Co jest podstawa do rejestracji auta ? Faktura czy umowa kupna sprzedazy ?
Wersja do druku
Co jest podstawa do rejestracji auta ? Faktura czy umowa kupna sprzedazy ?
A Marea w kombiaku? One są tanie jak barszcz, kupisz jedną za 2500, a jeśli się coś poważnego zjebie, to najwyżej kupisz drugą xD
Rodzice byłej dziewczyny czymś takim jeździli i byli zadowoleni, teraz mój znajomy niedawno też sobie taką kupił i wychwala, jakby to RS 6 było ;p
W temacie kombi do 5k - może galant? Sam takiego ostatnio sprzedałem, generalnie mały jest popyt na nie, ceny części są umiarkowane, auta są wdzieczne, tylko gorąco polecam prosić o zdjęcia podwozia samochodu, komory silnika (gnijące mocowania przednich kielichów) i dokładne zdjęcia nadwozia. Nie ma co się łudzić, że auto będzie bez rdzy lub oryginalnym lakierze, bo jeżeli jest egzemplarz, który nie ma rdzy to znaczy, że była blacharka robiona - co jest bardzo dobre, tylko chodzenie z czujnikiem lakieru ma sens tylko żeby zobaczyć czy szpachlowany nie był. Wyposażenie szału nie robi - automatyczna klima, szyby i lusterka w prądzie, abs, wspomaganie kierownicy i w gruncie rzeczy to tyle xD w większym wypasie był tempomat i trochę więcej elektryki, skóra na fotelach, której ja osobiscie nie lubie (w zadnym samochodzie), pakiety stylistyczne, czyli zbędne rzeczy. Silnik 2.0 136 koni pozwala wyprzedzić i jakoś jechać, bardzo dobrze chodzi z gazem. Jak ktoś ci nie bedzie chciał ci wysłać zdjęc, albo nie będzie założonego LPG to IMHO średnio się opłaca, chyba że będzie jakiś tani egzemplarz.
Takie coś np: http://allegro.pl/mitsubishi-galant-...5.html#thumb/1
Potrzebne by były zdjęcia spod maski i zdjęcia podwozia i jakby koleś chciał sprzedać to wincyj zdjęć nadwozia i może coś by było - wiadomo, na miejscu wiele może się okazać, ale jak budżet mały to trzeba dość mocno ograniczyć liczbę wyjazdów na oględziny
ja za swojego tdi 90km wzialem ostatecznie 3100 , a mechanicznie trzeba bylo dolozyc moze z 500-800 zl do stanu spokojnej jazdy przez najblizsze kkm a jak ktos nie mial wygorowanych wymagan to nic , estetycznie bylo gorzej i dlatego mechaniczna czesc tego samochodu i 2 komplety opon nie przekonywała zbyt wielu kupujacych a rata za ubezpieczenie sie zblizala a auto i tak stalo pod blokiem niejezdzone, ale ogarniety egzemplarz to bardziej kwestia obejrzenia kilku aut niz ceny bo w okolicach 5-6 k mozna i tak kupic bagno po plaszczem wypolerowanego lakieru i dzwieku bocianow spod maski ale z wkladem np 3k , wystarczy ze wleci rozrzad (cos oprocz paske i ew pompy) , z pol zawiechy z przodu + pakiet startowy (olej filtry) i 2k peka. ale te auta sa niesmiertelne , moj z realnym przebiegiem 500-550 kkm dalej nie brał 10w40 a 5w30 tyle o ile jak sie go nie cisnelo
Kurwie, Polonez Atu Plus złombol edyszyn czy Pug 106 1.4 90 koni, bo kurwa się waham, a kasa pali i mam ogromną ochotę na jakieś bezsensowne auto.
Diskas
serio piszę kurwa, ten Poldek to jest doinwestowany fest i chyba lecę na złombol w tym roku tak o, od buta. Z drugiej strony 106 z taką mocą to dokurwiator nieziemski, jak ja kocham te malutkie skurwysynki
Okej, poszedlem za wasza rada i skupilem sie na skodzie. Powiedzciw mi prosze, na co przy tych samochodach zwracac szczegolna uwaage. I jeszcze chcialbym spytac o skode fabie kombi, czy oprocz wygladu i wielkości rozni sie jakos znacznie od octavii?
Znacznie różni się wielkością, i to bardzo znacznie.
Miałem kiedyś octavię I, do bagażnika zmieściłem bez problemu 4 koła 16 calowe plus do tego 2 felgi 16 calowe bez podnoszenia do góry rolety czy też składania foteli. Wersja hatchback.
W tym roku miałem Fabię II w kombi i żeby 4 opony 15 cali wrzucić trzeba było roletę zwijać. A przy kupnie Octavii to raczej nie ma szczególnych bolączek na które musisz zwracać uwagę, oglądasz jak każdy inny samochód
Octavia to tak proste auto, że tutaj nie ma żadnych haczyków przecież, każdy średnio rozgarnięty mechanik po jednym roku zawodówki i dwóch piwach zrobi w nim 95% rzeczy.
Pamiętaj o jedynym prawilnym 1.6 MPI w podtlenku bogactwa. Wała masz takiego, że w Twoim budżecie ciężko będzie o klimę, a jesteś przyzwyczajony po Audi.
Also, ciągle nie wiem kto zmienia dobre A3 na kurwa Octavię, ale ok XD
Do 5k bierz octawie przedliftową, silnik 1,6, nie dziękuj, nie zawiedzie, niezniszczalny, finansowo tani jak fajki od ruskich.
Pake 8 to rozumiem ze 108? Pezocik to zapierdalacz bo leciutki jeszcze polowe wyjebiesz to niejednego spod swiatel bys wyjebal
Moze ktos sie wypowiedziec na temat Alfy Brera ? 2.4 JTDm bądż 3.2 V6. To prawda z tymi lawetami, czy tyczy sie to starszych modeli ? Nie znam sie na alfach, a ta szczegolnie wpadla mi w oczko ;P W dieslu ponoc problem z klapkami kolektora, ale widze ceny naprawy nie sa wygórowane.
Coś do 13-15 tys złoty, w gazie, fajnie jakby to było coś wiekszego gabarytowo od sejcento
Jest tego tyle ze ciezko cos ci podpowiedziec, sprecyzuj sie jaka pojemnosc maksymalnie, jaki rocznik mniejwiecej