Solidne auto. Mi ten pierwszy się nie podoba w ogóle, ale jeśli komuś przypadł do gustu, to można śmiało brać. Nie widziałem mocno zgnitych jeszcze.
Wersja do druku
Solidne auto. Mi ten pierwszy się nie podoba w ogóle, ale jeśli komuś przypadł do gustu, to można śmiało brać. Nie widziałem mocno zgnitych jeszcze.
Panowie, potrzebuje waszej porady. W temacie samochodów jestem kompletnie zielony. Szukam pierwszej fury, dojeżdżałbym nia do pracy (10km), z raz na tydzien do domu (30km) no i raz na dwa tygodnie w trasę ok 100 km. Chciałbym cos możliwie taniego w utrzymaniu/eksploatacji, ale rownież zeby jednak miał troche dynamiki. Moj budżet to 10k. Jakies pomysły?
^
golf 4 1.9 tdi
Na takie trasy diesel nie ma sensu. Wybór jest ogromny, tak wielki, że nie ma co polecać. Podaj więcej kryteriów.
wlasnie mi sie wydaje ze to 1.9 tdi byloby calkiem spoko, no ale jest tez wariant benzynowy
wiec jak nie 1.9 tdi to 1.6 benz
@Mexeminor jakie kryteria masz na myśli?:>
Golf odpada, nie podoba mi sie ten samochód totalnie
ile mocy, jakie nadwozie, jakie wyposażenie, mniejsze auto czy większe itp. itd. Do 10k można kupić Jaguara w niezłym stanie, można kupić Seicento, można nawet Porsche, tudzież Malucha lub też Forda Focusa. Wybór jest nieziemski, kwestia ile masz na utrzymanie i co Cię interesuje.
Najbardziej chyba podobają mi sie hatchbacki, ew sedan tez mógłby byc. ZAlezy mi zeby był 5-drzwiowy. Chciałbym żebym nie płacił wiecej niz te 25-30 zł za 100 km, wiec jak mniemam lpg bedzie odpowiednim rozwiązaniem w moim przypadku. Dobrze by było, zeby serwisowanie i części było możliwie najtańsze/fura byłaby najmniej awaryjna. Co do mocy to ciezko mi sie wypowiedzieć, zeby po prostu te 160 poszedł na autobance
vag fanboy here wiec
jak nie golf 4 moze leon?
buda ta sama, silniki tez, ale leony sa jednak inne wizualnie, 1.6 jest spoko silnikiem
jakis peugeot 307 moze? fajne wizualnie wg. mnie, jak trafisz dobry egzemplarz bedzie calkiem w porzadku
W sumie do 10k można znaleźć niezłą A4B5 1.8T z LPG. Mocy zapas, silnik bardzo solidny, do gazu idealny. Samo auto nie jest drogie w obsłudze, jedynie delikatne przednie zawieszenie może zmienisz, bo często w sprzedawanych autach jest do roboty (około 1500 zł).
Potrzebuje porady co wybrać : Szukam auta do 20 tysięcy zł i na prawde mam spory dylemat. Jeśli chodzi o przeznaczenie to codzienny dojazd do pracy jakie 2,3 km wiec bliziutko, ewentualnie do jakiegos sklepu po pracy, ogolnie nacodzień km bedzie robił raczej mało, ale co drugi weekend jeżdże na studia 60 km w jedną strone, wiec co drugi weekend robie jakieś 240 km + co jakis czas (średnio tez raz na 2 tygodnie) jezdze do miasta oddalonego o jakies 130 km od mojego. Więc jeśli chodzi o silnik to myslałem o dieslu ze względu na te traski ale z drugiej strony jesli dziennie mam nic robic 6 km to chyba bez sensu, zwlaszcza w zimie gdzie nawet nie zdazy sie dobrze zagrzac :( Jeśli chodzi o reszte to wolałbym raczej sedana, fajnie by było mieć czym przycisnąć ale nie zalezy mi tak bardzo na tym bo nie chce zostawić połowy pensji na stacji. Wiadome ze najbardziej zależy mi na trwałosci ale to chyba jak każdemu. Obecnie śmigam Seat Toledo II 1.6 105 KM z gazem i jestem bardzo zadowolony tylko chciałbym wymienic go na coś nowszego :)
Z góry dzięki za pomoc i propozycje :)
@edit
Po swoich poszukiwaniach dotychczasowych najbardziej rozważam Seata Leona II lub cos z Honda Accord/Toyota Avensis
Zobacz Audi A4 B7 albo wypasioną B6 z quattro. Ja bym brał diesla
a4b7 nawet 1.9 tdi 116km do 20k nie znajdzie . chyba ze jakieś padło
volvo v40, 2000 rok, 177 000 tys przejechane, 1,8 benzyna
byłbym trzecim właścicielem, do tej pory auto serwisowane w aso, ostatni przegląd 170 000, wymiana rozrzadu po 110 000
4000 cbl, co sadzicie?
