właśnie chyba nie XD
i to jest największy problem bo ogólnie tył napęd i nawet laka nie zamierzam spalić w deszcz szkoda :(
Wersja do druku
właśnie chyba nie XD
i to jest największy problem bo ogólnie tył napęd i nawet laka nie zamierzam spalić w deszcz szkoda :(
Ogladalem dzisiaj dla dziewczyny peugota 206 z 1999 roku 1.4 benzyna. Generalnie klima dziala niski przebieg 120k rzekomo, w srodku auto nie styrane z zewnatrz sporo obtarc i widac ze gdzieniegdzie malowane (raczej konserwowane i zrobione zeby nie rdzewialo a nie zeby wygladalo) wiec kolor lekko sie miejscami mieni, silnik zapocony od pokrywy zaworow(wlasciciel twierdzi ze zle zalozona uszczelka pod pokrywa ale ze niby szybki temacik) auto lekko sciaga na prawo, sprzeglo lapie nisko i ciezko chodzi skrzynia w porzadku, jakies pierdolki do zrobienia typu lewy plastik migacza albo prawy fotel sie nie sklada (3 drzwiowka) i widzialem ze progi od samego dolu juz zaczynaja korodowac(nie sprawdzalem dokladnie jaki stan)
Cale auto za 2800 by poszlo, co o tym sadzicie? Belka z tylu wyglada na w porzadku nie ma negatywu jeszcze, tarcze klocki roczne(tarcze widac ze swieze po rancie)
Kurwa Bubuch gratulacje, skąd Ty jesteś w ogóle?
ja z Olsztyna
a auto kupiłem w miejscowości 10 km oddalonej od Mławy
od handlarza który nie zajmuje się takimi autami bo miał same ople astry i jakieś zafiry nowe @Mexeminor ;
co sądzicie ?
https://www.otomoto.pl/oferta/seat-a...olx#xtor=SEC-8
niezły żart. Generalnie jeżeli ma nowy tuv to imho spory plus, tak jak to, że pochodzi z aso, ale warto zainwestować w sprawdzenie po vinie, autodna na początek, ale jeżeli jest jakiś serwis/osoba, która zajmuje się tym tylko dla vagów to pewnie powie więcej, tak samo jak sprawdzenie po ubezpieczalniach czy nie był jebany. Nie wiem, co się może w nich psuć, musisz sam doczytac, miernik lakieru + wizyta u mechanika, żeby sprawdzić jak wygląda auto od dołu, przydałoby się zrobić podstawowa diagnostykę + ciśnienie na cylindrach, przynajmniej na jednym. Generalnie jezei wszystko jest prawdą to wygląda OK, ale wiadomo, że trzeba samemu sprawdzić i tak. 1.8 TFSi ma spore problemy z poborem oleju przez wadliwe tłoki, można je zrobić tzn wymienić na zamienniki, koszt ok 7,000Cytuj:
UWAGA ! Pełen serwis auta udowodnię książką serwisową a oryginalny przebieg pokaże u mnie poprzez wpisanie vinu w internet w stronę ministerstwa transportu gdzie wyjdą przeglądy techniczne robione co dwa lata i przy nich są przypisane
przebiegi. Więc taka forma jest najbardziej wiarygodna przy udowodnieniu autentyczne przebiegu.
a no i auta w niemczech w dobrym stanie są droższe niż w polszy, do tego akcyza, więc zobacz ile kosztują w DE.
Ci wszyscy od wpisywania przebiegu na fakturach to są niezłe kurwa kombinatory, bo oni wpisują STAN LICZNIKA, a nie przebieg XDDD No ale klient nie wie co i jak i zadowolony, że przecież nie ma jak go oszukać no nie ma opcji kurła.
No i Cybuch wyjaśnił 1.8 TFSI, przecież to trzeba nie mieć instynktu samozachowawczego żeby to kupować, to tak jakby se samemu urąbać rękę siekierą i jeszcze za to zapłacić.
A no i nowy TuV to oczywiście super sprawa, bo mamy pewność, że zawieszenie, hamulce i stan blacharki jest ok, ale pytanie czy ten TuV jest prawdziwy.
Przespałem coś, czy nagle można kupić 528 z gazem do jazdy za 9-10k? Czy to ten słynny chujowy okres w roku na sprzedaż samochodu?
Bo w sumie to bym opierdolił moją i kupił e38, ale trochę szkoda oddać ją za bezcen.
