Wygląda jak od kontroli trakcji, ale co to ma do rzeczy to chuj wie xD
Wersja do druku
Wygląda jak od kontroli trakcji, ale co to ma do rzeczy to chuj wie xD
tak powinno byc
U mnie w mieście jest próg za pasami - jak jebniesz pieszego to możesz wtedy zwolnić. Albo na ulicy jest po prawej wydzielony pas z miejscami parkingowymi, obok jest chodnik i domy. Ludzie sobie garaże porobili i wyjazdy. Tylko, że wyjazd jest na miejsca parkingowe. Namalowali sobie koperty na jezdni, w dodatku bezprawnie i jak tam stanąłem to baba do mnie z ryjem, że ma tu wyjazd i mam nie stawać bo jest koperta. Ja do niej, że mnie ta koperta mało interesuje bo nie ma znaku pionowego ani podpisanego właściciela, ani nic innego. Usłyszałem "no i co z tego". XD
To dywagowanie nad tym dzbanem wyjeżdżającym z jakiegoś kurwa pola prosto pod koła prawidłowo jadącego nagrywającego, no kurwa torg w formie XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jak ktoś tam widzi skrzyżowanie, to ja polecam oddać prawo jazdy, a potem zaraz szybciutko do okulisty i psychiatry, bo albo coś ze wzrokiem albo z mózgiem nie halo.
Polecicie jakiś produkt do kupienia w sklepie typu oszą którym doprowadze do kultury końcówki tłumika?
papir ścierny, potem jakaś srebrzanka żaroodporna
@Olejooo Puściłem to jednak schowkiem i nie spodziewałem się, że to tak gładko pójdzie. Nie rozbierałem wcześniej tunelu, ale z googlem moment jakieś tipy się wyczytało i po 1,5h miałem wszystko gotowe.
Załącznik 364688
Ostatnio czyscilem wlasnie cupholdery i tez zdemontowalem caly tunel, mega easy sprawa. Zastanawialem sie nad jedna wtyczka ktora nie byla nigdzie wpieta, ona byla pod popielniczka, zauwazyles cos takiego?
EDIT. Wymienial ktos zarowki w podsufitce, bagazniku, podswietlanie tablicy na LED? I swiatlo powitalne tez ledowe... Duzo bawienia sie z zmiana zwyklych zarowek na ledowki?
Szczerze powiem nie zwróciłem uwagi, a żarówek wewnątrz nie zmieniałem.
Panowie, jestem po wymianie tarcz i klocków hamulcowych. Różnica w temperaturze między lewą a prawą to 10*C na niekorzyść lewej. Czuć, że jest bardziej gorąca, ale nie jakoś spektakularnie. Przy luźnej jeździe obie tarcze mają praktycznie takie same temperatury, ale przy hamowaniu lewa jest bardziej gorąca. Mierzyłem termometrem laserowym od strony zewnętrznej.
Bliżej środka tarczy (w stronę śrub koła) tarcza jest bardziej gorąca, a im bardziej na zewnątrz tym chłodniejsza i tak jest z obu stron.
Jest wszystko ok i taka różnica jest akceptowalna, czy coś jednak spartoliłem?
Wyczysciles dobrze piaste? zregenerowales oba zaciski sprawdziles jak wygladaja?
generalnie poczatkowe kilometry beda mialy roznice z tego co wiem bo sie ukladaja te czesci, a jak nie rozbierales zaciskow to mozliwe ze tu tkwi sekret dlaczego jeden bardziej hamuje drugi lekko mniej
Rozebralem, poczyscilem. Dzisiaj znowu rozebralem i poprawilem. Imo tak musi byc, az klocki sie w 100% nie uloza xD
Zablokował mi się wczoraj zacisk, podjechałem na szybko do mechanika (18 w sobotę) całe szczęście że się udało go dostać. Generalnie przednie zaciski do regeneracji i tu pytanie bo zamierzam sam sciagnac i je poogarniac, chce też je przy okazji pomalować, jaki lakier polecacie i w jakim kolorze będzie pasowało do srebrnego wozidla