Tasmann napisał
Toż ja nie porównuje Suv'a z sedanem, w obydwu przypadkach spalanie jest duże. Mam na komputerze spalanie podane 8l w cyklu mieszanym, co jest wynikiem słabym na dizlucha z przeciętnymi osiągami. Dodam, że samochód mamy od nowości. Ewidentnie 2.0d to za mały silnik do tego auta, zwłaszcza gdy jest to silnik BMW, ale tu nie o tym mowa.
Co do v6 masz rację, bo jak napisałem wcześniej, nie jestem zapalonym fanem BMW i nie znam ich wszystkich specyfikacji silników. Wzorowałem się na tym, że skoro mają v8 to mają i v6.
Może i gówno wiem, ale oceniam to na własnej skórze. Mieliśmy/Mamy BMW, mamy Hondę. Niestety, ale BMW ciągle trzeba serwisować, ciągle jakieś pierdoły, błędy, mnóstwo niepotrzebnej elektroniki. W Hondzie o tyle mechanicznie mam spokój, bo od nowości nic nie było robione, co powłoka lakiernicza to jakaś pomyłka. Tak czy siak z dwojga złego, wolę zrobić poprawki lakiernicze jeśli najdzie mnie na to ochota, niż musieć ciągle pierdzielić się z jakimiś głupimi usterkami w BMW, przez które nie można komfortowo jeździć.
2.0 r6 150KM, to bardzo słaby wynik skoro w japońcach z czterocylindrówek wyciągają spokojnie po 180-200+KM. Silniki w H nie są wyżyłowane, skoro potrafią robić takie przebiegi.
R6 pięknie brzmi? W e46 kumpla nie powiedziałbym. Chodzi niemalże jak zwykła czterocylindrówka.