4k? To jak za darmo z takim nalotem. Jeśli nie jest mocno pordzewiałe, to bierz.
Warto takie Volvo wziąć w tej cenie, z pewną przeszłością serwisową.
rdzy w ogole nie widac, ale sprawdzalem na otomoto i mozna kupic w podobnej cenie, nawet w nieco lepszym wyposazeniu
rozrzadu nie powinienem wymieniac teraz?
@Mexeminor ; @Sakus
spodobala mi sie ta Audi, ten Leon w sumie tez calkiem spoko, ale sklanialbym sie jednak ku koleczkom. nie mam jednak pojecia, na co zwracac uwage przy przegladaniu ogloszen ;d jesli mozecie, spojrzcie na to i powiedzcie, czy ktoras z tych propozycji jest jakkolwiek sensowna:
audi:
http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-aud...tml#9e64b5eff6
http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-bos...tml#9e64b5eff6
http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-aud...tml#9e64b5eff6
leon:
http://otomoto.pl/oferta/seat-leon-l...tml#6e27410ff0
http://otomoto.pl/oferta/seat-leon-1...tml#6e27410ff0
http://otomoto.pl/oferta/seat-leon-1...tml#6e27410ff0
http://otomoto.pl/oferta/seat-leon-1...tml#6e27410ff0
Komisy i silniki 1.6 sobie odpuść.
Co do Audi - to pierwsze to będzie rakieta, do tego quattro, coś niesamowitego jak to będzie jechać. Możesz się na kresce z każdym kozakiem ustawić, objedziesz większość nowych BMW, Audi, Mercedesów czy co byś tam jeszcze chciał. No ale to jest okupione ryzykiem, bo nie wiadomo jak silnik dostał po dupie od takiej mocy i pewnego, regularnego upalania przez obecnego właściciela.
Dwie następne są bezpieczne, trzecia to 1.8, bez turbo, ale te 125 koni też wystarcza. Ja bym się skłaniał w stronę tej drugiej i jeśli nie masz daleko, to jedź ją oglądać.
audi
1 - zajebiście poskładany przód XDD imo jeździł tym raczej jakiś młody gniewny
2 - "założony nowy gaz" życie mnie nauczyło, że w większości przypadków oznacza to, że coś zaczęło się pierdolić po założeniu instalacji auto idzie do żyda
3 - nie wygląda źle, silnik wypucowany, należałoby dobrze sprawdzić czy nie leje. Albo mi się wydaje, albo przy otwartej masce widać, że zderzak nie zgrywa się z lampą, chociaż może to kwestia zdjęcia
leon
1 - przód robiony, korka lpg pod lampą nawet nie oceniam XD
2 - "Butla od gazu została podbita w 2014 r na 10 lat" 12 lat na nie wiadomo jak zrobionym gazie
3 - gaz zakładany chyba u mirka w stodole :v dodatkowo widać, że jeździł tym jakiś "tjuner"
4 - ładny, na pierwszy rzut oka wygląda na niebity, przetarty fotel kierowcy, wyplakowany do granic możliwości, manualna klima, silnik nie zabija dynamiką
A i przy 160km w takim leonie będziesz się czuł jak na lotnisku XD potwierdzone info, bo miałem toledo
Które silniki mercedesa miały mechaniczne wtryski? Głównie rozchodzi mi się o 300E - czy był moment, w którym zaczęli montować elektroniczne, czy w tej wersji nigdy?
Rozważam zmianę auta na większe gdyż coraz częściej robię trasy, a mała moc też mnie znudziła. Obecnie corsa c 2004 1.4 cdti, rozważam zmianę na Vectrę c. Budżet na auto 15k + chciałbym założyć sam dobra instalacje gazowa za dodatkowe 3k~ Zastanawia mnie czy lepiej 1.8 czy 2.2? Czytałem ze oba silniki są dobre do gazu. Czy 2.2 to bedą dla mnie dużo większe koszty jeśli chodzi o ubezpiecznie + Ew części? Z drugiej strony to dużo większe auto niż to które posiadałem wcześniej i obawiam sie ze 1.8 może nie dać wystarczającego komfortu przy wyprzedzaniu. Czy kupie w tych pieniądzach auto nie wybite którym pojeżdżę chociaż 5 lat nie ładując sie w duże koszty ?
