Reklama
Strona 305 z 668 PierwszaPierwsza ... 205255295303304305306307315355405 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 4,561 do 4,575 z 10020

Temat: [ARCHIWUM] Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji

  1. #4561
    Avatar haxigi
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Chodzież
    Wiek
    34
    Posty
    5,820
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj farmer93 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @haxigi
    Wymień łączniki stabilizatorów?
    http://allegro.pl/rover-45-400-honda...601030973.html
    to jest łącznik stabilizatora, jego uszkodzenie w roverach oznacza stukot na dziurze, a nie skrzypienie. Ja i tak mam do wymiany 2 bo już nie mają gumy, ale na forum rovera pisali że i bez tego można jeździć, także nie to jest przyczyną skrzypienia.

    @up

    rover 420
    Ostatnio zmieniony przez haxigi : 21-09-2012, 00:00

  2. #4562

    Notoryczny Miotacz Postów Erl jest teraz offline

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    1,028
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Każda skórzana tapicerka jest łatwiejsza w utrzymaniu niż każda materiałowa (chodzi mi o kolor). Latem klimatyzacja a zimą można chwile przecierpieć. A może trafi się sztuka z podgrzewanymi fotelami?
    Też jestem za e46.

  3. #4563
    Avatar Arti102
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Z Oka Saurona
    Wiek
    31
    Posty
    272
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    @Haxigi
    Tulejki poszły w p**** tzn się poobrywały. Tył auta nie tańcuje?

  4. Reklama
  5. #4564
    Avatar haxigi
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Chodzież
    Wiek
    34
    Posty
    5,820
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj Arti102 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Haxigi
    Tulejki poszły w p**** tzn się poobrywały. Tył auta nie tańcuje?
    nie, tylko skrzypi po lewej stronie jak nacisnę. Tuleję miałem wymieniane z tyłu :)

  6. #4565
    Avatar Arti102
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Z Oka Saurona
    Wiek
    31
    Posty
    272
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Amortyzatory całe, tzn nie wylane? Bo też mogą skrzypieć.
    Łącznik stabilizatora musi być na swoim miejscu, bo auto będzie się dziwnie zachowywać na drodze, może być niestabilne, łatwiej wpadać w poślizg, więc jak ktoś mówi, że można bez tego jeździć jest skończonym kretynem. Łącznik raczej nie skrzypi, tylko stuka, chociaż są różne przypadki. Tuleje na wahaczach miałeś wymieniane?

  7. #4566
    Avatar jajca
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Warszawa
    Posty
    54
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Arti102 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    BMW e46 to wręcz idealny samochód dla ciebie :) Audi A4 też nie jest złym pomysłem, tak samo jak Volvo V40. Audi, BMW i Volvo z tych lat są na równym poziomie jeżeli chodzi o jakość i niezawodność. Saaba sobie odpuść mało jest tego i na dodatek 9-3 powstał w współpracy z GM czyli te ich silniki... Tuleje opadają i w złom.
    Moim skromnym zdaniem bierz BMW.
    Ok, to Saab odpada

    Skórę sobie odpuść, fajnie wygląda, ale w zimie jest zimna, a w lecie i jak dłużej posiedzisz to się do niej przykleisz i na dodatek spocisz.
    Nie tam, skora musi byc jak dla mnie, za bardzo mi sie podoba. A skoro biore uzywany samochod i nie bede musial za nia bardzo doplacac, to no musze ja miec ;d

    Nie upieraj się na automata, prawdziwi kierowcy używają trzech pedałów ^^
    Bede jezdzil prawie tylko w miescie, wiec manual odpada. Korki...

    a wie ktos z doswiadczenia jak trwale sa te samochody? W sensie jak czesto sie psuja etc

