-
Valvoline ma najlepszy stosunek cena/jakość, bo bańka 4l 10W-40 Maxlife kosztuje 80-85 zł (na necie często i koło 70 zł), a olej na poziomie Motula, który jest często 2x droższy. Na lato będę do Mazdy właśnie taki lał, bo w nawiązaniu do naszej dyskusji - auto ma 280kkm nalatane i nie wiem jak długo jeździ na półsyntetyku, dlatego też nie będę schodził niżej (szczególnie, że pobiera sobie trochę oleju, jak to stary silnik Mazdy).
-
@Mexeminor ;
Moze ja retard i sie nie znam, ale co to jest dokladnie za model bmw w tym filmiku, chodzi mi o te dwa zapierdalajace se na poczatku filmiku miedzy autami:
https://youtu.be/5_hRB0Kj1eo?list=PL...HJ1itH1cdJiOPz
To jest x5m?
@edit
Dobra kurwa na pewno jest nie bylo pytania jednak retard here, ale tak to jest jak sie czlowiek nowoczesnom modom na suwy nie interesuje to pozniej sie nie zna w swiecie ehh
-
Piękne bydle taka X5 ehhhh
-
O proszę, syntetyk o oznaczeniu 15W50 (ciągle nie 15W40, ale już 15 z przodu).
https://www.kolegaberlin.pl/product-...-15W50-5L.html
To tak a propos @Janusz_Wons ;
-
Uwielbiam to pierdolenie tego micha z fanuw 4 kulek xDD I tych 15 letnich masturbatorow kornelow i innych kubusiow co maja takie pojecie o motoryzacji, ze grali w najnowszego nfsa i gran turismo. xD
Ogladam sobie wlasnie nowy odcineczek i to jego pierdololo jak na zawolanie
> mow o dpfie
> hallloo kurla jakie wycinanie co wy pojebani czy jadzy???// jak producent cos daje do auta to tak byc musi bo to najlepsze producent wi co robi i jak to dziala a wyy tylko psujecie zadnego wycinania absolutnie
> auto uzytkujemy tak jak producenty nakazaly i nic inaczej ma nie byuc !!!
> mow o long lajfie
> co te producenty hahahaha debile nic sie nie znajo oni i cisna takie kity, ze lon lajfy to do 30 000 km pojado a hehehe ludzie sie na to nabierajo jak to tak suchac tych producentow loooll
I komentarze:
> łooo kurrrwaaaa michu! ty to sie jednak znasz zajebisty odcineczek!
> no michu szczaleczka ty to wiesz co mowisz widac, ze znasz sie na rzeczy
> no wlasnie jakie wycinanie dpfa! producenty wiedzo jak dziala auto wiedzo najlepiej!
Ja pierdole xD
-
temu michowi jakbym wykurwil dinozaura na glace to by mu sie szczeka polamala chujowi. herezjant i tyle. najlepszy z nich to jest ten hehe kickster i motobieda. reszty sluchac to w sandalach w zime zapierdalac
-
Kickstera to ja szanuję. Chuj wie czy merytorycznie pierdoli, pewnie często nie, ale przynajmniej da się obejrzeć pół godziny odcinka motoznafcy bez łapania wkurwa, a czasem nawet się człowiek zaśmieje.
-
Ja lubie profesora chrisa z podlasia poogladac , dlugie odcinki ale idzie sie czegos dowiedziec , m4k kiedys bylo jeszcze do ogladania ale teraz to pierdolamento okropne , a co teraz od dpfie mowil ?xd , kiedys przeciez odcinek byl o wycinanii dpf i jakie to gowno , zmienily mu sie poglady?xd
-
Kiedyś też hejcił allegro i mówił, że połowa częsci stamtąd to wałki, a teraz robi z nimi konkursy i ich poleca, także ten... każdemu się mogą zmienić poglądy ;) generalnie nie jest aż tak źle, biorąc pod uwage to ze chyba najwiekszy kanał motoryzacyjny na YT w polsce, to aż takich kocopołów nie pierdoli, prostuje kilka rzeczy i mitów, a to że popełni błąd merytoryczny lub nagle wam powie że DPFy lepsze od szczepionek to chuj tam, przynajmniej część januszostwa wyprostuje
-
Ale już nie chodzi nawet o to, włączcie sobie odcinek o tym, gdzie tłumaczy różnicę między mocą a momentem obrotowym. Przecież tego nie da się słuchać xD Gość zaczyna jakąś myśl, nie kończy jej, urywa w połowie, zmienia tematy, żeby za chwilę trzy razy się powtórzyć.
No bez jaj, nikt z głową tego nie ogląda przed uploadem?