Zależy co to znaczy do jazdy. Do jazdy to są i takie za 6k, ale co to jest tak po bliższym przyjrzeniu się. Dobre 528i z gazem to co najmniej 12k, a więc Twoja powinna być mniej więcej tyle warta, bo pamiętam, że chyba ładna i coś tam do niej dołożyłeś.
Ja swoją za 11 wystawiłem, mam kupca za 10k może mi ją wziąć choćby jutro, ale na razie szukam zastępcy i jak zwykle nic. Mam jeszcze sporo aut do obejrzenia i może coś wpadnie.
Na chwilę obecną są do zrobienia jakieś pierdoły, ale myślę, że 12k to absolutne minimum jakie muszę za nią wziąć.
Druga sprawa to znaleźć ładne 728 po lifcie, pewnie najeżdżę się za nią dłużej, niż za piątką xd
Swoją droga tuv nie jest na dwa lata? Po 2 latach to z klocków mogą zostać same blaszki xD no i 1.8tfsi to nie powiedziałbym, że to chujowy zakup - trzeba zweryfikować i wpierdolić 7k na dzień dobry, jeżeli komuś mocno leży dany model i/lub jest tani i nie ma tam przypadkiem innych rzeczy, które nas wpierdolą w koszty, to może być
No dwa lata, dlatego sens ma tylko świeży, bo jak już się kończy, to nie wiadomo co tam w furze siedzi.
A kupowanie TFSI, TSI tylko po to, by w to władować grubą kasę i nie mieć żadnej gwarancji, że za jakiś czas problem powróci (a powróci), to jest mocne XD Tego się po prostu nie kupuje, w takiej Altei można wziąć naprawdę dobre 2.0TDI CR i mieć spokój, to auto to idealny diesel. Nawet w Scirocco lepiej wziąć diesla, bo jest i naprawdę się to nieźle odpycha, a mamy solidny motor i bardzo niskie spalanie (co w TSI nie ma miejsca, bo żre jak japierdole przy dynamicznej jeździe).
a najlepiej to kurwa odrzucić paskudną Alteę i wziąć Sharana/Alhambrę/Galaxy z 1.9TDI na pompie i kurwa drzeć do miliona kilometrów w lepszym komforcie, niższym spalaniu i sto razy lepszej jakości ogólnej wyrobu.
@Kozek ;
Jak kupisz e38 to daj znać, ja z Kolbuszowej to polatamy razem. Ewentualnie jakbyś chciał zobaczyć moja 750 iL i dowiedzieć się na co patrzeć przy zakupie e38 to pisz :D
Wiem że chuj to kogo obchodzi jak mój post o Peugeot ale oglądałem alfę 147 1.9jtd i zawieszenie hamulce dwunasa i turbo było regenerowane/wymieniane w ciągu ostatnich dwóch lat, na co zwrócić szczególną uwagę i jak wykryć jakieś nieprzyjemne mankamenty tego silnika. 2004rok 115km. Auto przejechało prawie 250tysi, sprzedawca twierdzi że klima niedziała bo ujebany jest czujnik temp klimatyzacji
Załóż, że rozjebany kompresor w tej klimie albo cała do zrobienia. Lepiej tak niż się później rozczarować, o silnikach nic nie wiem, ale z tyłu głowy dzwoni, że jtd to dobre jednostki, ale sprawdzić trzeba, bo jeżeli ktoś przyoszczędził na regeneracji turbo lub ktoś nie wykonał tego dobrze to może już być problem
Rdza, czy bak nie jest dziurawy i czy nie ma tzw. shimmy, bo to bardzo częste w E38, a sporo właścicieli położyło lachę, bo czasami trzeba w auto wsadzić 20k i dalej jest, a zrobienie jakiegoś gówna pomaga. Temat rzeka, jeśli auto to ma - nie kupować, bo doprowadzi do szaleństwa.
Poza tym jebać i się nie bać, silniki to wiadomo co i jak, nic specjalnego poza V12 w E38 nie ma, a zapewne Kozek tego szukać nie będzie. M60 trzeba sprawdzić pod kątem pompy oleju, ale to jest tak znany temat, że właścicieli się tym chwalą, że "panie, pąpa zrobiona na zicherek nic nie odkręca się panie, zaklejone na amen kropelką hehehe".
W sumie jedynie M62 bez VANOSów w E38 bym brał no i najlepiej manual, ale co kto lubi, dla mnie E38 z wajchą to jest taki kurwa kosmos, że musiałbym tam mieć manuala, no ni ma opcji. V8 w BMW niestety źle zniosły próbę czasu i to prawie zawsze skarbonki, niestety, nie są to auta na klepanie dużych przebiegów, bo to po prostu zrujnuje budżet. Jak ktoś się połasi na M62TU, no to życzę powodzenia jak nie ma info o robieniu rozrządu. A to przecież dopiero początek potencjalnych wymian...
