Reklama
Strona 177 z 278 PierwszaPierwsza ... 77127167175176177178179187227277 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 2,641 do 2,655 z 4169

Temat: Medivia - Phophecy

  1. #2641
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,724
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Cytuj Infantylny Monumentum napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    O czym ty pierdolisz, to nieprawda
    Najprawdziwsza prawda

  2. #2642
    Avatar Infantylny Monumentum
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Białystok
    Posty
    99
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Najprawdziwsza prawda
    Liderze, któryś zjadł wszystkich innych liderów, posiadający mądrość innych liderów
    https://torg.pl/showthread.php?48379...a-zakupu-lapka
    Zachęcam do dyskusji w temacie

  3. Reklama
  4. #2643
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,724
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Cytuj Infantylny Monumentum napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Liderze, któryś zjadł wszystkich innych liderów, posiadający mądrość innych liderów
    https://torg.pl/showthread.php?48379...a-zakupu-lapka
    Zachęcam do dyskusji w temacie
    torba na laptopa to tylko skórzana ze skóry bydlęcej licowej prosto z warsztatu mistrza kaletnictwa, a nie jakaś plastikowa
    a co do komputera, to nie wiem, nie znam się

  5. #2644
    Avatar Infantylny Monumentum
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Białystok
    Posty
    99
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    torba na laptopa to tylko skórzana ze skóry bydlęcej licowej prosto z warsztatu mistrza kaletnictwa, a nie jakaś plastikowa
    a co do komputera, to nie wiem, nie znam się
    Tylko od Hugo i Calvina z Venore z łuski scaraba

  6. #2645
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,724
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    scarab nie ma łusek, tylko chitynowy pancerz, jak żuk gnojojad

  7. #2646

    Data rejestracji
    2016
    Posty
    61
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale co ty pierdolisz, fraglesie, nigdy nie miałem nic przeciwko zmianom, zawsze mówiłem, że pewne zmiany są potrzebne, bo kopia 1:1 nie da tego feelingu, co 15 lat temu, bo ludzie już wszystko znają i wiedzą. Jeżeli krytykuję jakieś zmiany, to chodzi o te konkretne zmiany z konkretnych powodów. Ta gra staje się guwnem właśnie dlatego, że takie fraglesy, jak ty, kompletnie tę krytykę ignorują, niezależnie od tego, jak konstruktywna by nie była, bo twierdzą, że hehe "no bo oni nie chcom zmian po prostu a gra musi ewolułować :))))" i nie ma żadnej dyskusji. Czyli z grubsza to, co lipek napisał, o towarzystwie wzajemnej adoracji z discorda, prymitywnych mechanikach i ułatwianiu grindu.
    Pokaż mi, co takiego ciekawego zostało na medivii wprowadzone - coś co stanowiłoby jakieś utrudnienie, nowe wyzwanie.
    Mogli chociażby podrasować AI potworów, które w tibii było dość prymitywne, nawet jak na tamte czasy. Dać im nowe zachowania, wyższą inteligencję, możliwość teamworku (że np. jeden potworek leczy drugiego itp.) itd. Mogli? Mogli, ale zamiast tego, masz jeszcze bardziej niedojebane zlagowane potwory, które nawet nie posiadają taktyk co do retargetu i nie walą combo jak na real tibii (annihilator na medivii to jest śmiech na sali). Za to wprowadzili wspaniałe zmiany w postaci misji na zabicie 1000 potworów, które nie stanowią żadnego wyzwania (no, co najwyżej takie, że można umrzeć z nudów). Albo czy dodali jakąś fajną mechanikę w PvP/PvM, której trzeba się było nauczyć? Jakiś ciekawy nowy spell, jakieś nowe taktyki? Nie, zamiast tego, usunęli delay na bolta, usunęli exhaust po manasie itd. żeby tylko wszystko było wygodne, i to są te super zmiany. Albo teamhunty - czy dodali jakieś nowe potwory, które trzeba bić w teamie, ze względu na ich właściwości/umiejętności? Że trzeba stosować jakieś specjalne taktyki, coś nowego? Nie kurwa, dali double expa w party xD a w teamie trzeba bić tylko te potwory, których siła polega na tym, że mają 27834623564 hp, biją 358237 i dają 3256237 expa.
    Prawda jest taka, że tutaj każda zmiana albo nie wnosi nic nowego, albo jest jedynie ułatwieniem gry, która i tak już jest piaskownicą i nie ma nawet wiele wspólnego z tym, jak wymagająca była tibia w tamtych czasach (to co dopiero mówić o czasach dzisiejszych, gdzie wymagania powinny być dużo wyższe). Stąd właśnie jest krytyka, a nie z powodu samych zmian.
    Przypominam, że obecnie jest rok 2019, a nie 2003. W dzisiejszych czasach gry komputerowe przestały fascynować, stały się czymś "codziennym". Ludzie nie siedzą przy jednej grze po kilkanaście godzin, szukają dynamicznej rozrywki, takiej która pozwoli im szybko i przyjemnie spędzić czas. Czasy grindowania, budowania postaci przez wiele miesięcy już się skończyły (całe szczęście).

