Kurde, gościu to musi mieć wzięcie u lasek. Widać, że ogarnięty w tych tematach. Elegancko ubrany, w oksach, że niby taki tajemniczy, i ta czysta wypucowana fura w najszybszym kolorze...
Wersja do druku
Kurde, gościu to musi mieć wzięcie u lasek. Widać, że ogarnięty w tych tematach. Elegancko ubrany, w oksach, że niby taki tajemniczy, i ta czysta wypucowana fura w najszybszym kolorze...
Kurwa, ale bym se taką Felicją pojeździł. Kupić na pewno nie kupię, bo szanujmy się, ale ujeżdżać sukę bym ujeżdżał ostro.
Nie no, mex, kurwa xD co jest fajnego w ujeżdżaniu felicii?
Jakby tak wjechać na jakas fińska szutrowke :hmm
Pelikany, teraz Was Mex trolluje jak uczniaków. Najpierw się nałykał, a teraz na Was pluje xD
Właśnie dam se chuja uciąć że jakby dostał taka Felicję to by uszami klaskał
Ceny małyszówek to jakis zart xDDD z ciekawosci chcialem zobaczyc to co jest na otomoto, i za kurwa auta pełnoletnie chcą chłopy czesto powyzej 15k xDDDDDDDDDDDDDDDDd kurwa no rodzyneczki. RARYTASY
Ładne B6 z początku produkcji jest spokojnie warte 15k, oczywiście nie jakieś osrane 1.6 czy najgorsze gówno 2.0, ale 1.8T już na pewno. Sporo teraz jest 1.8t quattro, za pół godzinki jadę z przyjacielem oglądać dwie, bo jest na to auto konkretnie nagrzany. Zobaczymy co to za cuda, zdam relację. Obie są za ~15k, rocznikowo 2002 chyba obie, nieważne, coś koło 300k nalatane.
Ziomek mechanik kupił leona 1 cupre vr6 z lpg za 16k
No kurwa po przejażdżce powiem tyle na huj komuś taka malyszowka jak można takiego zapierdalacza
Ty no ale w Leonie jest osrany hujdex, o ile w ogóle jest 4x4. Ten sam problem ma TT i S38L, a to są akurat auta, które bardzo mi leżą (TT zwłaszcza), ale sensu nie mają ani trochę, bo A4B6 sobie je wpierdala na śniadanie ze swoim stałym napędem.
No bo pomyśl se tak. Kupujesz szybką furę za 16k, jeśli chodzi o Leona to nie jest mało kasy, w sumie Małyszówkę też kupisz w tej kasie i to z quattro (mniejsza o stan, bo to zawsze różnie bywa). Przyznaję, że przewagą Leona jest 2.8 V6, A4 nie ma tego silnika niestety, musi się ratować 1.8T, najlepiej oczywiście BEXem, ale niekoniecznie (choć to na pewno najlepszy silnik do modów i w ogóle najlepszy ze wszystkich 1.8T). Jest to jednak wielki chuj przy fakcie, że Audi ma stały napęd, a Leon haldex, który:
a) pewnie będzie zjebany,
b) tak czy siak działa se nie wtedy, kiedy chcesz.
Czyli dajesz 16k za Seata, którego jedynym plusem jest V6 o dużej pojemności (co gówno mu daje, bo BEX i tak go objedzie dzięki turbinie, już nie mówię o podłubanym, który na seryjnych gratach robi te 250 koni bez problemu), a za podobną kasę możesz mieć Audi z prawdziwym quattro.
Trzeba być serio fanatykiem Seatów żeby zrobić sobie taką krzywdę XD
PS A4 możesz mieć z 2.4 V6, jeśli komuś zależy na dźwieku, a nie na mocy, to ten silnik z quattro też jest super wyborem, ja bym chyba se takie coś wziął osobiście.
W sumie nie wiem czy w B6 V6 w ogóle szły z quattro, ciekawa sprawa, trza się dowiedzieć.
kurwa zabierzcie temu typowi w koncu tego moderanta
TT MU SIE KURWA PODOBA. PIZDE IDZ OGUL TO RAZ. A DWA ZE PRAWDZIWE 4x4 to tylko stare goblinowe kłatro i moje foresterki. taka prawda, dajcie mi juz tego moda bo sie wkurwiam
a na to odpowiem tylko jedno;
trzeba byc pierdolnietym.
i zawołam kogos @Janusz_Wons ;
Typie, ja mam MX-5, czego się spodziewałeś?
A prawdziwe kłatro to napęd stały, nie na haldexie. Oczywiście taka 80tka w kwarto czy setunia to jest to, ale nie jest łatwo znaleźć, nie jest.
No sam bym tego nie kupił w ośce, ale quattro i to jeszcze BEX? 20k bym dał za naprawdę ładne, warte każdej złotówki.
A to akurat w tym leonie to w napęd wkładam chuja, ale fajne małe szybkie gowienkk
Fajne małe szybkie gówienko to estijaj