Bej dej wej, miałeś okazję jeździć tą foką u kogoś? Jak to się sprawuje/prowadzi?
Wersja do druku
Bej dej wej, miałeś okazję jeździć tą foką u kogoś? Jak to się sprawuje/prowadzi?
pękła mi przednia nowa szyba pół roku po wymianie
auto więcej stoi niż jeździ więc nic w nią nie uderzyło, jak sprawdzić czy to źle zamontowali czy auto tak bite że całe drgania przenosi na szybe?
Bylem ogladac dwie, jedna jezdzilem bo drugą nawet nie bylo sensu.
sprzedawca nie chcial dac sie przejechac, jechalem po prostu z przodu. Jest strasznie twardo, trzyma sie na zakretach nieziemsko (przejechalismy z 10 km). Akurat na miejskie leżące policjanty to jest wada, ale nie zamierzam duzo jezdzic po miescie. Bucior jest konkretny, wg wiki od 1600 obrotow nabiera mocy. Czuc to niezle. Moj brat ma Leona I cupre 1.9TDI 190km 350nm i powiem nawet ze lepiej sie zbiera niz jego diesel (pewnie to ze mniej wazy) Szybko reaguje na ruch kierownica, wyprzedzanie na trasie to poezja. Narazie jestem zakochany <3
a sprowadzic chce bo w polszy nie ma zadnego w electric orange oprocz tych dwoch co ogladalem, a u gebelsow jest w czym przebierac
Panowie stoję przed pewnym wyborem, doradźcie. Otóż zamierzam kupić sobie auto. Rozglądałem się rozglądałem, ale wyszło tak, że chcę się zdecydować na jedną z tych dwóch opcji:
1. Peugeot 407 Sedan 1.8 16V 116km, 2005r. Auto od nowości jest u rodziców mojej dziewczyny, przebieg około 100tyś z hakiem. Garażowane przez cały czas, żadnych uszkodzeń, brak udziału w kolizjach. Komplet opon (1 sezonowych zimowe/letnie). Ogółem wewnątrz stan idealny, na zewnątrz brak jakichkolwiek rys na lakierze. Klima dwustrefowa, składane lusterka, jakieś inne bajery. Podejrzewam, że puścili by mi go w granicach 12k, dlatego chciałbym tu koniecznie wstawić gaz dodatkowo (aktualne spalanie w mieście w granicy 11l...).
2. Audi A4 B6 1.8t 163km, 2003r. (grudzień). W tym przypadku też auto rodzinne ponieważ jeździ nim aktualnie mój kuzyn. Przebieg 240tyś. Żadnych uszkodzeń, lakier też w dobrym stanie. Tutaj akurat tylko komplet opon zimowych na alufelgach od audi, nie znam konkretnie modelu. Skrzynia biegów automatyczna (olej wymieniony we wrześniu). Stan w środku również idealny, pakiet zewnętrzny sline. Amortyzatory tylne (trw, z przodu abt jeszcze dobre) i układ hamulcowy (tarcze, klocki) wymieniany też parę miesięcy temu. Klima dwustrefowa, sportowe zawieszenie, radio z dedykowane kenwooda jakieś z dużym wyświetlaczem. Cena koło 15,5k (również do ustalenia).
Podsumowując, chodzi głównie mi o Waszą opinie, jakieś wskazówki czym się kierować podczas wyboru, co byście wybrali. Oba auta mi się podobają także raczej chodzi mi tu o kwestię eksploatacji, cen itd. Co do obszerniejszych informacji na temat aut pytajcie a postaram się je podać. Auto raczej będzie służyć do sporadycznych jazd, podejrzewam, że te 100km to maks co wyjeżdżę podczas tygodnia :)
Pozdrawiam!
To jaki sens ładować gaz do auta, jak to Ci się będzie kilka lat zwracało?
ja bym bral tego peugeota, tanszy, nowszy, mniejszy przebieg, rozsadni ludzie nim jezdzili
@bojkowY ; jak coś to Mietek w203 2.0 benzyna gdyby Ci się podobał to może bym go odsprzedał, pisze bo widzę, z z Gdyni jesteś więc niedaleko miałbyś w razie w, chyba, że tylko te dwie opcje bierzesz pod uwagę
niestety tylko te 2 opcje :D (btw. jak wrócę z Szwecji to będę obok Garnizonu mieszkał, także my somsiedzi.)
Tak, chcę tam gaz wstawiać, patrzyłem trochę po internecie ludzie piszą, że bierze maks 10l gazu, przy tych 11 spalania podejrzewam, że szybko się zwróci, ba może jak będzie taniej to częściej bym korzystał.
@down
napisalem ze aktualnie w miescie pali 11l ten egzemplarz co mam ale to w miescie nie wiem jakie jest srednie, co do informacji z neta wywnioskowalem ze pali 10, bo tak ludzie pisza - nie wiem jak to jest liczone, pewnie srednie srednie, ale fakt zle obralem to tam w slowa
Bierz pod uwagę, że podzespoły szybciej się będą zużywać, a na tym gazie robiąc tyle km kiedy zaczniesz zarabiać? No chyba, że planujesz tym jeździć kilka dobrych lat to spoko wtedy ma to sens.
Też nad tym myślałem po zakupie, ale wyszedłem z założenia, że zanim te 4k~ zwróciło za dobry gaz to ile musiałbym jeździć, a ja robię też małe przebiegi póki co, od lipca w sumie 10k do teraz.
Jak to Audi jest serio pewne, to ja bym brał, bo 15k za 2003 rok to BARDZO dobra cena, wręcz super okazja z pewnym zarobkiem około 1-2k na szybciocha opylając to komuś dalej.
Peżot to jest XD, żałosna moc, żałosne spalanie, na dodatek nieziemsko długi przód, którego nie da się wyczuć i do tego ma taki zwis, że japierdole. 407 to nieporozumienie, przy Audi to jak Polonez przy W124.
Aha, a gaz to przy przebiegu ~6k rocznie będzie się zwracał ponad 3 lata, a weź pod uwagę, że nie będziesz odkładał całej tej zaoszczędzonej kasy i czas zwrotu się wydłuży realnie do minimum 5 lat, a może nawet nie nadejdzie nigdy, bo zaoszczędzoną kasę w większości przejebiesz na głupoty i tyle z tych 3,5k będziesz miał. Nie ma sensu o ile nie robisz tych 15k rocznie i po prostu masz auto za narzędzie pracy, a nie jako takie sobie coś do pojeżdżenia od niechcenia.
Bierz Audi, bo ten Pug to dla jakiegoś pana w średnim wieku, a taką audicom to jeszcze przykurwisz gazu to śmiało bez nerwów wyprzedzisz.
Ja zamontowałem gaz na początku września, do dziś mi zwróciło się 3/4 instalacji... 8tysi kilometrów a nie jeżdżę dużo raczej tylko w weekendy
Ile oszczędzasz na 100km? Bo przy 8kkm masz 80*100km, a więc powiedzmy 20zł*80=1600 zł, a to chyba nie jest 3/4 instalacji. Nawet przy oszczędzaniu 30 zł (co jest możliwe tylko przy naprawdę dużych silnikach) miałbyś dopiero 2400 zł, a to ciągle nie jest 3/4 instalacji do silnika, który mógłby robić 30 zł oszczędności na 100km.
No i przyznaj się ile z tych pieniędzy serio odłożyłeś na konto czy do skarpety/skarbonki, a ile po prostu przejebałeś na co innego i nazywasz to oszczędnościami.