    Trudność gry wynika z doświadczenia gracza - przykładowo, jeżeli ktoś odpali Medivię pierwszy raz w życiu, i nigdy wcześniej nie grał w Tibię, prawdopodobnie zginie na szczurach w kanale. Większość z Nas którzy w ogóle rozmawiają o Tibii, to osoby dorosłe, których doświadczenie w tej gierce wynosi przynajmniej 10 lat. Jak po tylu latach można oczekiwać, że ta gra sprawi Ci jakąkolwiek trudność? Znając mechanikę gry na pamięć, twórca gry nie jest w stanie Cię niczym zaskoczyć (nawet jeśli zmieni mechanikę). Zmiany o których mówisz niczego nie zmienią, bo jaką niby wyższą inteligencję mają mieć potwory? Będą się leczyć nawzajem? No i jakie w tym utrudnienie? Takie, że zamiast od razu skupiać się na najsilniejszym z nich, zabijasz tego który leczy, a potem tego koksa, który pozostaje bezbronny? To jest ta wielka zmiana? Combo z Real Tibii, to jeden z największych mitów ever - nigdy go nie było. Wszystko było oparte na przypadkowości, miałeś fart to robiłeś Anni jedną ręką, miałeś pecha to dostałeś bombę i siedziałeś w temple.

    Twoja krytyka nie jest ani trochę konstruktywna - Twoja krytyka, to TWOJE ZACHCIANKI. Co TY byś chciał mieć w grze.
    Producent gry musi patrzeć na to, jak zmienia się rynek. Dlatego real Tibia wciąż istnieje i ma się dobrze, bo zamiast słuchać płaczu takich jak ty, poszli w nowoczesne standardy rozrywki, dzięki temu przetrwali.

    Zrozumcie barany - skończyły się czasy tryhardowania w grach. Ludzie zmądrzeli i jeśli chcą grać, to w dynamiczne gry, a nie marnować 7h po to żeby nabić jeden nic nie znaczący poziom swojej postaci.
    Co więcej, potem musiał marnować kolejne kilkanaście/dziesiąt godzin po to, żeby robić jakieś runy, żeby znów mógł iść expić. To ma być zabawa? To niezła zabawa - w prawdziwym życiu ktoś pracuje po 8h, grinduje w swoim realnym życiu, żeby mieć na chleb, wraca do domu i musi grindować w grze komputerowej żeby mieć w sumie też na chleb. Super pomysł!

  8. #2647
    Avatar Evidence
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    3,810
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    @trickovsky ; weź to przetłumacz na polski spowrotem
    Cytuj Filia the Dragon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wolność słowa i dyskusji nie polega na tym, że można pisać wszystko o wszystkich.
    Cytuj Boryna napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przypomnę, że "narody" istnieją od jakiś mniej więcej 200 lat.[...]
    Dlatego, że to całkiem naturalne żeby przekładać interes własnej grupy nad inne.[...]
    Komunizm czy socjalizm to takie ustroje gdzie mieszkańcy mają realny wpływ na politykę czy ekonomię.[...]

