny napisał, że to nie żaden ich autorski antybot, tylko rozwiązanie, które zostało domyślnie zaimplementowane w jakimś tfsie, dlatego pytam.