Nie musi byc upg. Moze byc peknieta głowica
Wersja do druku
Nie musi byc upg. Moze byc peknieta głowica
Od razu głowica, przeciez blok tez mogl pęknąć xD a tester kosztuje 20 zł jak cos
ej kurwa halp bo ja już nie mam siły do swojego trupa...
czy za "cykliczny dźwięk" (nie skrzypienie, nie trzeszczenie, bez metalicznego dzwięku też, tak jakby coś się po prostu kręciło) od prędkości 20-70km/h (później już silnik i powietrze zagłusza) może być odpowiedzialny przegub zewnętrzny? podobno osłona była spadnięta i smaru było już niewiele... wkurwia mnie to bo dzieje się to przy jeździe prosto... przy skręcaniu (prawo/lewo) jest głośniej ale dalej nie jest to "tyrkanie" trzeszczenie itp. jak to na różnych filmikach jest... 4 łożyska wymienione i chuja... przy pełnym skręcie na parkingu nic nie trzeszczy, na rondzie ino głos się nasila...
nie wiem też czy jedno z drugim ma związek ale więcej niż 100km/h to ja nie jeżdżę bo mi tak kierownica pojebana lata - jakbym lewitował xD
czytam se na necie to w sumie trochę objawy nie pasują... ewentualnie do wewnętrznego choć ten podobno dobry... w sumie dzieje się też tak od dłuższego czasu (tamta zima na pewno)
halp, płacę zielonymi
wiem tylko tyle że częstą przypadłością jest pękająca tuleja cylindra w tych silnikach test na co2 już dawno robiony i wyszedł pozytywnie ale żadnych objawów UPG
przecież jak jest pęknięta menszeta tą jom sam możesz zlokalizować z lampkom od telefonu i skręconych na maxa kołach gdzieś na parkingu, a kierownica może latać bo koła nie wyważone/koła mają różnie wiatru nabite
Kolejny co chce, żeby mu z fusów wróżyć XD Objawy mogą wskazywać dosłownie na każdy jeden element zawieszenia bądź układu napędowego. Podjechanie na stację kontroli to jakieś 15 minut i albo się dowiesz co mu jest, albo wyeliminujesz tak z 75% podejrzanych. @Maly Wielki Pajac ;
@Bubuch ; pozytywny czyli co, że jest to CO2 czy go nie ma? A majonez z krótkich przebiegów jak najbardziej na korku, na bagnecie nigdy tego nie uświadczyłem, a masełko spod korka często ścierałem np. w Bravo czy 80tce, bo robiłem czasem kilka dni z rzędu po maks 5-6km.
no xD tylko, że przegląd robiony miesiąc temu i ani słowa, żeby coś było źle
diagnoza "mechanika" to łożyska bo wiadomo, że pierwszy podejrzany , potem, że może przegub ZEWNĘTRZNY bo osłona spadnięta tylko, że jak czytam objawy przegubu zewnętrznego to ni chuja nie pasuje stąd moje pytanie DOŚWIADCZONYCH torgowych ekspertów
to może czas zmienić mechanika bo to jakiś fryzjer z odzysku
dam mu jeszcze szansę z tym przegubem... ale chyba się rozstaniemy chociaż kurwa co jeden to lepszy :kappa
@Mexeminor ;
pozytywny w sensie że wykazało walniętą uszczelke
tylko na bagnecie jest majonez a pod korkiem brak.
Elo, chciałem sobie kupić kamerkę cofania gdyż mam ekranik dokładany na androidzie jak wbijam wsteczny to jest ciemno bo nie mam kamerki, coś takiego (UNIWERSALNA KAMERA COFANIA CCD HD TRAJEKTORIA 720p 8076829822 - Allegro.pl) pytanie czy wystarczy to tylko podłączyć pod panel radia czy trzeba coś kombinować i drugie pytanie czy jest którędy przeciągnąć ten kabel żeby nie trzeba było nic wiercić (astra h gtc)
Będziesz musiał skąds wziąc sygnal o wbiciu wstecznego, żeby się kamerka cofania sama włączala, ale pewnie ktos to opisal juz na jakims forum.