Może opony są wyząbkowane, łoźyska niekoniecznie musza cichnac albo robic sie glosniejsze na zakretach a moze klocki nie odbijaja i szuraja po tarczy nie robia sie gorace kola?
Wersja do druku
Może opony są wyząbkowane, łoźyska niekoniecznie musza cichnac albo robic sie glosniejsze na zakretach a moze klocki nie odbijaja i szuraja po tarczy nie robia sie gorace kola?
hmm może faktycznie łożysko, wrażenie mam jakby z prawej głośno było i promieniowało na cały tył, ale to może być takie złudzenie z pozycji kierowcy. Klocki i tarcze ok :)
Opony wyząbkowane czyli co?
a w sumie może być, bo używki założyłem od innego auta, ale nie wiem jak się tam miały.
Jaka rada na to? wyjeździć i się same "dotrą" prawidłowo?
Jak sprawdzić czy sprzęgło się ślizga??
Ale może mieć sprzęgło przypalone tylko i tak nie sprawdzisz, ja mam przypalone i np. kapcia nie spale, a te testy chuja warte i niby ok jest.
Ja na resztkach sprzęgła kapcia paliłem.. Może coś źle robisz? ;)
Żadnej filozofii tutaj nie ma, a wiem, że robie dobrze :P Poprostu mam końcówke sprzęgła, ale się tarcza nie ślizga
Jest tu może ktoś z okolić Płońska i mógłby mi fure obejrzeć?
stosunkowo mieszkam niedaleko, co masz ciekawego /?
http://allegro.pl/mega-kozackie-bmw-...430195250.html
jutro jade zobaczyc to cudo, mam nadzieje ze wkoncu pierwsza e39 w historii mojej :3 pozniej juz tyko m5 =)
Z przodu trochę leży a z tyłu dupa do góry. Napisz jak ogarniesz ;)
Ostatnio jak wracałem znad morza to widziałem taką samą na lorce z wypieprzonym prawym przodem i poduchą kierowcy. Nie mówię, że to ta sama ale pamiętaj, że to 11 letni samochód a do tego magiczny handlarski przebieg 212 tyś. Dochodzi opis ,,mega kozackie bmw'' i od razu czuć w powietrzu wałek. Powodzenia przy oględzinach.
5!