Tak poza Amerykancami, to ja bym tak Testarosse przytulił, że o matko boska, kochałbym to autko <3
Wersja do druku
Tak poza Amerykancami, to ja bym tak Testarosse przytulił, że o matko boska, kochałbym to autko <3
Jakby mi audi zostało to myślę że za rok coś w granicach 650zł
Z Ferrari to tylko:
https://s1.15min.lt/images/photos/20...c6f70e4abc.jpg
Also lukalem ceny Supry z ciekawosci. Jeszcze jakis czas temu za 30-40k mozna bylo cos obejrzec. Teraz albo jakies starocie za 6k albo angliki za 60k albo dojebane lewostronne za 200k :zaba
Z japonii nie dałoby rady czegoś tanio stargać? Nie chodzi mi o perełkę tylko jakiś zakurzony egzemplarz do renowacji i sprzedania za 200k ;>
W PZU 5 samochodów na firmę i nie liczą nawet pojemności wtedy, a jak przywalisz w coś to nie odejmują Ci zniżek. Mają jakiś taki poyebany pakiet.
Ferrarki sprawdzę zaraz, a Japońca nie kupisz z kierownicą z lewej strony. Bardzo rzadkie przypadki i to najczęściej w Lexusie i Infinity
#EDIT
Na tą chwilę mają Testarossę z przebiegiem 16kkm, 456M GTA, F360 Modena F1, F360 Modena i F430.
Ostatnio poszła Modena z 46kkm i oceną 3.5(nie ma tragedii, ale pieniążki trzeba włożyć) za 180k pln + transport, cło, akcyza, vat.
Ale z tą ceną coś jest nie tak, bo widziałem kiedyś, że sporo taniej schodziły
Mozna, ale tanie to nie jest i kiera z prawej strony = ciezko to pozniej w Polszy sprzedac, a jezdzic tym "na codzien" tez malo przyjemnie.
Jeszcze takie w srednim stanie 5-10 lat temu z normalna kierownica bywaly po 20-30k - nie igielki ofc. ale przynajmniej byly jakiekolwiek. No, ale coz lata leca ceny ida w gore - ta co teraz jest za 550k wystawiona wtedy kosztowala 280k.
Nie wiem lata mijają ja z 4 kołowego rowerka już wsiadłem do samochodu jako kierowca a ta supra dalej stoi, i dalej legitymuje się 2 najszybsza supra w europie xD
Jo chodziło mi o te z kierą po prawej stronie, czy były kiedys supry z kiera po lewej? AFAIK skajów nie było żadnych z kiera po lewej, więc wszystkie polskie to przekładki
Kolega dziś oglądał bmw od znajomego bo chciał kupić. e91 przedlift 2.0d za 30k. Kwota i tak wg mnie z kosmosu, no ale felgi drogie itd to myślimy może warto. Jedziemy to zmierzyć czujnikiem i wszędzie poza dachem i klapą po 400-700 mikronów hahah.
Czy ja wiem czy cena kosmos, jeżeli miał dobre wyposażenie to jak dla mnie jest cena za dobrze utrzymany egzemplarz, gdzie sprzedający powinien mieć faktury na naprawy/części etc, a nie że ludzie robią to samo z e9x co z każdym bmw - 'kupie e90 za 16-18k, najlepiej 330, pisac pw'. Do tego pomalowane nerki, jakieś pojebane ledy wewnątrz i można pod remize
Dobrze utrzymany egzemplarz. Ale za 30k najbiedniejszy diesel to powinien być serio zadbany. A nie wszystko w szpachli.
Swoją drogą jakiś pomysł na falowanie obrotów na zimnym? Jak auto całkowicie ostgnie po nocy np to obroty skaczą po 500, przydusza i wybija w górę. Mechanik mi wyczyścił silniczek korkowy, polecił zalać coś do czyszczenia wtrysków i delikatnie pomogło, bo nie dusi go przez 5 minut ostro tylko podbije kilka do kilkunastu razy obroty i się to normuje. Ale to dalej nie jest rozwiązanie problemu. Będę mu to zgłaszał w poniedziałek ale przez ten czas może macie jakieś pomysły? Komputer nic nie wykazał.
Piłem do tego, że cena z kosmosu - gdyby egzemplarz był warty to dobra cena, nie za szpachlówkę oczywiście ;) co do falowania obrotów - byłeś na diagnostyce jakimś uniwersalnym interfejsem czy miałeś podpinany samochód pod inpe/disa/inne ustrojstwo?
Nie mam pojęcia czym ten gość podpinał to do kompa. Ciężko mi powiedzieć.
Jesli mam adaptacyjne zawieszenie DCC, to po zużyciu amortyzatorow musze kupic jakies specjalne ?
za moto.pl
"Najważniejszym elementem zawieszenia DCC są amortyzatory o zmiennej charakterystyce tłumienia. Z boku kolumny amortyzatora znajduje się zawór przestawny odpowiedzialny za dostosowanie siły tłumienia do zadanych wartości. "
Więcej: http://moto.pl/MotoPL/1,88570,586777...lkswagena.html