U mnie sąsiad ma seicento 1.2 z punta uturbione coś ok. 200km i waga ponizej 700km, to dopiero jedzie.
Wersja do druku
U mnie sąsiad ma seicento 1.2 z punta uturbione coś ok. 200km i waga ponizej 700km, to dopiero jedzie.
82km tam jest
Gdzieś miałem zapisane foty z pierwszego projektu mojego znajomego mechaniora od amerykańców, do seico zapakowali 2,5 v6 z mazdy mx6 xD Rzeźba była niesamowita, ale efekty też:D
Nie żeby coś ale pisanie tak to już skrajność :) Jak ktoś będzie chciał to sam zagłosuje, przypominanie i proszenie o głosy to chyba nie na miejscu :)
A co do swapów to projekt w którym też pracowałem i uczestniczyłem, niestety sprzedany do Anglii do Salonu Smarta :)
[y]iO-8OMB61XI[/y]
ile razy łańcuch urwałem hehe
Taki Smart też fajny popierdalacz, ale przy tym taka maszkara, że nie mógłbym tym jeździć. Fajnie zrobiony cienias jest fajny, Smart nie xD
No urodą to nie grzeszyło ale fajnie się tym jeździło, szczególnie w Bieszczadach pod górę xd
Jak najbardziej na miejscu. Poza tym nikogo nie zmuszam, zachęcam tylko do głosowania w TORG Awards, bo konkurs zdycha z roku na rok. Każdy ma swój rozum i zrobi jak uważa ;) A ja zawsze chciałem mieć taki fikuśny prostokącik pod nickiem, co poradzę, cieszą mnie małe rzeczy.
A ja bym sobie chętnie przygarnął Mini Coopera S. Można już za normalną kasę dorwać, a całkiem to jedzie. Szkoda tylko, że części drogie w chuj, no ale w końcu BMW.
Panowie, wymyślcie mi silnik xD
Znajomy ma możliwość kupna Pontiaca Fiero za grosze, w dobrym stanie bez napędu. To takie małe, dwumiejscowe amerykańskie gówienko z lat 80 z napędem na tył, bo silnik z tyłu siedzi :D I kminimy teraz we dwójkę, co by tam można było fajnego upchnąć. Miejsca trochę jest, wchodzą niektóre amerykańskie V8, także da się na dobrą sprawę wepchnąć większość "naszych" jednostek umiejscowionych poprzecznie w autach.
Auto seryjnie waży trochę ponad 1200kg, z V6 na żeliwnym bloku, także nawet po grubym swapie będzie dość lekkie i mogłoby konkretnie zapierdalać :)
W Stanach poprzecierali szlaki przeróżnych swapów w tych autach, no ale u nas nie ma takiej podaży gratów, żeby to dało się dość szybko i względnie tanio zrobić (no bo ściąganie silnika czy skrzyni z usa nie będzie tanie ;d).
Przychodzą Wam do głowy jakieś większe, mocniejsze silniki ułożone poprzecznie w autach? Z takim byłoby najmniej roboty ze skrzynią... Żeby kupić jakiegoś rozbitka ze sprawnym napędem, przerzucić motor ze skrzynią i osprzęt i resztę na żyletki puścić. Fabrycznie tam siedziało 2.8 v6 140 koni i było masakrycznie wolne, chcielibyśmy mieć tam coś ponad 200hp i dobry moment, żeby to się fajnie odpychało. Any ideas?
https://www.youtube.com/watch?v=Xl9qsRx-8hc
Tu macie przykład takiego Fiero po swapie na GMowe 3.8 supercharged. Swap bajka, tylko u nas bardzo mało aut, z których można by komplet do swapa wyjąć ;/
Poprzeczny mocny silnik, kurwa, to jest wyzwanie. Kiedyś czytałem o najlepszych i najmocniejszych poprzecznych, ale to było dawno i za chuja nic nie pamiętam. W każdym razie to nie jest takie łatwe znaleźć, wiadomo.
Coś co mi przychodzi na myśl z marszu - B52 od Volvo. Jest l5, całkiem fajnie brzmi, fabrycznie miały po ponad 200 kuca, można z tego zrobić spoko ponad 300.
A samo Fiero kozak, ile na tym replik Ferrari zrobiono, ho ho. Co lepsze, kit do przeróbki na Ferrari 308 (nie jestem teraz pewny, czy 308, ale raczej tak) można było zamówić fabrycznie XD Znajdźcie se jak zlomnik o tym pisał, mi wyjebało styki w mózgu, że coś takiego kiedyś odchodziło bez problemu.
Tak jak Mexe mówi rozejrzyj się za Volvo. Rozbitki będą tanie, a silniki są zajebiste
ST200 V6 200km , elegancka turbina dmucha do 350 km na tym silniku. Jeżeli masz fundusze to wkładaj dół od ST220, góre od ST200 + turbinka i dmuchnie ci taki składak powyżej 400 ale to już lepiej montować na tylny napęd czyli przerabiasz bude
Jakbym miał takie auto + duży ocieplany garaż to bym ten silnik wsadził tam z tyłu bo jest ostry potencjał
No to będzie tył napęd, bo silnik z tyłu właśnie siądzie, tam jego miejsce :)
Orientujesz się ile trzeba wydać hajsu na takie uturbienie i wystrojenie tego konkretnego silnika?
