Najprawdziwsza prawda
Wersja do druku
Liderze, któryś zjadł wszystkich innych liderów, posiadający mądrość innych liderów
https://torg.pl/showthread.php?48379...a-zakupu-lapka
Zachęcam do dyskusji w temacie
scarab nie ma łusek, tylko chitynowy pancerz, jak żuk gnojojad
Przypominam, że obecnie jest rok 2019, a nie 2003. W dzisiejszych czasach gry komputerowe przestały fascynować, stały się czymś "codziennym". Ludzie nie siedzą przy jednej grze po kilkanaście godzin, szukają dynamicznej rozrywki, takiej która pozwoli im szybko i przyjemnie spędzić czas. Czasy grindowania, budowania postaci przez wiele miesięcy już się skończyły (całe szczęście).
Trudność gry wynika z doświadczenia gracza - przykładowo, jeżeli ktoś odpali Medivię pierwszy raz w życiu, i nigdy wcześniej nie grał w Tibię, prawdopodobnie zginie na szczurach w kanale. Większość z Nas którzy w ogóle rozmawiają o Tibii, to osoby dorosłe, których doświadczenie w tej gierce wynosi przynajmniej 10 lat. Jak po tylu latach można oczekiwać, że ta gra sprawi Ci jakąkolwiek trudność? Znając mechanikę gry na pamięć, twórca gry nie jest w stanie Cię niczym zaskoczyć (nawet jeśli zmieni mechanikę). Zmiany o których mówisz niczego nie zmienią, bo jaką niby wyższą inteligencję mają mieć potwory? Będą się leczyć nawzajem? No i jakie w tym utrudnienie? Takie, że zamiast od razu skupiać się na najsilniejszym z nich, zabijasz tego który leczy, a potem tego koksa, który pozostaje bezbronny? To jest ta wielka zmiana? Combo z Real Tibii, to jeden z największych mitów ever - nigdy go nie było. Wszystko było oparte na przypadkowości, miałeś fart to robiłeś Anni jedną ręką, miałeś pecha to dostałeś bombę i siedziałeś w temple.
Twoja krytyka nie jest ani trochę konstruktywna - Twoja krytyka, to TWOJE ZACHCIANKI. Co TY byś chciał mieć w grze.
Producent gry musi patrzeć na to, jak zmienia się rynek. Dlatego real Tibia wciąż istnieje i ma się dobrze, bo zamiast słuchać płaczu takich jak ty, poszli w nowoczesne standardy rozrywki, dzięki temu przetrwali.
Zrozumcie barany - skończyły się czasy tryhardowania w grach. Ludzie zmądrzeli i jeśli chcą grać, to w dynamiczne gry, a nie marnować 7h po to żeby nabić jeden nic nie znaczący poziom swojej postaci.
Co więcej, potem musiał marnować kolejne kilkanaście/dziesiąt godzin po to, żeby robić jakieś runy, żeby znów mógł iść expić. To ma być zabawa? To niezła zabawa - w prawdziwym życiu ktoś pracuje po 8h, grinduje w swoim realnym życiu, żeby mieć na chleb, wraca do domu i musi grindować w grze komputerowej żeby mieć w sumie też na chleb. Super pomysł!
@trickovsky ; weź to przetłumacz na polski spowrotem
Tak w skrocie to gosc chce gierke dla fraglesow.
no fajnie to wszystko prawda, ale jak to sie ma do medivii ktora robi dokladnie na odwrot? xD
tu nie ma zadnej dynamiki i wszystko opiera sie na chorym grindzie. MECHANIKA w tej gierce jest robienie bedmagow zeby sobie exploitowac system, na co jest ogolne przyzwolenie, a gra wrecz zacheca do tego poprzez mozliwosc dokupowania slotow na koncie xD przeciez to jest paranoja
Widać, że nie masz pojęcia, o czym piszesz. W real tibii potwory mogły walnąć tego samego spella nawet 3x w ciągu sekundy, jeżeli pewne warunki były spełnione, nie jest to żaden mit.
Na medivii mają ustawiony stały exhaust 2 sekundy i nic więcej nie są w stanie zrobić, a na annihilatorze to możesz sobie palkiem walić sd pomiędzy uhami, a i tak się wyleczysz. To nie ma nic wspólnego z fartem, potwory są dużo słabsze i tyle.
Biorąc pod uwagę, że jest 2019 rok, to teraz powinniśmy mieć 100x lepsze AI potworów, i to by była właśnie fajna zmiana, a zamiast tego medivia oferuje zlagowane i jeszcze głupsze potwory, niż tibia w 2003.
Reszta to jak zwykle te same bzdety, że hehe nie mamy już 15 latek i nie mamy czasu grać po 15 godzin i grindować i tryhardować, ale i tak siedzimy na tej śmiesznej medivii od 5 lat po 15 godzin na swoich 300 lvl druidach z abukir xD
Mam tylko jedno pytanie, skoro ludzie tak chcą hehe łatwych dynamicznych gierek, to PO CHUJ W OGÓLE SZUKAJĄ STAREJ TIBII, która z założenia jest zupełnie inna???? Czemu nie pójdą grać w tą fajową dynamiczną nową tibię, która się tak świetnie trzyma??? Przecież to kompletny nonsens. Co ma do tego rynek, kiedy mówimy o społeczności, która NIE JEST zadowolona ze zmian wprowadzanych przez cipsoft i z tego co twój "rynek" oferuje, a właśnie szuka tego, co niósł za sobą oldschool? To był właśnie target tibianica/medivii, nikt nowy nie przychodził w to grać, więc idąc teraz z trendami "rynku" i powielając schemat cipsoftu (zmiany pod fraglesów) zwyczajnie upierdolą tę gierkę, co właśnie ma miejsce.
