Moglbys rozwinac boczek?
Wersja do druku
o kurwa kupiłem mazde 3
Najlepszy silnik w a4b8, tak o, szczególnie po którymś tam roku gdzie trochę poprawili, ale tak popierdolone rzeczy to tylko mex pamięta
A dsg potrafi się rozjebać ale chyba nie jest jakos awaryjne, oczywiście mex chętnie rozwinie
A nawet jak jest to chuj z tym, bo panie, jak to zmienia biegi to kurwa jego
No ale ogólnie dzisiaj a4b8 z 2.0tdi to jak passat B5 1.9tdi, ciężko o coś bezpieczniejszego, pewniejszego w tej klasie
Silnik, napęd, zawieszenie - wszystko jak źle pójdzie to będzie 2k+, a jak się skumuluje, to przekroczysz wartość auta na pierwszej naprawie. W takim egzemplarzu za 6k na pewno dużo rzeczy jest nie halo, a jak mechanika jako tako jest ok, to pewnie blacharsko gówno, a jak te auta gniją, to znaczy, że były rozjebane. W oryginale nie rdzewieją, bo nie mają prawa (poza przednimi błotnikami, bo gąbka).
2.0 TDI jest bardzo okej, DPF to nie jest problem w dobie wodnego czyszczenia, które jest tanie i dostajesz praktycznie nowy filtr po takim zabiegu.
DSG w tych autach jest ok, ale nie spodziewaj się idealnie działającego po przebiegu takiego diesla, który będzie na pewno 250kkm+. Ja bym na pewno nie skreślaj DSG, ale szukał auta, które ma większy nalot, ale skrzynię po remoncie z papierami na to. Wtedy jeśli będzie działała ok podczas jazdy próbnej, to nie ma się co martwić. Tak samo silnik, zazwyczaj po 300kkm już wtrysk któryś był zmieniany albo turbo, wiadomo, to normalka. O dwumasie nie wspomnę.
Szkoda czasu na szukanie perełek poniżej 200kkm, od razu szukaj 300+ i po prostu takiego, co to ktoś nie oszczędzał i naprawiał wszystko jak szło.
Mam sedana z 2003r 2.0 150km LPG, 3 letnia instalacja, przelatala od 179 do 240kkm i trafila do mnie. Ruda szmata ofc do zrobienia, troche na klapie i lewe nadkole tyl i cos powoli wychodzi od wewnatrz na dole drzwi pasazera. Kwestia mechaniczna super, niedlugo bedzie klasyczny serwis silnika. Zbilismy odpowiednio do zrobienia wiec jestem zadowolony. Stoi na ori 17 + opony dobry stan, dodatkowo mam religni(dawali to wzialem a co, bedo lezec w garazu) i zimowe 16 tez na ori alu z faktura na 1600 po 1sezonie. Jestem zadowolony, no chyba, ze caly silnik jest zalany motodoktorem i cos pierdolnie. Wkurwia mnie jedynie radio, brakuje mi auxa lub usb. Sa fajne radia z duzym ekranem ale 1400-2000zl to duzo, ile pacca mozna za to kupic...
Czego sie w niej wystrzegac? Jest cos na co szczegolnie zwrocic uwage i lubi pierdolnac?
Rach ciach i po rudej szmacie bez użycia szpachli tylko cyna xD
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...a2&oe=5E0C42D8
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...04&oe=5DCB8817
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...d1&oe=5E12FE86
A co, szpachla to zla?
Tylko w tym kraju pierdolonym jak jest szpachla to łoooooooo uuui paaanie kurwa! Lepiej z tom dziurom bym wzion i....
No kurwa sam zaśpachlował. No bo jak
Pytanie o ile droższe od kitu?
Szpachla jest okej, ale to zawsze nakładanie innego materiału na blachę, a to koniec końców wychodzi i nie ma siły tego powstrzymać. Cynowanie jest w opór zajebiste, szczególnie jak chce się mieć ideolo blachę na długie lata i po prostu oryginał bez ciał obcych w postaci szpachli.
No i nie zawsze da się tylko cynować, czasem trzeba na to dać szpachlę, ale przynajmniej po cynowaniu mamy zabezpieczenie antykorozyjne i nawet ze szpachlą nam nagle nie zgnije fura w miejscu naprawy, co przy samej szpachli jest nagminne i po prostu każde auto w ten sposób naprawione w końcu zgnije w miejscu ingerencji.
Pytanie czy bierze to od Niemca czy autohausu dla Niemców, czy od Turasa bez możliwości rejestracji ponownej w DE. Jeśli to drugie, to na pewno będzie skręcony, oni to robią, bo nie mogą mieć z tego tytułu konsekwencji.
Opcja pierwsza to 100% pewności, że nalot jest oryginalny. Jeśli twój ojciec się zajmuje handlem, to niech ci wynajdzie jakąś perełkę prosto od Niemca z małym nalotem. Może dasz więcej (pewnie ponad 40k, ale nie jakoś dużo ponad), ale będzie warto.
Ale ty Maciek nie myl korozji, która naturalnie wychodzi w jakimś miejscu z taką, która wyłazi spod szpachli, bo to są dwie różne rzeczy.
Przykład: moje Audi 80 miało robione tylko prawe przednie drzwi. Tylko, cała reszta ori lakier. Co zgniło? No prawe przednie drzwi w miejscu robienia, spod listwy wyszło. Cała reszta auta bez rdzy, jedynie końcówka progu obdarta z mastyki zaszła powierzchowną rdzą, ale to tyle.
Już nie mówię, że oglądałem trochę Audi z tamtego okresu i te które były robione, to gniły w miejscach napraw, a te nierobione nie były nigdy zgnite (poza przednimi błotnikami w C4, ale jak tam jest wilgoć 24/7, to nie dziwota, że zgnije).
Tak samo jak jeden Civic VI coupe, który cały w ori lakierze i po 9ciu latach w kraju miał tylko lekko doły drzwi chwycone, reszta super, bez rdzy, nawet jakichś małych ognisk.
No i E39 widziałem ostatnio całe w ori lakierze (calutkie poza maską, ale to wiadomo, nieważna sprawa) i miała rdzę tylko na początkach progów (w sumie normalka w E39, tam mocno robią gnój chujowo mocowane elementy plastikowe, pod którymi zbiera się wilgoć często) i rogach drzwi (niestety stoi tam też często woda, wada konstrukcyjna podobnie jak brak odpływu wody z wnęki korka wlewu paliwa, bo BMW się skapnęło na samym końcu projektowania auta, że woda leci nie po nadkolu na ziemię, a do środka bagażnika i zamalowali dziury lakierem żeby ich nie było). A, no i na pasie tylnym, ale tam tak samo jest konstrukcyjnie spierdolone i stoi tam też woda. Poza tym było czyste, a ile się widuje pognitych na każdym nadkolu E39? Pełno, bo były robione.
A Ople to akurat jest przykład taki sobie, bo raz, że większość tego szrotu było pacykowane w garażach przez Mietków, a drugie, że tam po prostu jest błąd na błędzie w projektowaniu, gnije to gówno od wilgoci jak skurwysyn, do tego blachy są z papieru i chujowo zabezpieczone (o ile w ogóle sobie zadawali ten trud). W sumie podobnie rzecz się ma w Mazdach, od zawsze na zawsze brak ocynku i to widać, niestety. A pomimo tego moja MX-5 mająca sporo ori lakieru, w miejscach nietykanych jest naprawdę bez rdzy, a przelatała 280kkm w tym ze 260kkm w Niemczech i nie zawsze miała idealne warunki typu garaż itd.