Wypowiem się na ten temat wieczorkiem, ale generalnie to szkoda tych kilkudziesięciu złotych - możecie to sobie darować.
Wersja do druku
Wypowiem się na ten temat wieczorkiem, ale generalnie to szkoda tych kilkudziesięciu złotych - możecie to sobie darować.
@Astinus madafaka gdzie wypowiedź?
Trzymajcie mnie xDD, te 70 zeta lepiej sobie spożytkować na jakąś pizze/czipsy/piwko, a wiedzę podstawową czytać/poznawać z internetu, dodatkowo kupić sobie jakiegoś golfa3 za 500zł czy innego cienkiego i go w garażu rozebrać do 0 i złożyć do kupy, taka wiedza da ci więcej niż jakiś e-learning za 70 zeta :D.
W fiacie uno spalił się bezpiecznik od zapalniczki (jakoś bez niego jechałem)
dzisiaj włożyłem inny (inny rozmarowo ale też 10A) i nic.
Za chwilę zauważyłem, że światła awaryjne nie świecą
Kiedy chciałem zaświecić zwykłe (kontorlki świeciły) kontrolki zgasły i nic nie działa lol)
co to sie dzieje? zwarcie, rozłądowany akumulator? (chociaż kontroli świeciły słabiej)
To, nigdy nie nauczycie się niczego z samej czystej teorii. Ja przy kursie na przewóz rzeczy miałem 200 godzin teorii z czego około powiedzmy 30-40 było z mechaniki, fakt że siedzieliśmy każdy w oddzielnym komputerku i sobie sami czytaliśmy i próbowaliśmy się nauczyć ale ja chuja się nauczyłem a byłem na każdym z tych zajęć. Później jak robiłem koparko-ładowarki, to też chodziłem na teorię, okazało się że mamy zajebistego 'wykładowcę' i aż bardzo miło było go słuchać. Ja u niego na zajęciach z mechaniki i układów hydraulicznych w 2 tygodnie sobie zapisałem zeszyt 64 kartkowy (zawsze nawet jak coś usłyszę to zapisuję nawet bez większego skupienia to dłużej to sobie zapamiętuję) ale też poza paroma zagadnieniami i pomimo niby jakiejś tam wiedzy teoretycznej nie wiedziałem co tak na prawdę z czym się robi. Dopiero teraz w pracy, jak samemu swoje samochody robimy to człowiek poznaje co jest pięć. Jak coś możesz rozebrać, zajrzeć do środka, zobaczyć jak jest zbudowane to od razu jesteś w stanie zrozumieć zasadę jego działania, teoria tego nie da. Fakt że nadal nie posiadam wiedzy mechanika, ale na pewno dużo większą niż przeciętny posiadacz samochodu.
Podbijam wawika.
Zapłacisz za taki kurs, dostaniesz plik pdf i nawet jak go przeczytasz od deski do deski, to niewiele z tego zrozumiesz i zapamiętasz.
Ja od kuzyna byłej dziewczyny pożyczyłem sobie jakąś książkę do technikum o budowie samochodu i coś tam niby rozjaśniła, ale dopiero jak człowiek otworzy maskę i zobaczy na własne oczy te układy, to zaczyna kumać co jest pięć.
Zamiast wydawać hajs, poogladaj lepiej na yt miłośników 4 kółek (łysy często pierdoli głupoty, ale to idzie wyłapać w komentarzach) jakiś samochód marzeń i inne tego typu programy.
A najlepiej to zakumpluj się z mechanikiem, żebyś mógł z nim przy swoim samochodzie porobić i po kilku takich akcjach będziesz wiedział jak co jest zbudowane i jak dziala.
I przede wszystkim będziesz umiał coś zrobić samemu. Bo wiedzieć jak zmieniać klocki hamulcowe, a umieć je zmieniać, to są dwie różne rzeczy i jest to kwestia tylko i wyłącznie praktyki.
DObra, to aku się rozładował
ale
to miejsce po prawej na dole, to jest na zapasowe bezpieczniki czy do czegoś służy? (mam tam włożone dwa)
https://i.imged.pl/skrzynka-bezpiecz...4271415235.jpg
I jeszcze jedno
Włożyłem jakiś większy (rozmiarowo), nie podobny, nie przeźroczysty.
Ma to znaczenie? Włożyłem normalnie czerwony 10A.
Cześć,
Kiedyś już pisałem w tej sprawie tutaj. Otóż chodzi o problem z wybierakiem w Golfie IV 1,9 TDI AGR 90km. Zauważyłem, że mam luz na jednym z elementów wybieraka oznaczonym na zdjęciu czerwonymi strzałkami (zdjęcie przykładowe z wyszukiwarki). Luzy na boki + góra dół
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/1e793acf35e1.png
Znalazłem w necie coś takiego:
https://e-katalog.intercars.com.pl/#...ni-biegow.html nr części 1J0711202B
ale za cholerę nie mogą znaleźć w necie tej tulei, która jest między mocowaniami. Pomożecie mi znaleźć numer tej części? Chyba, że to jest część niewymienialna, chociaż wątpię.
Mam ubezpieczenie wykupione w opcji kwartalnej. Pierwszą ratę normalnie miałem wpłaconą, ale z kolejna się zajumałem w akcji i co najmniej miesiąc jestem w plecy. Czy oni normalnie mi kontynuują ciągłość ubezpieczenia tylko, że mam dług do rozliczenia, czy ubezpieczenie się zrywa?
Pierwsza sprawa czy jak mam lekko pęknięty z tyłu klosz (widać tylko pęknięcie ) nikt się nie przyczepi ?
Druga sprawa czy można od tak założyć na tylne szyby folie przyciemniające ? Nie utrudnia jak się obejrzę ? Wszystko widać ? Xd mam na myśli szyby na drzwiach .
Wszystko widac.
Tylko jak smutni panowie tacy w niebieskich ubrankach i czapeczkach cie z tym przyczaja, a ty nie pokazesz im atestu tych szyb to bedziesz sobie je zrywal na poboczu, a latwe to nie jest. No ewentualnie druga opcja to oddanie Panom dowodu rejestracyjnego i udanie sie do warsztatu gdzie profesjonalnie zedra ci ta folie, a nastepnie udanie sie na badania i do urzedu po dowod rejestracyjny.
Patryk jak tam Passat, ogarnąłeś to przygasanie? @2Fast4You ;
czujnik halla był jebnięty + jakieś błędy na przepustnicy
koleś gadał, że passaty tak mają bo jakieś opary czy coś idą na kable i je rozpuszczają (czy jakoś tak, trochę czasu już minęło i nie pamiętam słowo w słowo co powiedział)
@Mexeminor ;
Pytanie
czy warto z tylu wymieniać żarówki, które nie były wymieniane, z 10 lat? (samochod ma 23 lata)
oczywiście są jakieś określone (w sensie czy są ledowe czy tylko zwykłe)?
pytam, ponieważ przy okazji wymienię wymieniając klosz, a w rejestracji mam led.