  8. Reklama
  9. #4567
    Avatar Arti102
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Z Oka Saurona
    Wiek
    31
    Posty
    272
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Audi, BMW i Volvo są nawet dresoodporne, wymieniając co trzeba na prawdę musiałby się ktoś postarać żeby to auto zajeździć.
    BMW ma delikatnie gorsze zabezpieczenie antykorozyjne niż Volvo i Audi, ale i tak jest bardzo dobre.
    Są to auta typu "jak nie bite to nie zardzewieje".
    Ponadto BMW ma mniej trwałe zawieszenie z tyłu, jest ono wielowahaczowe, które w kwestii wytrzymałości nie ma szans z belką stosowaną w audi
    Silniki benzynowe (lub lpgowe) cię nie interesują? Turbodoładowane jednostki Volvo i Audi są na prawdę ciekawe...
    Przykład bardzo fajnego volvo, przy którym wszelkie "sportowe" fury wymiękają.
    http://moto.allegro.pl/volvo-s40-t5-...643839332.html
    Odstaje tylko skrzynią biegów i paliwem...
    Ostatnio zmieniony przez Arti102 : 21-09-2012, 00:41

  10. #4568
    Avatar haxigi
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Chodzież
    Wiek
    34
    Posty
    5,820
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj Arti102 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Amortyzatory całe, tzn nie wylane? Bo też mogą skrzypieć.
    Łącznik stabilizatora musi być na swoim miejscu, bo auto będzie się dziwnie zachowywać na drodze, może być niestabilne, łatwiej wpadać w poślizg, więc jak ktoś mówi, że można bez tego jeździć jest skończonym kretynem. Łącznik raczej nie skrzypi, tylko stuka, chociaż są różne przypadki. Tuleje na wahaczach miałeś wymieniane?
    Nic autem nie rzuca i nie lata na boki, skrzypi tylko z lewej strony. Jo tuleje wahacza tylnego czy coś takiego. Właśnie też podejrzewałem amortyzator, ale on sam skrzypi tylko jak jest nierówność spora albo jak samemu dociskam, tak to jest całkiem ok.

  11. #4569
    Avatar Arti102
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Z Oka Saurona
    Wiek
    31
    Posty
    272
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    A ja znam prosty test amorków:
    Naciśnij samochód ile się da i puść. Ma zdobić max 1,5 ruchu tzn do góry i trochę w dół. Jeżeli zrobi więcej to oznacza że amorek w złom.

  12. Reklama
  13. #4570
    Avatar jajca
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Warszawa
    Posty
    54
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Arti102 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Silniki benzynowe (lub lpgowe) cię nie interesują? Turbodoładowane jednostki Volvo i Audi są na prawdę ciekawe...
    Nie za bardzo, mam awersje do gazu, a zalezy mi na (dosc) niskim spalaniu. Stad diesel. W ogole moim pierwszym wyborem byl Mercedes SLK (R170), bo fajnie by bylo miec kabriolet, no ale niestety. Spalanie wysokie, cena benzyny tez, wiec musialem odpuscic

    a znalazlbys mi jakis model na allegro warty uwagi? Wiem, ze przez neta ciezko ocenic, ale zebym wiedzial czego szukac podgladowo. Tak do no niech bedzie 25k, zawsze uda sie cos wytargowac hehe, a o bede kupowal jakos pod koniec roku albo i w styczniu nastepnego, to ceny troche moga spasc.

    To Volvo bardzo fajne, gdyby tylko byl w dieslu... Myslalem tez nad S60, ale troche za duze jak dla mnie
    Ostatnio zmieniony przez jajca : 21-09-2012, 01:02

  14. #4571
    Avatar Arti102
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Z Oka Saurona
    Wiek
    31
    Posty
    272
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Wiesz, przy korkach to diesel typu passat 2.0 tdi 140km nie chce zejść poniżej 7 ropy. A 7 ropy to jakieś 15 gazu. Czyli volviacz jest tańszy na paliwie a i przycisnąć jest co. Bmki 6 garowe też złe nie są, byle nie zakatowane.
    Osobiście bym brał benzynę, diesle mi jakoś nie podchodzą.
    Ale jak nie lubisz lpg to diesel nie jest zły.
    Wszystkie samochody które wypisałem mają dużą gamę silników zarówno benzynowych jak i diesla, więc nie sądzę żeby był problem.
    Ostatnio zmieniony przez Arti102 : 21-09-2012, 01:05

  15. #4572
    Avatar jajca
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Warszawa
    Posty
    54
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Tak, ale po prostu nie chce miec auta w gazie, wole standardowe konstrukcje. Zreszta tez koszty przerobienia to tez troche kasy. A i poza tym to Volvo nie występuje z automatem i dieslem. Gdyby to S60 bylo mniejsze to bym sie nad nim zastanowil, ale no coz.

