Ej panowie ciągle mi w e60 napierdala że bagażnik otwarty. Zamek do wymiany. Da się prowizorycznie to uciszyć żeby mi się to nie świeciło i nie pikało, a żeby klapa działała jak trzeba?
Wersja do druku
Ej panowie ciągle mi w e60 napierdala że bagażnik otwarty. Zamek do wymiany. Da się prowizorycznie to uciszyć żeby mi się to nie świeciło i nie pikało, a żeby klapa działała jak trzeba?
@jaxi ; świece zmieniałem, są na pewno dobre, paski wszystkie też wymieniane były, wszystko git z kołami było itd. Może być vanos albo popychacze, jak nie cyka na ciepłym, to nie ma sensu się przejmować, na zimnym się może zdarzać. Ja tego nie doświadczyłem, czasami na naprawdę kozackim mrozie klepały popychacze przez pół sekundy, ale to jest normalka w starym aucie, które jeszcze nie miało tego dotykanego, poza tym to jest kwestia obiegu oleju, klepią przez tę sekundę, bo olej nie dotarł, w zimne dni to nic dziwnego. Odma też była sprawdzana i była dobra wg mechanika, ale z tymi odmami w M52 i M54 to nigdy nie można być pewien. W cieplejsze dni nigdy się to nie zdarzało, tzn. jak było tak zero stopni i powyżej.
z tym klepaniem przez sekunde to bym obstawial rozjebany zaworek w filtrze oleju
@Pelikan ;
sprawdż czy nie możesz tej funkcji wyłaczyc NCSem
Jakby było za każdym razem. Miałem to już w każdym moim aucie, na większym mrozie zdarzało się to krótkie klepanie popychaczy, normalka.
ale to nie krótkie here, odpale autko gdy się jeszcze dobrze nie wystudzi, lekko ciepło tam ma no to wtedy i stuka huj i nie przestaje, dluzej jak 10 minut mi sie sprawdzać nie chciało no i ide spać a następnego dnia igiełka
chuj tam zobaczymy po wymianie oleju, może czegoś sie doszuka
w sumie jak się powtórzy to nagram
Zamówiony blow off i downpipe do Focusa. W końcu zacznie coś brzmieć
ile dajesz?
Dajem dupy... W sumie to mnie wyruchali bez pytania. Gościu miał wystawiony downpipe z katem za 980zł, bo kupił sobie do Kugi bez sprawdzania kształtu. Kuga miała wał napędowy przez co DP nie chciał się zmieścić. Zadowolony kupiłem sobie DP Załącznik 367037.
No i gość dzwoni wczoraj rano, że musi mi odesłać kasę, bo sprzedał go poza allegro i nie zdążył aukcji usunąć. Najtańszy downpipe innej firmy to przynajmniej 1.5k, więc w tej chwili nie chce mi się w to bawić.
Ja pierdole jeszcze mi sie xenon dziś spalił. Wszystko w tym gównie pika, jebana choinka. Jak się xenon wymienia spalony to cały ten mechanizm z tą kostką, czy sam żarnik czy co? Bo nigdy nie wymieniałem i nie wiem co i jak.
E60 tak ma, co się dziwisz? Nie kupiłeś wychuchanego egzemplarza, to tym bardziej musisz cierpieć. E39 też potrafi świecić na całym liczniku, ale ja np. nigdy nie miałem tego problemu i zastanawiam się jakie gruzy ludzie muszą kupować. No ale nic dziwnego, skoro za 5k można kupić "igiełka, piękne BMW do jazdy".
Z wkładem własnym wysokości minimum drugiego 5k. :/
E60 lubię jako model, ucząc się jeszcze myślałem nad zakupem, gdy będzie w moim zasięgu finansowym. Obawiam się, że nigdy już nie będzie, głównie ze względu zaawansowania technologicznego oraz wiążących się z tego powodu kosztów utrzymania. Co będzie z F10 za kilka, kilkanaście lat aż strach pomyśleć.
Nie chodzi nawet o to, że mi pika jakiś check engine albo coś. Po prostu co żarówka to kontrolka, pasy kontrolka, niedomknięte drzwi kontrolka. Czujnik klocków hamulcowych kontrolka. Pełno serwisów i dat w komputerze, które po tylu latach nawet nie pokrywają się z rzeczywistością. Auto jest ok pod względem prowadzenia itd, z droższych rzeczy jeszcze nic mi się nie zepsuło, tylko alternator zregenerowałem. Chodzi o to, że np w leonie jedyne co mi potrafiło hałasować w aucie to rezerwa.
Ja kiedyś miałem na takie rzeczy wyjebkę, ale teraz mocno zaczęły mnie wkurwiać i coraz bardziej przekonuję się do kupna jakiegoś grata, gdzie nie będzie tej jebane elektroniki, komputerów, Wiązek jak z serwerowni, masy czujników... 3 gen Camaro, wrzucić tam 350 cui SBC na gaźniku i elo. Ojebałbym go całego raptorem w czarnym macie i jeździłbym aż odpadną koła
Pelikan polecam kupienie kabla za max 50 cebulionow i samemu ogarynianie fury, przynajmniej pod wzgledem prostej diagnostyki, kodowania i bledow, masa hajsu zaoszczedzona, bo warsztat w ktorym robie za podlaczenie do kompa bierze 8 dyszek
A do tego jest jakieś specjalne oprogramowanie czy normalnie z neta za free pobieram? w sumie kupiłbym