-
"Hipotetycznie patrząc..." xD Prawda jest taka, że M4K robił kiedyś mechanikę pojazdową, z której można było się czegoś nauczyć. Oczywiście nie były to odcinki bez błędów i nie było trudno je zauważyć, jednak jeśli film ogląda laik daje mu to jakieś pojęcia o pracy jego samochodu. Rzekomo mechanika pojazdowa ma wrócić i zobaczymy co to będzie. Niestety widać, że nie jest zbyt lotny, a próbuje wyjść na takiego przez co wychodzą te spierdolone wywody.
Profesor Chris ma u siebie więcej mechaniki i mniej pierdolenia, co nie znaczy, że go nie ma. No i tam można się więcej nauczyć.
Jest jeszcze ciekawy kanał, który ma jeszcze mało subskrajberów "Anatomia mechaniki" i pokazują np. wymianę rozrządu w 3.0 tdi śrubka po śrubce.
-
Praktycznie full wyposażona Superb z ponad 270 konnym TSI kosztuje jakieś ~215k, pewnie po negocjacjach się zejdzie ciut niżej, może okolice 210k. Nie zdawałem sobie sprawy, że Skoda przekroczyła już granicę 200k, to dobrze świadczy. Ten Superb ma wszystko, czego normalny człowiek potrzebuje, włącznie z masażem w fotelach. Za podobnie wypasione A6 trzeba dać izi 300k+, może będzie mieć kilka ficzerów niedostępnych w Skodzie, ale wątpię, by to były rzeczy naprawdę przydatne w codziennej eksploatacji, nawet robiąc kilkaset kilometrów dziennie. Oczywiście materiały i wyciszenie będą na korzyść Audi, ale jestem ciekaw jak duża będzie różnica przy prędkości autostradowej. Nie chcę mówić, że pewnie niewielka, aleeeee... Ale powiem.
Kurwa, robisz np. 50kkm rocznie i zarabiasz te 12-15k netto, bo kurwa nie jesteś robalem i nie jeździsz z paczkami po wiochach jako kurier UPS? No to spoczko koluniu, idziesz sobie do salonu Skody i za 200k masz połykacza kilometrów (we sumie po co ci najmocniejszy silnik, ten 150 konny starczy, a pewnie z 30k odpadnie z ceny).
We sumie to znam takiego jednego typa, co to żonie kupił Macana, a sam se Superba wziął, bo na chuj mu jakieś Porsche czy inne Audi, jak może w firmę zainwestować, a stara lubi fancy furki to tam chuj, niech ma.
-
@Mexeminor ;
w sumie to @wszyscy
Rzucam wyzwanie mocno: ja już poleglem.
Mama szuka jakiegoś auta, najlepiej nowego z salonu do około 180k, który ma być ładny (nikt nie wie, co to znaczy), w jakimś wyróżniającym się kolorze, wnętrzem w stronę sportowego, ale wszelkie bzdety i udogodnienia musi mieć (najlepiej pół skóra lub pełna alcantara, bo naturalnej skóry nie lubi), do tego maksymalnie 8s do setki, nie za wielki, ale i nie mały hatchback, no i najlepiej przód napęd lub dołączany 4x4.
Ja już poleglem, czerwony civic Type r generalnie okej, ale ceny serwisu klocków, kół, obecnie znanych problemów ze skrzynia raczej go odrzuca, choć to jedyne chyba auto, którym się zachwyca i jej z grubsza pasuje.
Mustang super, tylko za duża maska i boi się tego surowego tył napędu.
Kia proceed fast back z 2019 w sumie przez chwilę była świetna, ale już jednak jakość materiałów gowniana max, choć czrgo się spodziewać po aucie za 130k w full opcji.
Mercedes A klasa 2018 , piękny środek, ale z zewnątrz brzydki i mały.
Megane rs brzydki tył, Hyundai i30 n za mały, bmw 3 nuda, Audi w ogóle odpada, mini Cooper nie podoba jej się, giulietta za stare wnętrze, Toyota chr za wolna, gt86 za ciasna z tyłu nikt nie usiądzie.
Znalazł się lexus RC, który rzekomo jest niemalże idealny, szkoda że w wersji, którą jej się podoba, to cenowo przekracza budżet o 100k.
Golf gti nuda, citroeny trochę wieś tańczy i śpiewa, Leon cupra nuda, Volvo dla starego chłopa, Opel też nic ciekawego.
Czy jest dla niej jeszcze ratunek? [emoji849]
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
-
Ja bym kupil giuliette quadrifoglio ale to alfa wiec chujowa nie kupuj. A tak to moze bmw jedyneczka.
-
Może Giulia? Tylko nie wiem czy do końca się łapie gabarytowo. Podpytaj ją jeszcze co uważa na temat Infiniti Q30 lub QX30. Jeśli sedany wchodzą w grę za około 150k mejbi Octavia RS? Tylko tu nie wiem czy znaczek nie zaważy jednak o odrzuceniu tego samochodu.