trickovsky napisał
Combo z Real Tibii, to jeden z największych mitów ever - nigdy go nie było. Wszystko było oparte na przypadkowości, miałeś fart to robiłeś Anni jedną ręką, miałeś pecha to dostałeś bombę i siedziałeś w temple.
Widać, że nie masz pojęcia, o czym piszesz. W real tibii potwory mogły walnąć tego samego spella nawet 3x w ciągu sekundy, jeżeli pewne warunki były spełnione, nie jest to żaden mit.
Na medivii mają ustawiony stały exhaust 2 sekundy i nic więcej nie są w stanie zrobić, a na annihilatorze to możesz sobie palkiem walić sd pomiędzy uhami, a i tak się wyleczysz. To nie ma nic wspólnego z fartem, potwory są dużo słabsze i tyle.
Biorąc pod uwagę, że jest 2019 rok, to teraz powinniśmy mieć 100x lepsze AI potworów, i to by była właśnie fajna zmiana, a zamiast tego medivia oferuje zlagowane i jeszcze głupsze potwory, niż tibia w 2003.
Reszta to jak zwykle te same bzdety, że hehe nie mamy już 15 latek i nie mamy czasu grać po 15 godzin i grindować i tryhardować, ale i tak siedzimy na tej śmiesznej medivii od 5 lat po 15 godzin na swoich 300 lvl druidach z abukir xD
Mam tylko jedno pytanie, skoro ludzie tak chcą hehe łatwych dynamicznych gierek, to PO CHUJ W OGÓLE SZUKAJĄ STAREJ TIBII, która z założenia jest zupełnie inna???? Czemu nie pójdą grać w tą fajową dynamiczną nową tibię, która się tak świetnie trzyma??? Przecież to kompletny nonsens. Co ma do tego rynek, kiedy mówimy o społeczności, która NIE JEST zadowolona ze zmian wprowadzanych przez cipsoft i z tego co twój "rynek" oferuje, a właśnie szuka tego, co niósł za sobą oldschool? To był właśnie target tibianica/medivii, nikt nowy nie przychodził w to grać, więc idąc teraz z trendami "rynku" i powielając schemat cipsoftu (zmiany pod fraglesów) zwyczajnie upierdolą tę gierkę, co właśnie ma miejsce.
A ta cała "dynamika" o której piszesz, to jest właśnie chory grind, o nic więcej tu nie chodzi. W nowej tibii jedyne co się robi, to łazi w kółko i expi i tak w nieskończoność. No zajebiście ciekawe i dynamiczne xD
Do tego mówisz, że trudność gry wynika z "doświadczenia graczy", no więc właśnie, logiczne chyba jest, że robiąc grę dla graczy z 15-letnim doświadczeniem musisz ją uczynić odpowiednio trudniejszą w pewnych aspektach, żeby nadal była interesująca, a tymczasem na medivii dzieje się dokładnie odwrotnie xD
I w ogóle, z czego ty wnioskujesz, że to są MOJE zachcianki, a większość chce czegoś innego? Robiłeś jakieś badania "rynku"? Czy opierasz się na swoim kółeczku wzajemnej adoracji z discorda? xD bo mnie się zdaje, że jednak "rynek" właśnie weryfikuje i te ~200 graczy (realnych) po tylu latach rzekomego "rozwoju" i dodawania "dynamizmu" mówi samo za siebie.
Zakładki