Informatyki? Bez przesady. Znajomość obsługi komputera jest jak najbardziej przydatna, bo przy niektórych błędach, komunikatach, po prostu wiesz, co sam byś zrobił, gdybyś Ty miał taki problem. Natomiast wszystko jest do wyuczenia. Ja miałem tygodniowe szkolenie, już w 3 dniu odbierałem telefony i w sumie tylko przy 1 się stresowałem. Szkolenie polegało na tym, że dwa dni miałem "teorię" (gdzie i tak połowę czasu siedziałem na fejsie, bo nie było już czego mnie uczyć), przez kolejne 3 dni już właśnie siedziałem z dwoma ziomkami, przy których odbierałem pierwsze telefony i ewentualnie podpowiadali mi, pomagali. Generalnie jest to bardzo proste, tym bardziej po takim miesiącu, wszystko jest schematyczne, bo nawet jeśli pojawią się nowe szkolenia to generalnie problemy są takie same. Rzadko trafi się coś, gdzie faktycznie jest duży problem i musimy główkować, co zrobić.
No i jest nas 3 na tym wsparciu, więc jeżeli chodzi o ustalania comiesięcznego grafiku, przebiega to sprawnie, a nawet jeśli chodzi o jakieś zamiany to wystarczy sms i raczej nie ma problemu, ale to już zależy od ludzi.