  9. #2648

    Data rejestracji
    2019
    Posty
    21
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Tak w skrocie to gosc chce gierke dla fraglesow.

  10. #2649
    Avatar lipek
    Data rejestracji
    2004
    Położenie
    Hyperbolic Time Chamber
    Wiek
    34
    Posty
    2,737
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj trickovsky napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przypominam, że obecnie jest rok 2019, a nie 2003. W dzisiejszych czasach gry komputerowe przestały fascynować, stały się czymś "codziennym". Ludzie nie siedzą przy jednej grze po kilkanaście godzin, szukają dynamicznej rozrywki, takiej która pozwoli im szybko i przyjemnie spędzić czas. Czasy grindowania, budowania postaci przez wiele miesięcy już się skończyły (całe szczęście).

    Trudność gry wynika z doświadczenia gracza - przykładowo, jeżeli ktoś odpali Medivię pierwszy raz w życiu, i nigdy wcześniej nie grał w Tibię, prawdopodobnie zginie na szczurach w kanale. Większość z Nas którzy w ogóle rozmawiają o Tibii, to osoby dorosłe, których doświadczenie w tej gierce wynosi przynajmniej 10 lat. Jak po tylu latach można oczekiwać, że ta gra sprawi Ci jakąkolwiek trudność? Znając mechanikę gry na pamięć, twórca gry nie jest w stanie Cię niczym zaskoczyć (nawet jeśli zmieni mechanikę). Zmiany o których mówisz niczego nie zmienią, bo jaką niby wyższą inteligencję mają mieć potwory? Będą się leczyć nawzajem? No i jakie w tym utrudnienie? Takie, że zamiast od razu skupiać się na najsilniejszym z nich, zabijasz tego który leczy, a potem tego koksa, który pozostaje bezbronny? To jest ta wielka zmiana? Combo z Real Tibii, to jeden z największych mitów ever - nigdy go nie było. Wszystko było oparte na przypadkowości, miałeś fart to robiłeś Anni jedną ręką, miałeś pecha to dostałeś bombę i siedziałeś w temple.

    Twoja krytyka nie jest ani trochę konstruktywna - Twoja krytyka, to TWOJE ZACHCIANKI. Co TY byś chciał mieć w grze.
    Producent gry musi patrzeć na to, jak zmienia się rynek. Dlatego real Tibia wciąż istnieje i ma się dobrze, bo zamiast słuchać płaczu takich jak ty, poszli w nowoczesne standardy rozrywki, dzięki temu przetrwali.

    Zrozumcie barany - skończyły się czasy tryhardowania w grach. Ludzie zmądrzeli i jeśli chcą grać, to w dynamiczne gry, a nie marnować 7h po to żeby nabić jeden nic nie znaczący poziom swojej postaci.
    Co więcej, potem musiał marnować kolejne kilkanaście/dziesiąt godzin po to, żeby robić jakieś runy, żeby znów mógł iść expić. To ma być zabawa? To niezła zabawa - w prawdziwym życiu ktoś pracuje po 8h, grinduje w swoim realnym życiu, żeby mieć na chleb, wraca do domu i musi grindować w grze komputerowej żeby mieć w sumie też na chleb. Super pomysł!
    no fajnie to wszystko prawda, ale jak to sie ma do medivii ktora robi dokladnie na odwrot? xD

    tu nie ma zadnej dynamiki i wszystko opiera sie na chorym grindzie. MECHANIKA w tej gierce jest robienie bedmagow zeby sobie exploitowac system, na co jest ogolne przyzwolenie, a gra wrecz zacheca do tego poprzez mozliwosc dokupowania slotow na koncie xD przeciez to jest paranoja

