Marka która ma jedne z bardziej awaryjnych silników ale spoko.
Fajnie, że BMW serii 8 jest podobne, do s8, hmm, fajne porównanie. Do S8 bardziej pasuje BMW M5.
http://opinie.auto.com.pl/porownanie/Audi_S8_vs_BMW_M5, ewentualnie można porównać do 7er
Teraz to wszystko jest do dupy, BMW nie jest wyjątkiem. Mówiłem o STARYCH silnikach, choćby o 1.9 TDI, które w porównianiu z 2.0 od BMW wypada o wiele lepiej w kwestii bezawaryjności.
Porównywałem ŚRODEK, a on zazwyczaj wiele się nie różni w zależności od modelu.
Poza tym jeśli usportowiona limuzyna jest wewnątrz ładniejsza od "super-cara" ,to chyba nienajlepiej o nim świadczy. No ale tak, to ciągle jest kwestia gustu.
Może nie wszystko jest takim gównem jak się wydaje ale to co się dzieje z tymi nowymi samochodami to śmieszne jest czasami.
Mercedesy i Bmki w miarę dobrze się trzymają ale Fordy i VW to totalna porażka. Trafił mi się ostatnio focus 2011 rok z fabrycznie uszkodzoną uszczelką pokrywy zaworów, niby koszt naprawy był nie wielki ale nie za fajnie wygląda silnik który po przejechaniu 20,000 km jest cały w oleju. Albo te nowe fabie w których tuleje wahacza sypią się po przebiegu 30 tysięcy,
i dont fucking get it.
Ford escort 1.8 TD 90KM jaki ma moment obrotowy? To tak się zbiera, że mój rover to cienki bolek przy tym. Lekko gaz wciskam to aż w fotel wrywa. Nie wiem czy tam jakieś inne turbo siedzi, czy może ja wtryski mam zajebane.
180 Nm
Ogólnie Fordy w dieslu maja ładny moment porównując z konkurencją ;)
hmm rover ma 170.0 NM, to ciekawe. Te 10 nm taką sporą różnicę by robiło?
Nigdy się tym nie interesowałem, wszedłem na szybko w 1 link w google i mój Seat ma niby 210nm. Skoro ford ma 180 i Ciebie wciska w fotel to z moim jest coś walnięte (albo ja źle cos odczytuję z tej tabelki, choć wątpię) bo mnie na bank w fotel nie wciska :D
http://screenshooter.net/6370497/wscccbe
No może wciska w fotek to przesadne, ale po wciśnięciu gazu głowę do tyłu odrywa. W 4 osoby jechaliśmy i gaz mocniej wciskając to było czuć szarpnięcie od zwiększonej werwy. U mnie za to nie przyśpiesza skokowo po dodaniu gazu, a płynnie. Ostatnio było lepiej po podkręceniu lekkim turbiny, wyłączeniu przepływki i zaworu EGR, ale to co escort robi to magia normalnie. Przyjdzie wiosna to kata się pozbędę, całkowicie EGR wypierdolę i poszukam może gdzieś nieszczelności i wtedy zobaczę, ale póki co to do escorta nie ma porównania.
Chyba że sprzęgło? Jak się ślizga to obroty wchodzą, ale auto nie popycha do przodu nie?
Waga samochodów?
hmm w sumie racja, mój waży około 1300kg, a escort przynajmniej 100kg mniej.
Moim zdaniem oba diesle to muły :) Oba ogranicza ślamazarna pompa o wydajności średnio przeciętnej. Jak wsiądziesz do diesle z PD to dowiesz się że nawet na 6 biegu taki diesel ma lepsze odejście od twego, ale takie są realia inne lata produkcji inna technologia...
haha najsłabszy z tdi i wbijanie w fotel? :d hahahaha Nawet ten mocniejszy 115hp czy 130 to dalej stare klekoty a moment to im się przydaje do orania pola co najwyżej
Tutaj była mowa o TD, a więc myślę że i tak silnik bije na głowę silniki 1.6 / 1.8 benzyna starej daty- pochodzenia oplowskiego czy golfa III jeżeli chodzi o odpychanie bo można mówić o tym jedynie w dieslu bo benzyna raczej w żadnym zakresie obrotów nie wciśnie nawet minimalnie w fotel chyba że na pierwszym biegu.
Miałem 1.4 w astrze F i owszem, dupy nie urywało ale nie powiedziałem nigdy że to wbijało w fotel. Za to później byłem posiadaczem starego oplowskiego 2 litrowego silnika który bił na głowe mocne TDI 150hp więc olej do frytek i ewentualnie do orania pola.