Aaa, bo Ty o Becie mówisz ;p myślałem, że o swoim Cougarze
Sprawdź sobie na stronie MBanku, tam można wykupić OC z miesięczną ratą w AXA. Płacę dokładnie tyle samo, ile mi wyliczył kalkulator i wychodzi i tak jedna z tańszych opcji mimo 12 rat.
Wersja do druku
Aaa, bo Ty o Becie mówisz ;p myślałem, że o swoim Cougarze
Sprawdź sobie na stronie MBanku, tam można wykupić OC z miesięczną ratą w AXA. Płacę dokładnie tyle samo, ile mi wyliczył kalkulator i wychodzi i tak jedna z tańszych opcji mimo 12 rat.
No i wrzuciłem wczoraj swój numer do porównywarki, dzisiaj od samego rana 7 telefonów z ubezpieczalni...
edit: o ósmy
Ciekawe czy udało by mi się wymienić te uszczelniacze samemu. Nie wygląda to na specjalnie skomplikowany proces
1.Naciskasz miseczkę trzymając spręzyne zaworową i zawór
2.Wyciągasz zabezpieczenia
3.Podnosisz talerzyk tak aby nie dostać sprężyną w ryj
4.Ściagasz stary i zakładasz nowy uszczelniacz uważając na sprezynke
5.Na przylgnie zaworową nakładasz pastę
6.Docierasz zawór
7.Składasz zawór w odwrotnej kolejnosci
Weź pod uwagę że prowadnice zaworowe mogą być dojechane jak dupa sashy grey po pracy więc oddaj lepiej do zakładu który się tym zajmuje i zmierzy jak pan bóg nakazał.
Bez zdejmowania głowic
To wykręcasz świece i w jej miejsce wpinasz złączkę i przewód ze sprężonym powietrzem albo napychasz sznur i tłok ustawiasz w okolicach GMP. Tylko lepiej nie spierdol bo bedziesz głowice sciągał.
Czy to oznacza spalone radio?
Jezdzac moim autem i sluchajac radio na 12-13 + klima zdarzalo mi sie, ze radio sie resetuje, na 10-11 tak nie ma. Wczoraj jezdzilem bez klimy sluchajac radia na 15-16 i dzisiaj radio na nic nie reaguje. Sprawdzilem bezpieczniki, ten na skrzynce i ten za radiem, wszystkie sa okej, spalone? :( W srodku zostala plyta i potrzebuje jej mocno
A może rozwiązanie jest prostsze, miałem kiedyś(w sumie dalej gdzieś w garażu leży) Blaupunkta, który miał podobne objawy jak tutaj - wyłączał się, problemy z głośnością i winny był potencjometr od głośności, który służył też do uruchamiania radia. Może jest tutaj podobnie lub np. gdzieś na płytce drukowanej radia masz zimne luty. Skoro bezpieczniki OK to winna jest wewnątrz radia, a nie w samochodzie(przypominam, że niektóre samochody maja powaloną kolorystykę kabli przy kostkach podłączeniowych do radia i lepiej sugerować się miernikiem niż kolorem - chodzi o stałe +12V oraz +12V z zapłonu - stacyjki).
Kurcze, chyba czeka mnie regeneracja sprzegla (bo na wymiane brak chwilowo mamony, a jezdzic trzeba).
Mam nadzieje, ze w 650 zl z robocizna sie zamkne ;x;x;x
musialem sie gdzies wyzalic, padlo na torg xd
jesli ktos jest specjalista od sprzegla niech wola, moze ktos pomoze xd
Co to za auto? Komplet sprzęgła kosztuje max te 400 zł, oczywiście mowa o braku dwumasy. Robota jakieś drugie tyle, często taniej. Nie opłaca się regenerowac, bo to właśnie robota jest droga i tego nie ominiesz. Zaoszczędzenie 200 zł na częściach szybko kopnie w dupę, bo będziesz musiał drugi raz płacić za robotę, a do tego części. Bardzo szybko się o tym przekonasz.
mercedes w202
srednio mi sie usmiecha nowe, bo teraz nalozylo mi sie duzo wydatkow.. aczkolwiek pomysle o tym
/edit
wróciłem od mechanika, na szczęście wysprzęglik, uff. zapłaciłem 200pln z robocizną (sam element 130zł)
Czy jest jakis bezpiecznik od immobilisera w aucie? Przegladam ksiazeczke o przegladam bszpieczniki sle nic nid znajduje w mojej hondzie civic, ani w hondzid ani slusarz nie mogli sie podlaczyc pod immobilisrr nawet, takze cos jest z immo i nie wiem co a nie mam mozliwosci nigdzie jechac z tym autem ani mechanikow nie znam tutaj gdzie jestem