W chuj i jeszcze trochę. Raczej Cię nie stać bo na silniku się nie kończy. Buda nie jest przystosowana do takiej mocy więc trzeba będzie wzmocnić. Kapcie o wiele większe, największe jakie wejdą i przeróbka hamulców. Koszt 15-20k pln
Koszt to akurat nie moja sprawa, bo to nie będzie moja zabawka :D
I z fiero też nie ma jeszcze tragedii jeśli chodzi o kwestie pozasilnikowe, bo nadwozie jest na ramie przestrzennej, a heble podchodzą z vetty c4, także pozostaje aftermarketowa zawiecha i można zapierdalać :) w stanach ludzie ładowali tam turbo lsxy, to grubo ponad te 400 koni ;)
A nie lepiej po prostu wrzucić tam ten silnik z Volvo/Mondeo bez modzenia? Przecież to i tak będzie fajnie się odpychać. Wtedy koszty nie będą kosmiczne.
Za 40k to może szukać 2005, może 2006 i na pewno nie z V8. Nic nowszego nie dostanie w dobrym stanie, wystarczy popatrzeć jak się układają ceny dostępnych obecnie egzemplarzy. Dobry czas na Mustangi był w okolicach 2008/9 roku jak dolar stał nisko, wtedy te z początku produkcji potrafiły być niewiele droższe jak dzisiaj, bez ściemy, tak było. Teraz to jest masakra, przy tej cenie waluty.
PS Są lepsze amcary od Mustanga do 40k, to nie jest to samo co kiedyś. Jak bardzo chce Mustanga, to niech popatrzy za fastbackiem z końca lat 60tych, ale tutaj będzie musiał zarobić tak 5x jego budżet. No ale warto, na pewno warto.
Orientuje się ktoś czy do bety 320 e46 normalnie dam radę zmontować jakieś radio najlepiej z wyświetlaczem?
Zamontujesz, zobacz sobie jakie kombajny czasem wrzucają. Ogólnie gniazdo jest przystosowane do nawigacji, a sam wiesz jak to wygląda fabrycznie. Tak samo duże radio z ekranem wejdzie, jest pełno aftermarketowych opcji. Widziałem na ogłoszeniach kilkanaście E46 z takimi radiami.
Taka kolej rzeczy. Ale ziomek się zastanowił i jednak nie chce mu się bawić w uturbianie czegokolwiek, bo za te same pieniądze wsadziłby tam 5.7 LS1, a to też jest amcar fanboy, także jednak N/A V8 > turbocharged V6 ;)
Jeśli chodzi o doładowania, to w grę wchodzi chyba tylko wspomniany przeze mnie 3.8 V6 Supercharged, bo to lekki i wytrzymały silnik, w serii z tym kompresorem ma 240hp i przyjmie sporo więcej w razie czego.
Dlatego też stwierdziliśmy, że szkoda rzeźbienia z Europą. Amerykanie na szczęście większość napędów produkowali ze sporym zapasem, także tutaj poszukamy materiałów :) Dla przykładu, w Fbody 4 genach (nie wiem jak było z poprzednimi, mowa o Camaro i Firebirdach) montowano te same skrzynie biegów, wały i mosty zarówno do V6 160hp 290~~Nm jak i V8 275hp 440Nm ;) W moim Fordzie mam 205hp i jakieś 360Nm, a ta sama skrzynia szła dalej w pickupach z 5.4 V8 310hp 475Nm~~.
Tutaj nie o same koszty chodzi, ale też o nakład pracy. Tak czy tak trzeba na taki projekt poświęcić masę czasu, więc chciałoby się, żeby to jechało jak najlepiej ;p Uturbianie wolnossaka już odrzuciliśmy, bo to jednak za dużo roboty dla nas; znaleźliśmy w necie takie fiero po swapie na 4.6 northstara z cadillaca stsa, to ma 305hp i coś ponad 400nm, nie pamiętam ile dokładnie. Czekamy na odzew wykonawcy tego swapa, bo odezwaliśmy się z kilkoma pytaniami. Ten silnik trzeba lekko pomodzić, żeby wysokie obroty mu nie szkodziły, a nie wiemy co dokładnie ;d
Dlatego im mniej kombinacji, tym lepiej :D
Za 40k to można dorwać V8 z początku produkcji, nawet może i w niezłym stanie, ale to zawsze jest niewiadoma i trzeba się czaić. Na rocznik 2009+ nie ma szans w tej kasie. Tak czy inaczej, to Mex ma rację: za 40k można kupić duuuuuuużo lepszego amcara, niż mustang. Jak lubisz tego ziomka, to mu przekaż, że za takie pieniądze lepiej kupić Camaro/Firebirda 4 gena i trochę pomodzić - bo sporo hajsu po samym zakupie jeszcze zostanie. Będzie miał dużo szybsze, rzadsze i bardziej klimatyczne auto od stanga przeżutego przez zastępy młodych - gniewnych w juesej ;)
Polecam ten styl parkowania.