  11. #2650
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,724
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Cytuj trickovsky napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Combo z Real Tibii, to jeden z największych mitów ever - nigdy go nie było. Wszystko było oparte na przypadkowości, miałeś fart to robiłeś Anni jedną ręką, miałeś pecha to dostałeś bombę i siedziałeś w temple.
    Widać, że nie masz pojęcia, o czym piszesz. W real tibii potwory mogły walnąć tego samego spella nawet 3x w ciągu sekundy, jeżeli pewne warunki były spełnione, nie jest to żaden mit.
    Na medivii mają ustawiony stały exhaust 2 sekundy i nic więcej nie są w stanie zrobić, a na annihilatorze to możesz sobie palkiem walić sd pomiędzy uhami, a i tak się wyleczysz. To nie ma nic wspólnego z fartem, potwory są dużo słabsze i tyle.
    Biorąc pod uwagę, że jest 2019 rok, to teraz powinniśmy mieć 100x lepsze AI potworów, i to by była właśnie fajna zmiana, a zamiast tego medivia oferuje zlagowane i jeszcze głupsze potwory, niż tibia w 2003.

    Reszta to jak zwykle te same bzdety, że hehe nie mamy już 15 latek i nie mamy czasu grać po 15 godzin i grindować i tryhardować, ale i tak siedzimy na tej śmiesznej medivii od 5 lat po 15 godzin na swoich 300 lvl druidach z abukir xD

    Mam tylko jedno pytanie, skoro ludzie tak chcą hehe łatwych dynamicznych gierek, to PO CHUJ W OGÓLE SZUKAJĄ STAREJ TIBII, która z założenia jest zupełnie inna???? Czemu nie pójdą grać w tą fajową dynamiczną nową tibię, która się tak świetnie trzyma??? Przecież to kompletny nonsens. Co ma do tego rynek, kiedy mówimy o społeczności, która NIE JEST zadowolona ze zmian wprowadzanych przez cipsoft i z tego co twój "rynek" oferuje, a właśnie szuka tego, co niósł za sobą oldschool? To był właśnie target tibianica/medivii, nikt nowy nie przychodził w to grać, więc idąc teraz z trendami "rynku" i powielając schemat cipsoftu (zmiany pod fraglesów) zwyczajnie upierdolą tę gierkę, co właśnie ma miejsce.
    A ta cała "dynamika" o której piszesz, to jest właśnie chory grind, o nic więcej tu nie chodzi. W nowej tibii jedyne co się robi, to łazi w kółko i expi i tak w nieskończoność. No zajebiście ciekawe i dynamiczne xD

    Do tego mówisz, że trudność gry wynika z "doświadczenia graczy", no więc właśnie, logiczne chyba jest, że robiąc grę dla graczy z 15-letnim doświadczeniem musisz ją uczynić odpowiednio trudniejszą w pewnych aspektach, żeby nadal była interesująca, a tymczasem na medivii dzieje się dokładnie odwrotnie xD

    I w ogóle, z czego ty wnioskujesz, że to są MOJE zachcianki, a większość chce czegoś innego? Robiłeś jakieś badania "rynku"? Czy opierasz się na swoim kółeczku wzajemnej adoracji z discorda? xD bo mnie się zdaje, że jednak "rynek" właśnie weryfikuje i te ~200 graczy (realnych) po tylu latach rzekomego "rozwoju" i dodawania "dynamizmu" mówi samo za siebie.

