http://allegro.pl/bmw-e34-525i-m-tec...282284865.html
jak to widzicie?
Wersja do druku
http://allegro.pl/bmw-e34-525i-m-tec...282284865.html
jak to widzicie?
wam serio te bety sie podobaja?
wymiana sprzęgła w Renault Twingo 2001r. ile +/- by kosztowała? + drążki kierownicze jakby ktoś mógł wytłumaczyć bo na przeglądzie coś wspominali że trzeba wymienić.
niestety meganka odpadła (w sumie może to i dobrze) także szukam taniego w eksploatacji samochodu do powiedzmy 5 tysięcy, max 6 ale to już ostateczny fundusz razem z "pakietem startowym"
Rozważam praktycznie każdą markę, kryteria to jedynie niskie koszty utrzymania, klima i w miarę dobra niezawodność. Auto na tą chwile większość czasu może stać pod blokiem, także obawiam się trochę rdzewiejących modeli (nie chce wpierdzielać kasy w coś czym sporadycznie jeżdżę)
Jeżeli chodzi o wielkość to maksymalnie auta klasy kompakt i raczej w ten segment wielkościowy również celuję (chociaż rozważam samochody miejskie)
W zasadzie jeżeli chodzi o moje typy to corolla e11, ale dosyć mało ich jeździ, ibiza/cordoba po FL, słyszałem sporo dobrego o almerach (prócz korozji niestety), i astra II.
Zastanawiam się również czy do 6k dostanę golfa IV w miarę normalnym stanie, który nie będzie potrzebował dużego doinwestowania.
Jak ktoś posiadał któryś z samochodów to zachęcam do wypowiedzenia się i z góry dzięki za wszystkie propozycje/opinie.
rover 200di / sdi - samo auto z klimą za 4k dostaniesz w dobrym stanie. Odwdzięczy się spalaniem i niskimi opłatami.
Powoli przymierzam się do zmiany mojego Kangoo na coś nowszego. Przebiegi jakie planuję robić to codziennie dojazd do pracy około 30 km w jedną stronę i co 2 tygodnie trasa ~400 km. Na początku nastawiałem się na diesla, ale teraz coraz bardziej skłaniam się w stronę gazu.
Zależy mi na komforcie, żeby dało się normalnie wyprzedzić w trasie, osiągi nie są najważniejsze, ale żeby w tych 10-12s do setki się mieścił. Może być sedan/liftback, może być kombi, ale co do kombi to boję się że będzie miał większy przebieg naklepany. Zależy mi też aby przy prędkościach w okolicach 120-130 nie było jakoś bardzo głośno. Do tego 6-biegowa skrzynia, tapicerka nie skórzana. Im mniej awaryjny tym lepiej (drobne usterki elektryki jestem w stanie przeboleć, byleby mi samochodu nie unieruchamiały)
Aktualnie rozważam Lagunę 2 1.8 albo 2.0, Citroena c5 2.0 i w sumie tyle. Co możecie jeszcze polecić?
Skoda Octavia?
@2up
mowisz zeby ktos ci polecil dobry samochod a od siebie mowisz ze na oku masz citroena i lagune xD
tylko nie francuskieeeeee
Ja mam lagunę 2.2 i zbiera się pięknie jak na miasto.
@killabeez ;
a jakies argumenty czy tylko to ze francuskie to be?
ojciec ma lagune 2 1,9 dci 120 km i przy przebiegu obecnie 240 km byla raz robiona turbina i raz sprzeglo, turbina przez to ze za rzadko byl zmieniany olej. mam kangoo i pod wzgledem silnika nic nie moge mu zarzucic, z elektryka tez nie ma wiekszych problemow
matka ma super niezawodna toyote rav4, przez dwa lata uzytkowania wlozylismy w nia tyle co lacznie w lagune i kangura przez 5.
Podałem budżet i wymagania, wole w tej cenie kupic wygodnego francuza niż golfa 3.
Rzeczywiście, w takim razie przepraszam. Budżet to około 7-8k za benzynę lub 8-9 za diesla
Posiadacz laguny 2, 1.9 dCi - królowej lawet...
Wiecie ile razy jest w serwisie w roku?
Raz - na wymianie oleju.
Pozdrawiam myślących, że olej może przelatać 30koła.
Przy jakości naszych paliw(zasiarczony roztwór paliwopodobny) wymiana max co 12-15k km.
Przelatane ma dokładnie 195 tysięcy z czego ja sam naklepałem jakieś 50.
Sprzęgło, turbina i dwumasa zależna od tego jak auto było używane wcześniej.
Kupisz dziada będziesz mieć dziada - nie ważne czy to paseratti, golfretti czy synonim luksusu audi a3 z 98'.
Jak ktoś ma jakieś pytania odnośnie laluny2 1.9dci - pytać śmiało.