300 tylko mechaniczny. Elektroniczny to 2.2, 2.0 136 koni, 2.8 i baaardzo rzadki 3.2. Jak masz kasę, to w naszej okolicy jest fajna kupeja 3.2 za 25k i 3.2 z USA za 30k. Oba do sporej negocjacji, ten US to myślę, że 5k zejdzie spoko.
A koszty utrzymania IS200 są wyższe niż Toyoty, która już nie jest tania. To jest premium, ceny jak w BMW. Bezawaryjny jest, ale za 15k kupi się prawdopodobnie padło. Dobre ISy to okolice 20k i więcej.
Witam ze trzy dni temu wjechał we mnie Niemiec No i moja a3 lekko sie potłukła licząc ubezpieczenie i wszystko trochę na tym zarobię i chciałbym cos lepszego teraz znaleZc, cos dla młodego a zarazem marka jak audi czy cos w ten styl, miałem audi a3 Sportback 2009rok tzn dalej mam ale rozglądam sie za czymś do 50 tysięcy złotych. Cos polecicie? Najlepiej diesel robię dużo km w ciągu roku
jezu no kupete to bym kupił i jeździł jak pojebany tylko te ceny xD już chyba nawet chuj w silnik, byle by LPG weszło, chcę skóry i klime i w124 w coupe i do szczęścia mi nic więcej nie trzeba, ale nie mam zamiaru wyjebać na to pieniędzy, za które mimo wszystko znajdę lepszy samochód.
mój wybór sprowadził się już do c124, ls400 i is200, ale to wciąż nie są plany na najbliższe tygodnie :/
Kupeja to ciężka sprawa. Była spoko w Jastrzębiu za 13k, 2.0, ale ogólnie była okej, gaz, klima, skóry. Jak przeoczyłeś, to Twoja wina :D
No a LSów trochę w Polsce jest, ale trzeba się ruszyć ze Śląska. Fajny z Wawy się sprzedał, za 17k był z gazem i grubym plikiem faktur, 6 lat u poprzedniego właściciela. Takie auta trzeba oglądać, bo są duże szanse na kupienie.
Stoi też w okolicy fajny IS za 20k? Taki ciemnoszary, na pewno znajdziesz.
Proste pytanie - krótka piłka.
Audi A4 B6 1.8T (163KM) 225 Nm przy 1950-4700 obr/min czy 1.9TDI (131KM) 310 Nm przy 1750-2500 obr/min ?
Ale co to jest w ogóle za pytanie XDD
Porównujesz benzynę do diesla? Przecież to sensu nie ma.
Nie wiem jak brzmi Twoje pytanie, ale zgaduję i odpowiadam - 1.8T jest szybsze. Mam nadzieję, że pomogłem.
Panowie, mam opcję kupna Forda Fiesty VII 2009r. z silnikiem 1,25i 82 km w wersji Titanium, oczywiście wiem że żaden z tego demon prędkości nie będzie. Z tego co czytałem to silnik prosty jak budowa cepa, spalanie raczej szału nie robi (7-8l) ale kompletnie nie siedzę w autach używanych a to jest pewniak od kuzyna ze Szwajcarii. Pytanie do Was czy za kwotę 16k + koszty sprowadzenia, opłaty i wymianę rozrządu (dla świętego spokoju) jest to opłacalny interes? Auto ma 110k przebiegu.
Siemka, potrzebuje pomocy w wyborze samochodu. Szukam jakiegoś sedana średniej wielkości max 5 letniego w kwocie do ok 80tys. Obojętne czy benzyna czy diesel. Zależy mi na dobrym wyposażeniu, żeby miał conajmniej 200kuni i byl w miare sensowny jeżeli chodzi o koszty eksploatacji.