PS W cenie zadbanej 4.4 po lifce dostaniemy spokojnie LSa UCF10/20 w fajnym stanie. Auto dużo lepiej wykonane, lepsze blachy, lepsze materiały, najlepsze w historii motoryzacji V8, w chuj większy prestiż i unikatowość (to chyba oczywiste). Dlatego tak jak napisałem - E38 tylko w mieszadle, bo to ma sens, tego nie ma nigdzie indziej, tego se nie weźmiesz w W221, ani w Lexusie, ani kurwa nigdzie indziej w tej klasie.
Elo. Sedan do 80k dla kobiety (ma być ładny xD)? Marka premium. Maksymalnie 4 letnie. Silnik nie ma znaczenia. Pomożecie?
Talisman
Kraj nie ma znaczenia. Po prostu marka ma być premium xD audi, bmw, merc, lexus, infiniti. Renault z talismanem też wchodzi w grę.
Lepiej się nie pakuj we francuza już dojechanego, ceny części drogie*(temat względny w każdej marce;d), zostaw chłopowi to autko, skoro robił po dziadowemu/swoim jak najtańszym kosztem to niech popierdala do zezłomowania albo opierniczy jakiemuś idiocie, nie warto się pakować.
Mazda 6 III 2.5b.
@RedheadPapa
Tez bym wybral Mazde 6
Ew. audi a6? choc nie wiem jaki rocznik dostaniesz do tej kasy, ale bardzo mi sie podoba ta nowa a6
@RedheadPapa ; to co jedziemy jakieś Mazdy 6 oglądać? XD
Ogólnie to koledzy dobre auto zapodali, świetnie to wygląda i jest naprawdę dobrze zrobione.
Ja bym jeszcze polecił A3 w sedanie. Piękne auto, naprawdę im się to udało, wygląda kozacko nawet w bieda edyszyn, idealne proporcje itd., warto to obejrzeć i się przekonać. Ogólnie na plus dla Audi jakość wykonania i materiały, do tego auto mniejsze od Mazdy, co pewnie jest dla kobiety plusem. W cenie się zmieści, silniki można brać wszystkie, obecne benzyny VAGa są okej i jak się kupi taką do 100k nalotu, to na pewno drugie 100k zrobi bez problemów.
Zastanówcie się nad tymi dwoma modelami, myślę, że nie ma sensu szukać dalej, a auto do 4 lat powinno się łatwo kupić.
@
https://www.otomoto.pl/osobowe/audi/...%5Bcountry%5D=
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapierdole, no nie, to nie może być tak, że ktoś ma 80k na sedana i nie kupi tego auta. No popatrzcie tylko.
No właśnie zrobiła swój research i wskazała a3 w sedanie i merca cla. Wyśmiałem ją mówiąc, że to a3 to jest Golf i że za takie pieniądze można mieć o wiele ciekawsze auto. Ja to bym na jej miejscu kupił jakieś starsze porsche cayman no ale ona chce dość świeże. Ja jeszcze znalazłem kilka Lexusów is III. Jak skrytykujecie Lexusa to jej powiem o audi i mazdzie. Dzięki koledzy.
80k to nie jest duzo na samochod, nie rozumiem polecania Porsche Cayman.
ja bym nie kupił
za 80k wolałbym to :kappa
https://www.otomoto.pl/oferta/chrysl...tml#f96cb49698
Kurła za 50k kupuje nowe Tipo, a drugie 30k odkłada na czarnom godzine, dilujcie xDD
btw poza tym jak auto dla kobiety, to warto byłoby wpierw zapytać ile ma doświadczenia w jeździe i zaproponować coś pod jej umiejętności (+miasto czy wichura 5 toń w Sikanarach Wielkich), a w ostateczności jak coś dużego to chociaż jakiegoś Suv-a żeby widziała coś ponad zwykłych śmiertelników biedaków.
LollxDD 160km/h to jest w cinkłaczento, co ty gostek xDD
Lexus wiadomo, że zajebisty, też warto spojrzeć o ile mieści się w budżecie, jakiś 200t i jedziemy. Skup się na A3, Maździe i Lexie, wydaje mi się, że nie ma sensu daleko szukać, bo tutaj mamy 3 różne auta i przy tym bardzo sensowne pod praktycznie każdym względem. Żadne nie będzie nieudanym zakupem pod względem modelu, a i pewnie egzemplarz będzie łatwo trafić.
