@Mexeminor ;
Jak się jechało?
Wersja do druku
@Mexeminor ;
Jak się jechało?
@Mexeminor ;
wziąłem dziś bmw 2 kupejke 220i 184KM. biała, prawie igełeczka (zderzaki przytarte minimalnie oba). 2015, pierwszy wlasciciel, automat. serwisowana aso przez cale zycie (z wyjatkiem zalania silnika w kałuży - wówczas aso powiedialo ze trzeba wymienic silnik za 70k a oni gdzies ZREGENEROWALI w szopie za 13k, jest faktura itd). srodek brazowe skóry na specjalne zamowienie, full opcja z full opcji (m performance, nawet takie napisy smiesze so na progach) bez podgrzewanych siedzen (mysle ze za sprawa tego ze specjalnie zamawiane w bmw za 12k wiec nie bylo opcji podgrzewania czy ki chuj)
i tera tak:
za 65k oddam jak stoi
pytanie brzmi:
czy mam juz lać motodoktora czy najpierw pan obejrzy
XD Jakbym miał tyle kasy to i tak bym nie wziął, bo na chuj dla mn to. No chyba, że na handel zaraz zarobić :kappa
Daj znać jak weźmiesz w rozliczeniu Giuliettę, wtedy to kurwa jestem zainteresowany.
@Boruciarz ; ty, ale to chyba chodzi po nie wiem, 80-90k? Tak serio kurwa, za 65k to lekko 15k zarobku jest jak chuj. Ile to w ogóle ma najechane?
skurwysynie masz mi wyslac dowód rejestracyjny focusa nowy.
najechane ma 124k
nowe elementy zawiechy jakies (ktores wahacze przod/tyl i nowe hamulce z przodu tarcze i klocki)
@Mexeminor ;
co byscie polecali do gazu tak 30-45k +2010rocznik
obecnie audi a6c6 2.4, fajnie smiga tylko juz 2k4 i mysle nad zmiana
celuje ale w ten sam segment albo cos małego
troche czytalem i niestety te audi/mietki słaba nadaja sie do gazu +2010 rocznik
ostatnio set leon mi sie spodobał 2014 rocznik ale troche ból bedzie z fajnego niemca sie przerzucić na cos innego
u mnie jest taki problem, ze ja mialem 3 auta i kazde w gazie xd
wiec płacąc srednio 2 zł przez cale zycie nie widzi mi sie teraz lac cos miedzy ~4-5 zł czy to bena czy dizel
wiec automatycznie aut +2010 ktore mozna zagazowac jest relatywnie malo, bo naprodukowali jakies tfsi czy blueefficiency audi/mietek z wtryskiem bezposrednim i ni chuja. :zaba
Do bezpośredniego wtrysku normalnie zakłada się gaz, jest to trochę mniej opłacalne, bo musi być dotrysk benzyny i instalacja jest droższa, ale jak ktoś dużo jeździ, to jest to ciągle najlepsza opcja. TSI są dobrze już ogarnięte pod kątem gazowania, a takie 1.4 TSI jest również sprawdzonym, trwałym silnikiem, któremu niestraszne jest 300kkm, również z LPG.
Leon z 1.4TSI to zajebisty wybór - te auta są tanie w porównaniu do innych VAGów (nie wiem dlaczego, szczególnie, że są naprawdę ładne - nawet dzisiaj), nie ma żadnych wad wartych wyróżnienia (silnik bdb, blacha tak samo, niezła jakość wykonania we wnętrzu, dobre spasy itp. itd.). Kupić z małym przebiegiem i założyć porządną instalację za ~4,5k i tyle - jeździć i oszczędzać.
A, no i szukaj z DSG - nie da się opisać jeśli ktoś nie jeździł ze skrzynią dwusprzęgłową. Auto jest oszczędniejsze, zmiany biegów rzadko kiedy odczuwalne, starty ze świateł to czysta poezja. Ja bym nie kupił VAGa 2014+ w manualu, totalnie bez sensu.
https://www.otomoto.pl/oferta/lexus-...tml#bda3e5ff91
cudo. gdyby tylko miał gaz...
@Mexeminor ;
czy te modele mają jakieś stałe ułomności?:
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota...tml#4cc6edc094
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-...tml#81e056413e
o accorda juz kiedys tu pytalem takze mozesz znalezc gdzieś w moich postach a poniżej odpowiedź