No siedziałem i miałem oczy prawie na poziomie ramy szyby, być może jakbym odchylił fotel do tyłu to by było git, mimo wszystko auto fajne i props za definicje karła :D
Wersja do druku
No siedziałem i miałem oczy prawie na poziomie ramy szyby, być może jakbym odchylił fotel do tyłu to by było git, mimo wszystko auto fajne i props za definicje karła :D
@Mexeminor ;
http://allegro.pl/cadilac-seville-4-...254428722.html
Jedziemy obejrzec?
@Master ; :pogchamp no jasne, Racibórz nie tak daleko
Ile to może chlać? Skąd na to pieniążki brać?Cytuj:
Sprzedam zadbanego Cadilac Seville STS
silnik 4.6 benzyna, nigdy nie widział gazu
Nie wiem w sumie nie interesowalem sie tak, producent mowi jakos 11-20 litrow, 20 to w mieszczanskim stresie, ale ogolnie to tbw na to bo to autko zeby czasem sie pokulac na luzaku pewnie nie wiecej niz 300-400km miesiecznie robic, jakbym go kupil to nawet bym nie myslal o gazowaniu.
A pieniadze polecam zbierac na tirowym olxie xD
Polećcie jakieś furmanki tak do 35k żeby zamknąć sie ze wszystkim, wymagania to na pewno sedan, moc min 150 km, benzyniok.
Ja bym szukał mazdy 6 II 2.0.
chuja tam, o busso tez piszą, że jak sie kurwa tyci tyci gazem to 12, a w rzeczywistosci jak nie opierdala 20 to sie chyba kurwa na luzie jezdzi
Człowieku, przecież do końca kwietnia nie zdążę Ci wymienić tych wszystkich aut, daj jakieś dodatkowe info XDDD @Mnh_Project ;
No ale jeśli tak, to ja od siebie mówię E39, ew. E60 jeśli chcesz nowsze. Za 35k dostaniesz fajne E60 z M54 pod maską, możesz w sumie uderzać do chłopaków z Auto Bawaria, zdarza im się mieć E60 w dobrym stanie, z legitnym przebiegiem itd. za okolice 30-35k. Nawet jedna taka chyba jedzie do Polski już, a jedna niedawno się sprzedała czy jakoś tak.
A E39 zawsze warto, akurat teraz na świeżo chłopaki mają 530dA Lifestyle, zajebiste są te wersje, świetnie to wygląda. Jakieś ~23k wołają, zobacz sobie na ich FB.
A nie, czekaj, chcesz benzynę... Nieważne, zaglądnij na FB, zobacz co mają, może się przekonasz do tego diesla, bo to jest naprawdę unikat ta wersja Lifestyle, na ulicach tego po prostu nie ma.
Jak nie jesteś elektrykiem to daruj sobie raczej te e60, przecież tam ponoć co chwilę jakieś cyrki z tym związane.
No i kupowanie e39 za 25k, szanujmy swoje pieniądze ludzie xD
No E60 nie jest idealne, ale znowu nie przesadzajmy. A dobre E39 po lifcie za ~25k to jest świetny pomysł, ale na taką furę już tylko garaż i naprawdę warto o to zadbać jak najlepiej się potrafi. Czy to będzie M57 czy M54 (najlepiej 3.0, wiadomo) nie ma znaczenia, takie auto w idealnym stanie będzie już tylko droższe. Na zimę schować na stałe do garażu, tylko sezon bezśniegowy jeździć i spokojnie kolejne 15 lat nam posłuży w świetnym stanie, a wtedy to już przecież będzie pełnoprawny klasyk i nie będzie sensu się z nim rozstawać.
Ogólnie E34 i E39 mają ogromny potencjał, bo są wystarczająco nowoczesne żeby być w pełni użytkowe przez kolejne dekady, a na dodatek mają niesamowicie ponadczasowy design czego nie można powiedzieć np. o paskudnie starzejącym się Audi A4 (B5 i B6 niestety nie wytrzymują presji czasu, B7 tak samo skończy) czy Mercedesie (Okular to jest XD i zdechnie zanim będzie kiedykolwiek klasykiem, tylko AMG się ostaną, W203 tak samo - nie ma opcji na utrzymanie się tego na dłużej), który będzie leciał na Beczce i Baleronie kolejne dziesiątki lat, bo nic innego tak ponadczasowego już nigdy nie zrobią. Z Audi to ja szanuję mocno 100 C3 i w sumie C4, ale z naciskiem na C3, które na pewno pozostanie kultowe, ale poza tym to jest dupa i może jeszcze ew. 80tka cabrio pozostanie chciana.
E60 i nowsze BMW zdechną szybciutko, kontrowersyjny design E60 czy nawet E90 (a i tak o niebo lepszy) zakopie je za ~10 lat i nikt tego nie będzie kupował. Tak samo skończą Fki, G i wszystkie nowsze. Ostaną się tylko wersje M i jakieś limitowane.
Najwięcej szans na youngtimera ma W212, bo wreszcie Mercedes zrobił coś, co w jakimś stopniu dorównuje W124, a po drugie jego supremacja we współczynniku oporu powietrza zrobi z niego ciekawostkę, na pewno wyjdzie mu to na dobre. Jest szansa, że te auto pojeżdżą jeszcze ze 30 lat, a design też jest stonowany i powinien się utrzymać.
A o tym całym gównie wschodnim to nie ma co gadać, bo jedyny koreański samochód z potencjałem to Hyundai Tiburon, a to i tak głównie dzięki Undergroundowi 2 XDDD