Przecież zaraz będą sprawdzali filtry cząstek stałych na przeglądzie, wytniesz to potem będziesz musiał wstawić. Poza tym mokry filtr jest praktycznie bezproblemowy, nie ma sensu pozbywanie się go.
Wersja do druku
Przecież zaraz będą sprawdzali filtry cząstek stałych na przeglądzie, wytniesz to potem będziesz musiał wstawić. Poza tym mokry filtr jest praktycznie bezproblemowy, nie ma sensu pozbywanie się go.
Dizelek zawsze musi byc dopierdolony i zremapowany nie ma innej opcji. Zawsze jest sens. :kappa
A tak powaznie to najpierw bym sie zainteresowal stanem tego auta tzn. sprzegla, silnika itd.
Poza tym o co Ty konkretnie pytasz? Dla mnie jezeli silnik jest sprawny to zawsze jest sens podniesc moc. Ktos inny nie bedzie w tym widzial sensu. To dosc subiektywna ocena ogolnie.
A wycinanie dpfa to glupi pomysl.
Torgi jak to możliwe że komplet opon o takim samym rozmiarze(185/65/15) letni pasuje idealnie a zimowy haczy o nadkole przy mocnym skręcie kół? Dodam że oba komplety są nowe także nie ma tu miejsca sytuacja że któraś z opon jest już mocno starta. Jakiś pomysł na rozwiązanie problemu? Zwrot wymiana/opon niestety nie jest już możliwy ;/
A jesteś pewien, że to taki sam rozmiar? IMHO to raczej nie opona, jeżeli faktycznie mają ten sam rozmiar to różnice miedzy wysokością bieżnika czy innymi takimi pierdołami są pomijalne, nie wiem jak dopasowane (i niskie zarazem) trzeba by miec auto do koła zeby takie coś robiło różnicę.
może sprawdź każdą oponę gołymi rękoma bo mogło się okazać że na kole masz wybrzuszenie tzn jajo
Oczywiście, że ma, na pewno różnicę robi ET (odsadzenie) felgi. Stalówki mocniej "chowają się" w nadkolu i dlatego haczy. Kup se najmniejsze dystanse jakie są, może nawet śrub nie będziesz musiał zmieniać.
Mexe dobrze prawi, na flegach będziesz miał nabite ET. Im niższe ET tym dalej na zewnątrz wychodzi felga
Nawet mi nie opowiadajcie takich historii bo jak sie jutro okaze, ze do julki mi opony nie pasuja to cos lub kogos rozpierdole bo juz caly nabuzowany i wkurwiony chodze, ze stoi mi pod domem i gnije w sniegu. Tera ja bylem przepalic i odsniezyc, ale na bank zaraz wszystko znow zamarznie w pizdu.
Jak opony o tym samym rozmiarze co letnie pójdą do tych samych felg to podejdą. Tu jest problem tej natury, że felga ma inne parametry.
@Master ; kiedy zapraszasz na wielkie odsłonięcie Giulietty?
https://www.youtube.com/watch?v=jbntIhjYChY
co to moze byc? mam to samo w acco viii 2,0
Ale to jest takie pojedyncze szarpnięcie, jakby uderzenie? Czy zaczyna autem bujać przez chwilę? Może być kwestia przepustnicy, ale mogą być to też zawieszenie silnika czy skrzyni, a nawet przegub jakiś, jakiś luz.