  12. #2651

    Data rejestracji
    2013
    Posty
    366
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale co ty pierdolisz, fraglesie, nigdy nie miałem nic przeciwko zmianom, zawsze mówiłem, że pewne zmiany są potrzebne, bo kopia 1:1 nie da tego feelingu, co 15 lat temu, bo ludzie już wszystko znają i wiedzą. Jeżeli krytykuję jakieś zmiany, to chodzi o te konkretne zmiany z konkretnych powodów. Ta gra staje się guwnem właśnie dlatego, że takie fraglesy, jak ty, kompletnie tę krytykę ignorują, niezależnie od tego, jak konstruktywna by nie była, bo twierdzą, że hehe "no bo oni nie chcom zmian po prostu a gra musi ewolułować :))))" i nie ma żadnej dyskusji. Czyli z grubsza to, co lipek napisał, o towarzystwie wzajemnej adoracji z discorda, prymitywnych mechanikach i ułatwianiu grindu.
    Pokaż mi, co takiego ciekawego zostało na medivii wprowadzone - coś co stanowiłoby jakieś utrudnienie, nowe wyzwanie.
    Mogli chociażby podrasować AI potworów, które w tibii było dość prymitywne, nawet jak na tamte czasy. Dać im nowe zachowania, wyższą inteligencję, możliwość teamworku (że np. jeden potworek leczy drugiego itp.) itd. Mogli? Mogli, ale zamiast tego, masz jeszcze bardziej niedojebane zlagowane potwory, które nawet nie posiadają taktyk co do retargetu i nie walą combo jak na real tibii (annihilator na medivii to jest śmiech na sali). Za to wprowadzili wspaniałe zmiany w postaci misji na zabicie 1000 potworów, które nie stanowią żadnego wyzwania (no, co najwyżej takie, że można umrzeć z nudów). Albo czy dodali jakąś fajną mechanikę w PvP/PvM, której trzeba się było nauczyć? Jakiś ciekawy nowy spell, jakieś nowe taktyki? Nie, zamiast tego, usunęli delay na bolta, usunęli exhaust po manasie itd. żeby tylko wszystko było wygodne, i to są te super zmiany. Albo teamhunty - czy dodali jakieś nowe potwory, które trzeba bić w teamie, ze względu na ich właściwości/umiejętności? Że trzeba stosować jakieś specjalne taktyki, coś nowego? Nie kurwa, dali double expa w party xD a w teamie trzeba bić tylko te potwory, których siła polega na tym, że mają 27834623564 hp, biją 358237 i dają 3256237 expa.
    Prawda jest taka, że tutaj każda zmiana albo nie wnosi nic nowego, albo jest jedynie ułatwieniem gry, która i tak już jest piaskownicą i nie ma nawet wiele wspólnego z tym, jak wymagająca była tibia w tamtych czasach (to co dopiero mówić o czasach dzisiejszych, gdzie wymagania powinny być dużo wyższe). Stąd właśnie jest krytyka, a nie z powodu samych zmian.
    Ogólnie to pierdolisz nie mniej niż on, zwiększenie leczenia dragon lordów to zmiana aby było łatwiej? wprowadzenie ze nie da się stakować bo przyjmujesz całe combo od potwora to zmiana na latwiej? dodawanie potworą parala to zmiana aby było łatwiej? Można by takich zmian jeszcze sporo wypisać co utrudniają gre i nie było ich na tibi 7.4.

    Jeszcze chyba lipek pisał coś o zachęcaniu do robienia bedmagów itp. nie wiem czy grałeś i czy miałeś o tym wiedze ale bedmagi były od dawien dawna w rl tibi wykorzystywane i było to o wiele łatwiejsze do zrobienia bo nie musiałeś tak jak na medivi wbijać 50lvl aby leżeć w łóżku więc nie wiem o co chodzi.

  13. #2652

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    299
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Utkajta łeb z tym "otsem" niech to umrze i tyle
    https://www.youtube.com/watch?v=-1uBASKvp90
    pozdro 600
    pomocnik 2k17
    Ostatnio zmieniony przez qwasu : 30-06-2019, 23:05

  14. #2653
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,724
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Cytuj Szlaga_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie to pierdolisz nie mniej niż on, zwiększenie leczenia dragon lordów to zmiana aby było łatwiej? wprowadzenie ze nie da się stakować bo przyjmujesz całe combo od potwora to zmiana na latwiej? dodawanie potworą parala to zmiana aby było łatwiej? Można by takich zmian jeszcze sporo wypisać co utrudniają gre i nie było ich na tibi 7.4.
    stackowanie - zapomniałeś napisać, że to tylko naprawienie błędu, który na tibianicu pozwalał skakać nawet 8 lvlem na demonie nie dostając w ogóle obrażeń xD bo potwory były tak niedojebane, że dopiero po sekundzie, albo i dwóch, mogły wykonać atak ze spella; no i fakt, po kilku latach w końcu to poprawili, szkoda tylko, że w tibii 7.4 też nie można było tak łatwo skakać, bo też mogłeś dostać combo (i to podwójne, albo potrójne), a do tego potwór jak podszedł pod schody, to sam się z nich nie ruszył i walił ci za każdym razem z łapy, a no i jeszcze jak się trochę odlurował, to mógł ci się zrespić drugi, pozdro

    healing dragon lordów - jakieś potwierdzenie, czy zwykłe "wydaje mje sie", tak jak z niby zbugowanym lootem?

