no błagam xD
dobry sumik jest dobry, nie pierdol
http://i64.tinypic.com/or6whv.jpg
Wersja do druku
no błagam xD
dobry sumik jest dobry, nie pierdol
http://i64.tinypic.com/or6whv.jpg
Kurwa weź bo zacznę ci cisnąć na poważnie
Dokładnie, jak Ci zależy na cabrio to w Niemczech tego mają od chuja, tam przecież w sezonie to co piąte auto to jakiś cabrio przynajmniej w Zagłębiu Ruhry.
Dobra ale ja na razie nie kupuje żadnego cabrio, jeżeli do czasu aż się zdecyduję na cabrio będzie nadal torg istniał wtedy nieomieszkam się zapytać starych cabriowiczów o porady dotyczące kupna, piontka ziomki
ostatnio u mnie po osiedlu się wozi jakimś takim e36 kabrio w 2 drzwiach,.... sreberko wygląd kosa, ale progi już się pożegnały :/
progi w cabrio znaleźć albo cięcie z ćwiartek albo nie wiem jak nie da się to już do kupe mniejszy problem
No i co z tym a4b6?
1.6 czy 1.8t
co to za pytanie wiadomo że 1.8t bez względu na moc
przecież 1.6 ma tylko 101 koni a 1.8t minimum 150
i laka lepiej sie pali tym 1.8t
nie wiem po co pytasz o takie rzeczy xD
ja pierdole, kazdy z Was patrzy na auto przez pryzmat koni i "palenia laka"
Jak z awaryjnoscia?
jak mowa o kabrioletach to może volvo c70 I cabrio ? Sam jeżdżę
Ja o 1.8t słyszałem same superlatyw że silnik nie do zajechania. Jeszcze 1.8t wyszło kilka wersji (różnica w nazwie kodowej) i z tego co wiem jedna jest lepsza od drugiej ale już nie pamiętam co i jak
1.8T zajebiste silniki, sam chciałem kiedyś taki, ale czlowiek bał się, że kupi trupa z rozjebaną turbiną ;/ bardzo dobrze chodzą z gazem, tylko właśnie potrzebujesz kogoś kto będzie się na tym znał ogladając i/lub dobrego mechasa, bo jak kupisz trupa, który wygląda, ale pod maską burdel to na dzień dobry kilka tysiączków