A ta cała "dynamika" o której piszesz, to jest właśnie chory grind, o nic więcej tu nie chodzi. W nowej tibii jedyne co się robi, to łazi w kółko i expi i tak w nieskończoność. No zajebiście ciekawe i dynamiczne xD
Do tego mówisz, że trudność gry wynika z "doświadczenia graczy", no więc właśnie, logiczne chyba jest, że robiąc grę dla graczy z 15-letnim doświadczeniem musisz ją uczynić odpowiednio trudniejszą w pewnych aspektach, żeby nadal była interesująca, a tymczasem na medivii dzieje się dokładnie odwrotnie xD
I w ogóle, z czego ty wnioskujesz, że to są MOJE zachcianki, a większość chce czegoś innego? Robiłeś jakieś badania "rynku"? Czy opierasz się na swoim kółeczku wzajemnej adoracji z discorda? xD bo mnie się zdaje, że jednak "rynek" właśnie weryfikuje i te ~200 graczy (realnych) po tylu latach rzekomego "rozwoju" i dodawania "dynamizmu" mówi samo za siebie.
Ogólnie to pierdolisz nie mniej niż on, zwiększenie leczenia dragon lordów to zmiana aby było łatwiej? wprowadzenie ze nie da się stakować bo przyjmujesz całe combo od potwora to zmiana na latwiej? dodawanie potworą parala to zmiana aby było łatwiej? Można by takich zmian jeszcze sporo wypisać co utrudniają gre i nie było ich na tibi 7.4.
Jeszcze chyba lipek pisał coś o zachęcaniu do robienia bedmagów itp. nie wiem czy grałeś i czy miałeś o tym wiedze ale bedmagi były od dawien dawna w rl tibi wykorzystywane i było to o wiele łatwiejsze do zrobienia bo nie musiałeś tak jak na medivi wbijać 50lvl aby leżeć w łóżku więc nie wiem o co chodzi.
Utkajta łeb z tym "otsem" niech to umrze i tyle
https://www.youtube.com/watch?v=-1uBASKvp90
pozdro 600
pomocnik 2k17
stackowanie - zapomniałeś napisać, że to tylko naprawienie błędu, który na tibianicu pozwalał skakać nawet 8 lvlem na demonie nie dostając w ogóle obrażeń xD bo potwory były tak niedojebane, że dopiero po sekundzie, albo i dwóch, mogły wykonać atak ze spella; no i fakt, po kilku latach w końcu to poprawili, szkoda tylko, że w tibii 7.4 też nie można było tak łatwo skakać, bo też mogłeś dostać combo (i to podwójne, albo potrójne), a do tego potwór jak podszedł pod schody, to sam się z nich nie ruszył i walił ci za każdym razem z łapy, a no i jeszcze jak się trochę odlurował, to mógł ci się zrespić drugi, pozdro
healing dragon lordów - jakieś potwierdzenie, czy zwykłe "wydaje mje sie", tak jak z niby zbugowanym lootem?
dodawanie "potworą" parala - a jakiemu to potworowi dodali, który oryginalnie nie miał parala?
i to wszystko? no rzeczywiście, zmieniłem zdanie, jest trudno w chuj xD
typie, niedawno staraliśmy się odwzorować mechanikę potworów z 7.4, robiliśmy RE oryginalnego silnika, testy, oglądaliśmy camy itd., większość ludzi już nie pamięta jak było i zdziwiłbyś się, jak bardzo niedojebane są potwory z medivii, w stosunku do tibii 7.4
ten annihilator to jest zresztą najlepszy przykład, demce na anni biją tu średnio ~2.5 raza mniej, robiłem anni na prophecy parę miesięcy temu i palkowie autentycznie walili sobie sdki pomiędzy uhami i nikt się nawet nie otarł o deada, gdzie w tibii zrobienie sobie 2-sekundowego exhausta na anni to była w 99.9% pewna śmierć, tyle na ten temat
ale regen był o wiele mniejszy, a na medivii, jak jeszcze istniały serwy x1, to tam się dużo szybciej regenerowało manę w łóżku, niż będąc online poza pztem xD no super, lepiej niż cipowy offline training xDCytuj:
Jeszcze chyba lipek pisał coś o zachęcaniu do robienia bedmagów itp. nie wiem czy grałeś i czy miałeś o tym wiedze ale bedmagi były od dawien dawna w rl tibi wykorzystywane i było to o wiele łatwiejsze do zrobienia bo nie musiałeś tak jak na medivi wbijać 50lvl aby leżeć w łóżku więc nie wiem o co chodzi.
poza tym, lipek mówił o grindzie, a czym jest zachęcanie do robienia chmary 50 lvl noob charów, jak nie grindem, którego podobno nie chcecie? a może to jest ten aspekt dynamiczny?? :hmm
Ta, zgadzam sie z wami wszystkimi. Jak wprowadza hotkeye to bede gral.
ale nie z taki regenem gosciu xDDDDDD przeciez tutaj kladziesz 2x 50 paladyna do wyra i masz nieskonczonego burst arrowa z ktorego potem sobie walisz po 500+ a jak ktos napisze na discordzie ze moze warto cos z tym zrobic, to wszystkie te chlopy ktore tak robia zaraz zaczna krzyczec ze KNAJT MUSI MIEC MALY DMG BO JEGO DMG JEST DARMOWY A MAG MUSI MIEC DUZY DMG BO TO KOSZTUJE (tak, kosztuje 2-3 dni roboty, a potem do konca otsa masz wlasciwie za darmo, bo food costam kosztuje jednak xd)
chociaz co ja pierdole to nawet nie jest problem maga. tutaj kazda profesja po 300 lvlu lata z lukiem i ekiem sobie idziesz na behe bursty + explo jest 1,1kk/h i essa