No i wiesz, Porsche są niby niezawodne, ale taki Cayman do 80k to będzie już wiekowy dość i nalot też swoje robi w tych autach, one się nie psują do pewnego momentu, nikt tym przecież na hula 300kkm i sprawdza jak to dalej działa. Porsche to jest fajne na weekend albo jako daily, ale jak masz ogromną kasę i bierzesz to w leasing i masz wyjebane. Sam bym tak kiedyś chciał, Carrera w leasing i jebać wszystko inne, śmigać na daily, parkować pod marketami, nie myć go przez miesiąc, przecierać reflektory szczotami na stacjach benzynowych, bić nim po ośnieżonych drogach gdy drogowcy znowu zaśpią... Ehhh, może kiedyś, ale pewnie nigdy :/
Kurła ale wyjebaną chatę ma ten koleś od 300C, w sumie fura równie dobra. Bym se tam pomieszkał i bym se pojeździł, mam nowy cel w życiu chyba.
i tak chuja z tego wyjdzie wiadomo XDDD
Czy tylko ja uważam że wnętrze wszystkich a3 to jeden wielki wtf ? Te okrągłe wykończenia są tak brzydkie że nawet w tej 8v jest bieda i tragedia
Też w ogóle mi nie leży.
W sumie czy taniej i lepiej to bym nie powiedzial (ogladam duzo Leonow teraz zarowno 1 jak i 2 i ceny mnie dosc mocno szokuja), ale szanujac sie wolalbym Leona niz A3, zarowno Leona 1 jak i 2 (nie wspominam nawet o 3 bo do tego to juz calkiem nie ma podjazdu). Audi i BMW ssie pale i hajsy licza sie za marke taka prawda pzdr czekam na hejt.
https://www.otomoto.pl/oferta/seat-l...tml#0402a5c12b
Sobie tak mysle
przesiadka z ibizy do leona? no no kolega tu chyba stał się jakimś szanowanym biznesmenem, osiągnął stabilność finansowom i zakłada pewnie rodzinkę.....
chyba chce zeby zostal tylko wspomnien czar po tej kobitce jego
Tylko jest jedna zasadnicza różnica między kałdi a innymi markami premium której większość ludzi nie zauważa. Bmw czy np. merc są marką samą w sobie i tworzą sami swoje auta od A do Z. Kałdi jak dobrze wiemy bierze większość podzespołów od VAga, wkłada do wnętrza lepsze materiały i wykończenie, dorzuca kilka swoich technologii i bum jest luksusowy wóz XDDD
Dlatego nie rozumiem dlaczego stawia się tą markę na równi z markami premium z krwi i kości. Wg mnie kałdi to coś między marką użytkową a premium.
No powazny czlowiek zaklada rodzine itp itd Modlicha mysli ze taki Artur kupi auto rodzinne albo chociaz nie wiesniackie a ten wyjezdza z czarnym leonem 1gen w wersji sportowej z czarnymi szybami jakby rozkrecal dilowaniem marihunaen na ulicy.
To nie moze sie skonczyc dobrze Artur, pamietaj ze ona ciagle ma nadzieje ze nie kupisz sobie pedalskiego auta tylko jakies dostojne VOLVO
jeśli artur nie chce stracić modlichy musi zakupić coś w stylu nissana juke, mini coopera, fiat500x albo audi a1/q2 pzdr
Dobra nie bd dyskutowal here z gostkami co za kierownica siedzieli ostatni raz w zeszlym roku jak stary im sie dal swoim fiatem palio przejechac nie pozdrawiam hejterow.
A Audi to to co wyzej jest napisana cala paskudna prawda o tej paskudnej marce ogolnie audi = seat/volkswagen tylko 2x drozsze nawet nie handlujcie :)
Also jezdzenie hatchbackiem/kombi z jasnymi szybami o kurwa to sie chyba nie dzieje naprawde w tym temacie
Also chcialbym cos z ARL albo 1.8T i generalnie po odrzuceniu smieci tzn. golf, kałdi zostaje dla mnie niestety tylko seat/skoda bo zeby jezdzic golfem lub jakimkolwiek kałdi trzeba nie miec godnosci czlowieka rozumnego homo sapiens
Apropo przyciemnianej szyby. Na aucie kolor red dragon, w bagażniku dudniąca 300W tuba. Tak się jeździło i w ogóle człowiek się nie wstydził.
Załącznik 365091Załącznik 365092
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-s...tml#520acd69f6
no i huj masz seata tylko, że z lepszym znaczkiem