Oj nie. Ropniaka nie
Wersja do druku
Oj nie. Ropniaka nie
Z tej marki tylko benza w moim przekonaniu.
@jaxi ; Murano to gówno, jebie się równo, szczególnie skrzynia. Do tego części z kosmosu, nie bez powodu to gówno jest takie tanie.
A CVT to jako tako przyjemne jest w hybrydowych Lexach i w sumie Toyotach, poza tym to bym nie chciał tym jeździć. Poza tym te ich skrzynie są nie do zajebania, czego nie można powiedzieć o reszcie CVT.
W toyotach cvt jest najgorsze.
Idąc tym tokiem rozumowania to nie ma CVT, które są znośne. Z resztą co za różnica, dla mnie liczy się trwałość, jeśli decyduję się na hybrydę, to wiem co mnie czeka i nie marudzę. Poza tym te mocno Toyoty czy Lexy jadą bardzo żwawo, skrzynia się spisuje okej w każdym scenariuszu i jeszcze się nie psuje. Nie widzę minusów.
A jeśli kupuję CVT bez hybrydy, to albo kupuję małe miejskie autko, albo nie kupuję nic, bo jakiś Kaszkaj czy inne Subaru z CVT to japierdole. Zainwestujcie w dwusprzęgłówki idioci.
No witam po 10 latach wtedy takiego tematu nie było, co panowie polecacie do 50k? ma być w miare przestronno, kombi aproved, liczę na jakiś przyzwoity silnik tak żeby to się nie zjebało zaraz i się astronomiczna suma nie zrobiła :/
idealnie w twoje wymagania wpisuje sievolkswagen passataudi a4 b8 2.0 tdi
pozdrawiam
Od siebie dodam Skodę Octavię kombi, jeżeli zależy Ci na dużej przestrzeni bagażowej. Jeśli nie aż tak, wtedy Leon III. Po 2012 rzekomo silniki tego koncernu nie brały tyle oleju, co wcześniej. Jeżeli jednak TDI, to tylko na Common Railu.
Pytanie do ekspertów.
Co będzie na plus w zakupie BMW serii 5 nowej 2019 vs zakup Volvo S90?
Pytam bo się nie znam na volvo.
W jakim sensie na plus?
Volvo na pewno jest atrakcyjniej wycenione. Wymiarowo podobnie, BMW trochę więcej miejsca na nogi i głowę (przynajmniej wg wymiarów), ale znowu Volvo ciut szersze - powiedziałbym, że bardzo porównywalne.
Nie wiem jakie są wymagania dot. auta, napisz coś więcej.
@Askarnoh ;
@W sumie to nie widzę znaczących różnic, możliwe, że w wyposażeniu one będą, trzeba się w to zagłębić. BMW jest ~10k droższe, prawie żadna różnica. Na chwilę obecną kierowałbym się kwestiami wizualnymi, no chyba, że rzeczywiście Volvo oferuje za mniej kasy sporo więcej w kwestii wyposażenia, ale nie sądzę.
W ogóle mam wrażenie, że Volvo parę lat temu były dużo tańsze od BMW czy Mercedesów, a teraz różnica jest marginalna. S90 na początku kosztowało na pewno mniej niż 188k i pomijam tutaj oczywistą rzecz, jaką jest inflacja. Po prostu było w porównaniu do BMW tańsze o więcej niż 10k.
No już, już, wystarczy. Napisz coś sensownego, wiesz, że potrafisz.
Najlepiej zrobisz jeśli weźmiesz s90.
A już tak najlepiej najlepiej to jak weźmiesz u mnie. zapraszam