takie coś to se hamerajda na rdze i tyle jak to tylko odprysło XD
Wersja do druku
takie coś to se hamerajda na rdze i tyle jak to tylko odprysło XD
Masz 2 opcje
Dajesz to komuś żeby zrobil jak należy teraz
Albo dajesz to komuś żeby zrobil jak należy gdy się rozrośnie
Pzdr
Chociaż, jest trzecia, ale wyjdzie maksymalnie średnio, ale na takiej listwie taki efekt wystarczy
Kup sobie pistolet do puszki bo z tego wbudowanego to se zacieki tylko zrobisz
Bierzesz papier ścierny, lecisz do gołej blachy, smarujesz jakimś chujstwem przeciw rdzy (są takie co jednocześnie spełniają funkcję szpachli jeśli jest potrzebna) szlifowanie papierem(albo postępuj według instrukcji jak jest), potem podkład w spreju, szlifowanie, potem lakier kolorowy, potem lakier bezbarwny który jest najtrudniejszy do polozenia
Musisz robić cały element, cała ta listwę, inaczej wyjdzie chujowo (nie da się kleić taśma na 1 elemencie jeśli nie ma jakichś mocnych zagięć żeby zrobić odcięcie)
Przede wszystkim dobrze zabezpiecz pozostałe elementy, bo myślę że nie chcesz ich oddawać do lakiernika
Może ci się uda, na yt jest taki gość co prowadzi kanał napraw sam albo coś takiego, daje radę
Koszt całości ok. 100pln u elakiernika i dużo zostanie na jakieś inne ewentualne naprawy, drożej nie warto, lepiej oddać żeby ci zrobili za 300
Przygotuj się na to, że jest duża szansa niepowodzenia
@Pyroflames ; pas tylny, klasyka. Trudno powiedzieć skąd ta rdza idzie, ale ogólnie te pasy w E36/E39/E46 gniją i koniec końców się je wycina i wstawia nowe.
@jaxi ; Jak tam Wojtek w naszej E39 pas tylny? Bo już się zaczynało powolutku, przeżarło coś mocniej?
No właśnie zżerało już jak chuj i postanowiłem że sprawdzę jak wyjdzie jak zrobię to sam
Do tego klapę żarło, we wlewie standardowo, gdzies tam koło prawej tylniej lampy
No i wyszło średnio szczególnie że się nie przyłożyłem i później spieszyłem, ale bez różnicy w sumie bo od początku miałem świadomość że będę musiał te kilka elementów dać do prawdziwego lakiernika, a swoje się nauczylem
Gdybym robił to znowu to myślę że wyszłoby już nieźle, ale nie chce mi się z tym pierdolić, szybciej na to zarobie niż jakbym robił sam
Bardziej mnie wkurwia, że jak zaczęły się mrozy (a może bardziej śniegi i deszcze?) to wycieraczki się zjebaly i działają tylko na najwyższym biegu, co jakiś czas
Do tego kilka dni temu ABS zaczął odpierdalac, ale tu wydaje mi się że to po prostu przez brud
Jeździ i chuj
Silnik wycieraczek był zmieniany, bo kupiłem ze zjebanym XD Pewnie się poddał, ale z drugiej strony może być przekaźnik skoro na jednym biegu działa.
A ABS to wiadomo, może czujnik, może sterownik - nic nowego w starym BMW.
Dobrze, że dalej jeździ i będziesz robił, bo to w sumie dobre E39 i nikt mi kurwa nie powie, że nie. Nie żaden syndykat, nie żadna perełka, a porządny wóz, który pokazuje, że 22 lata to wielki chuj dla dobrego samochodu.
wołam @Boruciarz żeby wyjaśnił eksperta gdzie ten zdechlun dobry
:kekw
Mexpert jest najebany bo są święta. Z tych dwoch powodów wybaczam mu te bzdury.
Apropos mex, 1.0 ecoboost 125 koni w focusie titanum 2015. Za w chuj dobre pieniadze moge. Wyposazenie kosmos. Brac starej i gonic bravo?
No jara mnie wyposazenie. Jestem w szoku ze mozna miec takie wyposazenie w kompakcie
Kamera cofania, grzana kiera, niby sam parkuje rownolegle, czujniki tyl przod, jakis mechanizm co wyjezdza jak robot z drzwi i one sie potem nie obijają, nie wiem czy przypadkiem nie czyta znaków i czy nie ma carplaya (ekran ma ten duzy, dotykowy), oczywiscie tez grzane dupy (ponoc rekordowo szybko grzeją) i czujniki martwego pola, a i keyless (polecam) . Przyznasz ze jak za okolice 23k to niezla opcja? Grudzien 2014 ale juz poliftowy (zderzak przod baby aston), pierwszy wlasciciel, nie bity, 120k najebane. Niestety manual. Opowiedz cos w ogole o tych focusach. Jebie sie cos? Ecoboost drogi jak sie zjebie?
Ktoś z torgów miał problem z ogrzewaniem samochodu? Otóż w święta mój w204 dał mi prezent w postaci awarii. Odpalając samochód ogrzewanie działało, aż nagle po kilku metrach zaczęło dmuchać zimnym powietrzem i nie dało się go rozgrzać wewnątrz nawet po 30 kilometrach. Ogrzewanie dopiero zaczyna działać dopiero jak się wjedzie na obwodnice i jedzie powyżej 100km/h, zmniejszając prędkość do 50/60 dalej działa ale tylko przez krótki czas, później znowu to samo, chłodzi. Jakieś pomysły na to? I co ważne z jakimi kosztami muszę się liczyć. Help
Te Ecoboosty rzadko kiedy sprawiają problemy przed 300kkm, to jedne z lepszych zdownsizingowanych silników. W Focusie III jeszcze nie wyszły żadne kwiatki typu woda w nogach jak w II czy gnijące tylne nadkola itd., no po prostu nic poważnego mu nie dolega, a na rynku już trochę jest. Ogólnie nie ma się co zastanawiać, cena jest śmieszna, sam bym to kupił bez zastanawianie się, bo za rok sprzedajesz go z zyskiem XD @Boruciarz ;
http://mercedes-w204.pl/klimatyzacja...rza-t3426.html
https://www.google.com/search?client...+z+ogrzewaniem
polecam google.
Auto trzyma temperaturę?
Jeśli raz działa a raz nie, to może być to co w linku gość napotkał, raczej nie nagrzewnica. No i trzeba sobie zadać pytanie czy jest jakaś reguła w działaniu ogrzewania czy to randomowo grzeje/nie grzeje.
Koszty (co by to nie było) raczej do tysiaka, nie panikuj.