i odpowiednio twardsze co odbije sie na komforcie jazdy, bo nie kazdy to lubi
Wersja do druku
Za regenerację w 1.9TDI zapłaciłem ile, 250 zł chyba? Nie pamiętam dokładnie. Potem jeszcze doszło sprzęgiełko. Łącznie coś koło 400+ zł.
Nowy alternator kosztuje dużo więcej, nie wiem czy nie prawie 1k.
Do większości aut alternator kosztuje ponad 2x tyle, co jego regeneracja. Polega ona na wymianie wszystkich zużywających się w alternatorze elementów.
No ale dalej nie wierz w regenerację i płać, wtryski też najlepiej nowe kupić, chuj, że 10x droższe niż regeneracja. Ja bym nie wierzył, nowe kupił.
http://olx.pl/oferta/opel-calibra-op...tml#bc3952c9f0
Ciekawe jak to jeździ. Jeśli sensownie zrobione, to za takie pieniądze piękna sprawa
Nie rozumiem tylko wpisu o tym, ze silnik od A3 ma dopiero 50tys, a rozrząd wymieniony 10tys temu, czyli rozrząd co 40tys wymienia?
Mam dość nietypowe pytanie. Czy da się jakoś odratować jakimś czernidłem do plastików zderzak dość drapnięty od dołu? Jak będę przy aucie to wrzucę fotkę
Jezeli jest to od dołu tak jak mysle, ze widać dopiero gdy wejdziesz pod auto to bym raczej olał sprawe tymbardziej ze zderzak plastikowy wiec rdza nie wyjdzie
Ale lipnie to wygląda i widać pod kątem i trochę mnie to razi :/. W sumie masz rację, z tym, że jeszcze pytanko jak ubezpieczalnia reaguje na takie rzeczy?
Niegłupi pomysł, tylko trochę się cykam czy nie powstaną odbarwienia
Obiecałem fotkę to jest. Jeździć z tym czy ryzykować spraya? :D Chyba sam muszę odpowiedzieć na to pytanie.
Załącznik 348748
takie cos to ma 90% aut, spowodowane glownie przez zbyt wysokie krawezniki, spreyem bym nie ryzykowal by bedziesz mial roznice kolorow
Takżem właśnie czuł, w takim razie olewam sprawę, troszkę to razi w oczy no ale trudno, jakoś z tym będzie trzeba śmigać :D
a czyszczenie i polerka?