Przepustnica po odpuszczeniu gazu jest zamknięta, więc to nie to, kiedyś ktos miał podobne problemy jak miał kata przypchanego, ale to już taka turbo rzadka przypadłość, układ paliwowy też nie powinien mieć na to wpływu. Ciezko wrozyc z fusow
Wersja do druku
Przepustnica po odpuszczeniu gazu jest zamknięta, więc to nie to, kiedyś ktos miał podobne problemy jak miał kata przypchanego, ale to już taka turbo rzadka przypadłość, układ paliwowy też nie powinien mieć na to wpływu. Ciezko wrozyc z fusow
Poduszki sprawdzisz najszybciej jak masz dostep do kanalu/podnosnika
Przepustnica czysta, jest pojedyncze szaepniecie za kazdym razem... Później auto schodzi elegancko z obrotów. Na pieszym biegu szarpie od 2 tys do 1 tys caly czas, biorę się dzsaj za egr
egr wyczyszczony...szarpanie na pierwszym biegu od 2k do 1k ustalo ;o ale szarpniecie po odpuszczeniu gazu zostalo
Macie gdzieś firmy, co wysyłkowo regenerują lewarki typu żaba?
Witam. Jakiś czas temu zjebały mi się przewody od podcisnienia. Powymieniałem je na nowe ale chyba chujowo coś podłączyłem bo turbo w ogóle przestało działać. Jeździłem tak przez ok. Miesiąc bo nie miałem jak tego ogarnąć. Parę dni temu wróciłem do tematu, rozpiąłem wszystkie przewody i podłączyłem na nowo. Jakie było moje zaskoczenie, że turbo jednak działa XD problem teraz jest inny. Wcześniej (przed awaria) turbina załączała się od ok. 2000 obrotów. Teraz załącza się od 3000 tysięcy a czasem ciągnie i się wyłącza. To chyba nazywa się notlauf ale nie jestem pewny. Jaka może być tego przyczyna i jak ogarnąć aby znowu załączała się od 2000?
Jeśli to ma znaczenie autko to Audi a3 8l 2001r 1.9 tdi 110km Turbina chyba jest ze zmienna geometria ale co do tego to ręki nie dam sobie odciąć xd
@Mexeminor ;
Turbina prawie na pewno bez zmiennej geometrii. Skoro działa ale nieprawidłowo, to dalej musi być burdel w podciśnieniach, nic się tutaj zdalnie nie poradzi, mechanik musi spojrzeć.
@down
O widzisz, dzięki, zawsze myślałem, że na pompie były bez zmiennej geometrii.
Od 2000 roku wszystkie tdi na pompie rotacyjnej mają zmienną geometrię i dwumas. Tylko te z lat 90 nie miały. Dla pewności kody silników które mają
AHH
ALH
ASV
AFN
ANU
Podobno tak, czasem kopci na biało ale przez ok. 4kkm w ogóle tego oleju nie ubywa. Dziwna sprawa.
Nie wiem co jeszcze może być zjebane z tym podciśnieniem. Podłączyłem to wszystko zgodnie ze schematem, sprawdzałem później że 3x czy wszystko jest git. Ale może któryś z zaworów, N75 i ten drugi mogą być zjebane. Do mechanika i tak muszę auto oddać bo tłoczek w zacisku mi stoi a sam tego nie ogarnę. Nie potrafię odpowietrzyc hamulców xd
do odpowietrzenia i tak najlepiej poprosić 2 osobę
A3 z 2012 S-back, drgania do 2 tyś obrotów przy ruszaniu + drży buda powyżej 120, poduszki silnika? przeguby?
E39 523i
Zbliża się wymiana oleju, coś tam stukać zaczęło
Nie zawsze, autko ma czasem gorszy dzień i no i coś tam cyka
Równo z obrotami rośnie częstotliwość cykania, po odcince nie przestaje
Przy okazji zdarzyło mi się, że się autko nie odpaliło za 1 razem, bo się zadławiło, ale póki się to nie powtarza to mam to w chuju
Obstawiam jakiś pasek czy inne takie kurestwo
Wiem, mogłem poszukać w gugel, poszukałem
Panie panewka hehe panie popychacze panie zmień olej to się samo naprawi panie to świece (????)
Odstawie do znajomego przy wymianie oleju, ale chętnie bym go nakierował, bo to vaginiarz
na jutubach poszukaj jak vanos klepie, disa też może klepać. ogarnij sobie inpe i sprawdz bledy i inne pierdoły. swiecie moga nakurwiac jezeli beda luzne czy jakies tam ujebane, ale to raczej rzadkosc. jezeli to bedzie cos z przodu i jakis tam pasek, kolo czy chuj wi to polecam osluchac, a w gorszym wypadku nagrac telefonem i przystawiac telefon do roznych czesci silnika, tak latwo jest wylapac z ktorej strony dochodzi dzwiek. co do kół pasowych, pompy wody i podobnego osprzetu to jak zmiescisz reke to mozesz podotykac i poruszac kazda czescia i zobaczyc czy jakas nie lata luzno. czy cyka caly czas czy np. cykanie ustaje gdy silnik sie rozgrzeje? no i czy jest prawidlowy poziom oleju ;)