Czyli taka wtyczka powinna być ok do wszystkich typów samochodów? Z jakim oprogramowaniem mogę wtedy śmigać?
Wersja do druku
OBD2 jest wszędzie pow. 2001 czy tam 2002 roku. Czasem jeszcze przed tym. Oprogramowanie wysyłają Ci na płytce
@Exequt'er ;
Który typ najlepiej wybrać? Wysyłka z niemiec w miarę szybko idzie?
Z Niemiec powinno Ci przyjść maks w tydzień. Ogólnie bluetooth nie jest potrzebny, bo przy diagnostyce jest mniej stabilny niż kabel, jednak czasem może się przydać. Różnica między bt, a no bt to chyba 3-4$, więc nawet nie ma o czym mówić. Ja wziąłem gold case bez dodatkowych kabli. Do starych bmek mam jeszcze kabel, ale i tak już pewnie nigdy nie użyję
Co głównie wpływa na temperaturę silnika? Od wczoraj siedzi mi w bani, czy to jest spowodowane spalaniem w cylindrach, czy może bardziej pracą wału korbowego?
Temperatura w komorze spalanie wynosi około 800 stopni, ale wał jak się kręci z prędkością kilku tysięcy obrotów na minutę to też musi wygenerować sporą dawkę ciepła
Panowie zatostowałem tutaj kiedyś swoje Kałdi za 5,5k w automacie. Oprócz eksploatacji typu płyny/filtry to wjebałem teraz 1400 zł za nowe tarcze, klocki, łożyska i regenerację zacisków. Jeszcze mi się coś zaczęło jebać i do 120 się maksymalnie rozpędzałem i potem jakby odcinało turbo. Myślę sobie turbo jebło nie ma chuja, ale wystarczyło wymienić dwie rurki i śmiga jeszcze lepiej, niż do tej pory.
Fajne nawet te 115 koników, a znajomy w swoim Kałdi 100 2.5 TDI 115km chce podkręcić do 140km. Jest sens się w to bawić, czy w dłuższej perspektywie czasu samochód może na tym ucierpieć?
Już wszystko wiem jeśli chodzi o te dwa tematy, teraz odnośnie tego co boli mojego opla, byłem dzisiaj na diagnostyce, gość urządzeniem TECH2 wykrył następujące błędy:
P1405(2) Obwód recyrkulacji spalin niskie napięcie
P1405(C) Zawór recyrkulacji spalin zablokowany
Co Panowie możecie doradzić mi w tym temacie? Od czego zacząć?
Wyjebać EGR w pizdu, problem się rozwiąże.
A 2.5 TDI AAT można izi robić na 140 koni, nawet więcej w sumie.
A tak poważnie? Od czego zacząć? Czy czyszczenie coś pomoże?
Pytaj, na forach opla, mało tutaj nas, może nikt opli nie ogarniać, a porada mexa generalnie rozwiąże problem. Skoro niskie napięcie to musi być jakiś czujnik, najprostsza rzecz to sprawdzić wtyczke czy wtyki nie zasniedziały lub ogólem sie nie zasyfiła, potem można sprawdzic EGR czy nie jest zajebany i czy pracuje prawidłowo - zawór jak to zawór powinien się otwierac i zamykać
W maździe jedynce idzie spuścić olej bez podnoszenia auta? Oddałem go na zmianę opon i zapomniałem, żeby przy okazji olej wymienili i chciałem w warunkach garażowych zrzucić olej.
Jaki program ogólny polecacie do interfejsu ELM 327? Przyszło mi dzisiaj, jutro coś będę chciał z nim podziałać :)
Do czytania parametrów live torque jest spoko, do czytania błędów aplikacja pod daną markę
majonez na bagnecie, miał ktoś? co to już upg czy po prostu auto na krótkich odcinkach?