Załącznik 356929
Na jakiej zasadzie to działa i ile kosztuje? ;p
http://www.gieldaklasykow.pl/toyota-...00-pln-poznan/
ehh torgi nie dadzo mi takiej nigdy :/
Kurde, taniutka jest. Ale to nie miało czasem więcej mocy przy tym twin turbo?
@Astinus ;
to 7mgte, nie 2jz
jedno turbo
http://allegro.pl/fiat-punto-s-line-...647512348.html
idealny na pierwsze autko ;}
skubany nawet kluczyki ma z audi ;o to się nazywa chcieć a nie móc
@Przemo_eNha ;
Da się, ale nie wszystkie. Muszą być albo dedykowane do E46, albo oryginalna navi bmw. Zwykłe 2din wymagają nacięcie nagrzewnicy w środku bo nie wejdą. Tam dla radia jest za mało miejsca. E46 jest tak specyficznie zbudowane, że tylko oryginalne radio wygląda sensownie. Miałem z aftermarketa takie 2din dedykowane na androidzie. Eonon, albo jakaś podróbka. Chujowo to działa. Włącza się pół minuty, wiesza się czasami.
@topic
Byłem pugiem dzisiaj na przeglądzie LPG. Typek mówi, że musi być zawsze od pół do minimum 1/4 baku zalanego benzyną, bo inaczej pompa paliwa się zatrze. Kurwa no niby ma to sens, ale do chuja jak na lpg jeździ to jak niby pompa paliwa tam może działać? :D
IMO trochę bzdura, ale czekam na opinie ekspertów bo ja człowiek dizel.
Chodzi mi w sumie o jakieś proste radio do którego podepnę usb, nic więcej
Też słyszałem to wielokrotnie i tak samo się właśnie zastanawiałem nad tym i nigdy nie sprawdziłem o co biega. Ktoś wyjaśni? Przecież jak już mi się przełączy na lpg, to do samego końca na nim leci i pompa paliwa wtedy nie pracuje?
ja miałem to w starym aucie
http://allegro.pl/pioneer-mvh-190ub-...647320002.html
wszystko smiga i gra jak nalezy jeśli nie oczekujesz jakies bardzo dobrej jakosci
Kupiłem Audi 100 92r 131k przebiegu :)
A co u was słychac?
No ale to się tyczy wszystkich benzyniaków, nawet bez gazu xD A 1/4 baku to tam jeszcze spoko, kuzyn mojej dziewczyny - mechanik, mówił jej, żeby gdzieś połowę baku miała zatankowaną O.o Zapytam go o co biega...
A ja się ustawiłem z mechanikiem i święta spędzam u niego w warsztacie, bo muszę całą wiązkę przerzucić sobie do auta, więc czeka mnie wyjmowanie foteli, drzwi xD
wytwarza się para wodna i pompa zasysa wodę z paliwem, a poza tym w tych któryś fsi czy tsi pobiera gaz i pb nawet jak się silnik już zagrzał to nadal bena też brana je.
Bo to wtrysk bezpośredni i tak po prostu być musi. Polecam obejrzeć nowy odcinek Kickster prawi, akurat mówi o wtrysku bezpośrednim i pośrednim.
Ale ja nie o 206, tak ogólnie piszę o bezpośrednim i pośrednim. 206 oczywiście nie ma wtrysku bezpośredniego :D
Pewnie uznacie to za mocno pojebane, ale wlasnie siedze w warsztacie przy moim aucie i kurwa utknela mi w nim reka xD wyciagam czujnik otwarcia drzwi ze slupka a i nie moge prawej lapy teraz z tej dziury wytargac -.- tak sie powyginalem, powykrecalem, zeby sukinsyna w ogole dosiegnac, ze jak wyszedl, to nie wiem co teraz z reka zrobic. Rip astinus...
https://www.facebook.com/AutoBawaria...20498674738448
jaką kurwą trzeba być żeby odjebać taką akcję :s
Wiecej paliwa sie leje zeby pompa byla cala zanurzona i nie meczyla sie podczas pracy.
Po przelaczeniu na gaz caly czas pracuje i paliwo podaje z tym,ze wraca do baku.
Panowie, godzinę temu mój Mercedes odjechał do nowego domu. Dostałem za niego niezbyt dużo, ale zabrałem sobie radio i felgi, a więc jestem zadowolony. Teraz szukam następnego, ale coś czuję, że to mogą być długie poszukiwania. @Astinus ; taguję Cię, bo się interesowałeś w tym temacie moim zgniłkiem :D
to ile wziąłeś? ;p