    dodawanie "potworą" parala - a jakiemu to potworowi dodali, który oryginalnie nie miał parala?

    i to wszystko? no rzeczywiście, zmieniłem zdanie, jest trudno w chuj xD

    typie, niedawno staraliśmy się odwzorować mechanikę potworów z 7.4, robiliśmy RE oryginalnego silnika, testy, oglądaliśmy camy itd., większość ludzi już nie pamięta jak było i zdziwiłbyś się, jak bardzo niedojebane są potwory z medivii, w stosunku do tibii 7.4
    ten annihilator to jest zresztą najlepszy przykład, demce na anni biją tu średnio ~2.5 raza mniej, robiłem anni na prophecy parę miesięcy temu i palkowie autentycznie walili sobie sdki pomiędzy uhami i nikt się nawet nie otarł o deada, gdzie w tibii zrobienie sobie 2-sekundowego exhausta na anni to była w 99.9% pewna śmierć, tyle na ten temat

    Jeszcze chyba lipek pisał coś o zachęcaniu do robienia bedmagów itp. nie wiem czy grałeś i czy miałeś o tym wiedze ale bedmagi były od dawien dawna w rl tibi wykorzystywane i było to o wiele łatwiejsze do zrobienia bo nie musiałeś tak jak na medivi wbijać 50lvl aby leżeć w łóżku więc nie wiem o co chodzi.
    ale regen był o wiele mniejszy, a na medivii, jak jeszcze istniały serwy x1, to tam się dużo szybciej regenerowało manę w łóżku, niż będąc online poza pztem xD no super, lepiej niż cipowy offline training xD
    poza tym, lipek mówił o grindzie, a czym jest zachęcanie do robienia chmary 50 lvl noob charów, jak nie grindem, którego podobno nie chcecie? a może to jest ten aspekt dynamiczny??

  15. #2654

    Data rejestracji
    2019
    Posty
    21
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Ta, zgadzam sie z wami wszystkimi. Jak wprowadza hotkeye to bede gral.

  16. #2655
    Avatar lipek
    Data rejestracji
    2004
    Położenie
    Hyperbolic Time Chamber
    Wiek
    34
    Posty
    2,737
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Szlaga_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jeszcze chyba lipek pisał coś o zachęcaniu do robienia bedmagów itp. nie wiem czy grałeś i czy miałeś o tym wiedze ale bedmagi były od dawien dawna w rl tibi wykorzystywane i było to o wiele łatwiejsze do zrobienia bo nie musiałeś tak jak na medivi wbijać 50lvl aby leżeć w łóżku więc nie wiem o co chodzi.

    ale nie z taki regenem gosciu xDDDDDD przeciez tutaj kladziesz 2x 50 paladyna do wyra i masz nieskonczonego burst arrowa z ktorego potem sobie walisz po 500+ a jak ktos napisze na discordzie ze moze warto cos z tym zrobic, to wszystkie te chlopy ktore tak robia zaraz zaczna krzyczec ze KNAJT MUSI MIEC MALY DMG BO JEGO DMG JEST DARMOWY A MAG MUSI MIEC DUZY DMG BO TO KOSZTUJE (tak, kosztuje 2-3 dni roboty, a potem do konca otsa masz wlasciwie za darmo, bo food costam kosztuje jednak xd)


    chociaz co ja pierdole to nawet nie jest problem maga. tutaj kazda profesja po 300 lvlu lata z lukiem i ekiem sobie idziesz na behe bursty + explo jest 1,1kk/h i essa
    Ostatnio zmieniony przez lipek : 30-06-2019, 23:31

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-03-2019, 20:51

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •