Poszukuję jakiś koszulek motocyklowych tego typu:
http://www.grafnet.eu/strony/koszulk...y_koszulek.htm
Macie jakieś fajne stronki z czymś takim?
Wersja do druku
Poszukuję jakiś koszulek motocyklowych tego typu:
http://www.grafnet.eu/strony/koszulk...y_koszulek.htm
Macie jakieś fajne stronki z czymś takim?
Dobra, napiszcie mi jakie motory enduro byście kupili do 3 tys.?
Odpadają 2-suwy.
Ja ostatnio bylem na giełdzie w rzeszowie i była w dobrym stanie yamaha dt 80 z 96 r. ale przerobiona na 110. Koleś chciał 3 k ale była niezarejestrowana a bym chciał na 50 rejestrnąć. Mam jego tel i niedaleko mieszka - narazie nie kupiłem jej bo nie wiem czy sie opłaca bo chciałbym rejestrować na 50 ale nie wiem czy sie uda. Dało by sie takie coś załatwić? Wiem ze wiele zalezy od tego co koles na przegladzie wpisze...
lepiej sam opracuj wzór i kup na allegro koszulke z własnym nadrukiem.
http://allegro.pl/item1053599881_kos...y_projekt.html
haftowane, wiec masz pewnosc że nic nie odpadnie itp. wystarczy znaleść jakąś grafike
ja pierdole, prawie dzis zakatowalem mojego chinczyka 2t. oto efekt mojej przejażdżki. chcialem przetestowac vmax chinczyka na nowym gps. gdy jechalem 60 km/h nagle spadek mocy calkowity. zatrzymalem sie i ruszylem dalej i znowu to samo, tylko teraz do 50 sie rozpedzilem. zatrzymalem sie znowu, otworzylem siedzenie. taki ze mnie idiota, ze położylem torebke foliowa na zbiornik oleju. ta torebka zatkała dziurki w dozowniku, wiec olej nie mieszal sie z benzyną. efekt chyba znacie. Po zmianie świecy na szczęście nie widze zadnych skutków mojej podróży
Załącznik 223215
łooo kurwa ale elektroda sie stopila ;D jak masz dostep do manometru to zmierz mu kompreche. bo jak jeszidz bez oleju to mogl sie przytrzec powaznie.
Cytuj:
ruszylem dalej
Błąd
Silnik albo zatarty, albo przytarty. Nigdy nie używaj dozowników, tylko sam rób zupe.
i tak to jest pewne, że się przytarł nie zatarł ale przytarł..czyli na pewno będzie jakiś spadem mocy + prędzej Ci tłok, cylinder i korba padnie..kumpel miał tak samo w kiblu tylko mu tam jakiś syf wleciał i zatkało dozownik, pojechał do sklepu i z powrotem (troche ponad 2 km) i już było widać na tłoku duuuże rysy, a że części do chinskich kibli są tanie jak barszcz to zakupił tłoka i szlifa znajomy mu zrobił za flaszke, i skuter lata to dziś (2-3 lata od tego ZDARZENIA : D)
pozdro
up#
nie było Cię: D
tak jak kolega wyżej piszę, duży błąd że pojechałeś dalej..stawiam flache, że tłok i cylinder mają rysy, mogą być malutkie, a może być to poważniejsza sprawa.
nie jechać dalej, zadzwonić po starego i moto zawieźć na chate, wiem łatwo się tak mówi..ja miałem tak samo w mojej DT po prostu zapomniałem o tym magicznym dozowniku, a przez wakacje w chuj jeździłem i jakoś tak nie dolałem oleju do dozownika i się przytarł..zblokowało tylne koło, prawie gleba z kumplem..gorzej niż byś wcisnał 2 heble na maxa, taki fajny powerslide był..bo to akurat na zakręcie się stało,ale pojechaliśmy dalej bo kumpel mieszkał z 5km od tego i myśleliśmy że nic się nie stało :D
a U mnie było tak, że korba ok, ale cylinder i tłok dostał mocno po dupie, i ta impreza kosztowała mnie ponad 250zł :/
bylem u mechanika, niestety nie mial mozliwosci dzisiaj sprawdzenia kompresji, ale mówił, że jezeli po zmianie świecy skuter jezdzi normalnie to nic takiego sie nie stało. W sumie po pierwszym spadku mocy przejechalem moze poltora kilometra z predkoscia 20km/h. Zdziwilem sie, bo zdaje mi sie ze skuter ma lepsze przyspieszenie niz wczesniej.
Ja na dozownik w NSR nie narzekam...ale oliwy do zupy lać samemu to napewno pewność w żadnym krosie nie używał bym dozowniku.
#up
Ewentualnie wyciągnij głowicę i wyczyść nagarek przy okazji sprawdzisz stan cylindra tłoka wału i korby.