Zastanawiam się nad sprzedażą swojego Porsche Boxstera i dopłaceniu do 911 996, opinie?
masz zwykłą wersję czy S? daj ss
Czy ty przypadkiem nie jesteś tą osobą która zamawiala garniak na ali? XD
Również czekam na zdj boxstera
@Mexeminor ; a jakieś konkretne silniki znasz/polecasz? Myślałem
Jeszcze nad e90 z końca produkcji, a5 albo volvo s60/s80
O silnikach nic nie powiem, bo wiem tyle co nic. Jedynie o 2.0 TDI w Audi powiem, że to naprawdę fajna konstrukcja jak na obecne czasy, do tego (jak na Audi) tania w obsłudze. Mocy wystarczy, masz różne warianty i na pewno coś będzie pasować.
E90 bym odpuścił mając 80 tysięcy. Za te pieniądze można mieć przecież F30. A5 jest fajne, ale jak dla mnie to strasznie pospolite auto. Widzi się go naprawdę dużo, dużo więcej niż by można przypuszczać znając cenę. Design zewnętrzny jest bardzo udany i podoba mi się, ale to w sumie wszystko, co to auto oferuje. Cenę trzyma strasznie, porównałbym to z A4B7 1.9TDI albo 1.8T - kosmos.
A Volvo jak Volvo, ale to już też nie to samo co kiedyś, a więc skupić się należy na aspektach estetycznych. Mi się nowsze S60 i S80 w ogóle nie podobają, na dodatek środek jest tragiczny, materiały też nie są z najwyższej półki (ale to samo można powiedzieć o BMW i Audi, choć Audi i tak wypada najlepiej - odczucia subiektywne).
mam 2.0 tdi i generalnie spoko silnik tylko trzeba uwazac na pompe oleju w ktorej wyciera sie ołówek jak tego nie dopilnujemy to można nawet i 6000 wtopić
po kupnie od razu zabrałem się za wymiane go i okazało się że od nowości jest ten sam, nie był specjalnie zużyty jak na 160k przebiegu. W każdym razie mechanik polecił mi go wymieniać co 90k i będzie git
mowa o starszych 2.0 bo te nowe nie maja już tych problemow
przecież to najbardziej awaryjne jednostki. Zresztą jeszcze trzeba zobaczyć na kod silnika ale 2.0 TDI to odradził bym. Chyba że po 2008-2009 roku coś się zmieniło. Te od 2003 to są drewna totalne.
Jezu, Urlak, czytaj wszystkie posty, orient. Poza tym za kogo Ty mnie masz, za mało już tu napostowałem, że uważasz mnie za idiotę?
Napisałem C7. Audi A6 C7. Ja wiem, że się znasz i nie będę już pisał, od którego roku je robią.
PS PD=/=CR. CR są okej, na dzisiejsze standardy są wręcz bdb. Potwierdzone ponad półmilionowymi nalotami we flotach, a więc można śmiało powiedzieć, że silnik jest okej. U nas w B7 ma ~230k i jak na razie wszystko w porządku z silnikiem, sprzęgłem i ogólnie autem. Naprawdę jest okej.
PS2 W sumie tak pomyślałem kilka minut i doszedłem do wniosku, że 2.0TDI CR ma szanse stać się nowym 1.9TDI. Serio, za kilka dobrych lat będzie wzorem dynamiki, niezawodności i przystępności cenowej, a do tego jest montowany w najlepszych autach, które są kochane przez Polaków. Myślicie, że za 10 lat Janusze będą jeździć czymś innym niż Passatami? Pomyślcie jeszcze raz.
Zero trolla, serio, tak będzie. Nie ma innej opcji. VAG nawet powtarza historię z wyjebanym w kosmos lagiem jeśli chodzi o technologię. Wszedł w CR w momencie, gdy np. Fiat miał to już obcykane kilkanaście lat XD A wszyscy wiemy jak się skończyło oddanie przez Fiata PD VAGowi, wszyscy wiemy.
B7 nie ma CR tylko PD. CR jest w B8 czyli od 2008r do dziś
Chyba że po prostu tylko tak napisałeś o tym B7 ze jest spoko bo ma tyle przebiegu to rozumiem :) Koleżka ma wlasnie B7 i około 300kkm nalatane i też wszystko oki. Podobno jeden PD jest dobry ale to zależy od kodu silnika bo ma jakieś lepsze wtryski ale nie pamiętam dokładnie jaki to kod silnika w tym B7
Bigi ale C7=/=B7 C7 to A6 B7 to A4, porownaj daty produkcji i silniki sobie :D
jakies sposoby na tansze OC w UK? 21 lat, passat 1.8t. mam niby mozliwosc jakiegos OC za 80 funtów, ale slyszalem, ze jest 'lewe'