przez ciebie przemawia, tak wiem to
Wersja do druku
Skończcie pierdolić i zaśmiecać temat, chcecie pyskówki to wypierdalać na pw i obrzucajcie się do woli.
@Archarius ratuj:kappa
dokladnie ja juz dawno zakonczylem temat i nie chce go drazyc, bo wszystko wyjasnione i niepotrzebny spam sie tworzy, ale chlopakow boli dupa nie moga sie pogodzic z paroma kwestiami i probuja sie odgrazac bezskutecznie trzeba porzadek z nimi chyba zrobic, zeby znowu normalna dyskusja wrocila, bo nie tylko ciebie to meczy tez mnie te ataki w moja strona bola niesympatycznie sie czuje
Przez moment to nawet zabawne było :)
Nigdy nie jesteś w stanie sprawdzić wszystkiego, ale na pewno powiedzą Ci o stanie powłoki lakierniczej, zawieszenia, sprawdzą kompem czy wszystko jest okej. Ogólnie to zapytaj się co wchodzi w skład takiego przeglądu i będziesz wiedział. Ogólnie taki przegląd powie najważniejsze rzeczy czyli takie, które mogą dużo kosztować. Pytaj się np. o sprawdzenie ładowania, bo wiem, że tego nie robią, ale jak się spytasz, to może dorzucą. Niby nic, a może oszczędzić koło tysiąca złotych, bo może się okazać np. po miesiącu, że zjebany alternator zdupcył akumulator i oba do roboty + kilka dni bez auta.
Ja bym z czymś takim nie jechał przede wszystkim do ASO. 8 stów za taki przegląd to drogo w chuj
to już swoją droga, ale wszystko zależy od fury i dostępności dobrego warsztatu. Jakbym brał np. BMW za 100k, to bym pojechał do ASO, ale już z takim za 30k to do warsztatu specjalizującego się w marce i tyle, powiedzą pewnie więcej, bo robią te starsze auta na bieżąco, ASO znowu robi te nowsze i to oni powinni mieć większą wiedzę (choć tutaj bardzo często serwisy niezależne są równie dobrze przygotowane).
Ogólnie jeśli ktoś pisze przegląd przedsprzedażowy w ASO za 8 stów, to raczej jest to premium, bo orientowałem się w cenach i właśnie tyle chce BMW, Lexus czy Mercedes. Audi można zrobić w VW za 300 zł, to jest duży plus, ale Lexusa w Toyocie za około 400 zł i też mamy sporo w kieszeni. Trzeba się jednak zapytać, bo jedno ASO Toyoty mi powiedziało, że oni Lexa w pełni sprawdzą bez problemu, a drugie, że nie ma chuja i do Lexusa dzwonić. To tak samo jak z podaniem przebiegu, jedni powiedzą, a inni nie.
co do sprawdzania to często polecana firma, przynajmniej w przypadku bmw
https://www.facebook.com/bimmercheck/
można zaglądnąć co tam mają, czasem takie ulepy wyłapują, że to huj, a auta kilkuletnie
tutaj królowa serwisu lol https://www.facebook.com/bimmercheck...80083142064545
bimmercheck na pewno warty polecenia, jakbym miał teraz brać BMW za grubszą kasę, to pewnie bym się do niech zgłosił.
A ta Alpina rzeczywiście nic podejrzanego, zderzak parę razy lakierowany i jedne drzwi, nic strasznego. Pełno wymian oleju i kół, jakieś pierdoły, jedyne co poważne, to skrzynię robili, ale też nie generalny remont, a więc ok. Nie da się powiedzieć czy ktoś przesadnie dbał, czy może auto było nadmiernie upalane i tego typu wizyty były po prostu konieczne z racji funkcji samochodu. Niemniej fajnie wiedzieć, że każda pierdoła była w ASO skrupulatnie robiona przez prawie 10 lat.
witam torgowych ekspertow, szukam jakiegos samochodu najlepiej w sedanie do 30 tys... diesel badz lpg, rocznik chcialbym conajmniej 2012, im mlodsze tym lepsze ;D Macie jakies propizycje?
Sam ciekawy jestem, bo w tej cenie sedan 2012+ będzie bardzo ciężki do znalezienia.
W sumie jak teraz pomyślałem to C5 powinien najbardziej pasować do tych kryteriów.