    A Ty co bys wybral majac pod uwage moje kryteria?
    Co byscie powiedzieli na przyklad na takie Volvo? http://allegro.pl/volvo-s60-2-4-d5-1...634927960.html / http://allegro.pl/piekne-volvo-s-60-...630414240.html
    Troche duze, ale tez fajne. Sam nie wiem co wybrac.
    Ostatnio zmieniony przez jajca : 21-09-2012, 02:09

  16. Reklama
  17. #4573
    Avatar farmer93
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    1,115
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj jajca napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie za bardzo, mam awersje do gazu, a zalezy mi na (dosc) niskim spalaniu. Stad diesel. W ogole moim pierwszym wyborem byl Mercedes SLK (R170), bo fajnie by bylo miec kabriolet, no ale niestety. Spalanie wysokie, cena benzyny tez, wiec musialem odpuscic

    a znalazlbys mi jakis model na allegro warty uwagi? Wiem, ze przez neta ciezko ocenic, ale zebym wiedzial czego szukac podgladowo. Tak do no niech bedzie 25k, zawsze uda sie cos wytargowac hehe, a o bede kupowal jakos pod koniec roku albo i w styczniu nastepnego, to ceny troche moga spasc.

    To Volvo bardzo fajne, gdyby tylko byl w dieslu... Myslalem tez nad S60, ale troche za duze jak dla mnie
    Więc tak:
    Po pierwsze, skoro chcesz niskie spalanie to bierz manual, automat podnosi spalanie o 0,5-1 litr na 100(może te nowe nie, ale młodszego auta niż 8 letnie nie kupisz raczej z takimi wymaganiami).
    Po drugie, bierz benzynę. To, co wszędzie widzisz, że diesel pali mniej i tak się wyrównuje, bo pali troszkę mniej, ale za to ropa droższa. Poza tym diesel pali mało tylko dobrze rozgrzany. Po mieście, gdzie robisz przebiegi na zimno będzie i tak w większości około 10 litrów(ostatnio oglądałem ibizę 1.9 SDI, sprzedawca zachwalał, ze pali 4l/100. Owszem, pali rozgrzana w trasie, a jak poczytałem opinie w necie i zapytałem kumpla ile pali jego matce, bo ma identyczną, to mówi, że jak jeździ zimą po mieście to często wychodzi średnie 8l/100). Chcesz diesla, który mało pali to musisz kupić auto 20 letnie, np. opla kadetta, który pali 6 litrów ropy, ale zawsze, nieważne, zimny/ciepły miasto/trasa, zawsze 6. Jak chcesz około 10 letnie to będzie paliło 6-7 przy czym to będzie 5 w trasie i 8 w mieście, ale nie będziesz jeździł w cyklu 50/50, bo sam napisałeś, że będziesz jeździł głownie miasto. Natomiast benzyna może i zamiast 6 spali 7-8 ale raz, że jest tańsza na stacji, dwa, że jest tańsza w naprawach, trzy, zawsze można założyć gaz(przy jeżdżeniu 10 000 rocznie instalacja warta 2.5 tysiąca zwraca ci się w jakieś 2 lata). Poza tym łatwiej trafić zadbaną benzynę, bo niemiec kupuje diesla jak wie, że będzie dużo jeździł i mu się to opłaci, natomiast te wszystkie dziadki, które jeżdżą tylko do kościoła i na zakupy kupują benzyniaki. Przemyśl jeszcze raz.

    @edit
    A, no i diesle więcej kosztują. Znaczy ten sam model/to samo wyposażenie, generalnie identyczny egzemplarz w dieslu będzie kosztował z 2-4 tysiące więcej od odpowiednika w benzynie, więc za tą różnicę możesz na start założyć gaz.
    Ostatnio zmieniony przez farmer93 : 21-09-2012, 11:54

  18. #4574
    Avatar haxigi
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Chodzież
    Wiek
    34
    Posty
    5,820
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj Arti102 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A ja znam prosty test amorków:
    Naciśnij samochód ile się da i puść. Ma zdobić max 1,5 ruchu tzn do góry i trochę w dół. Jeżeli zrobi więcej to oznacza że amorek w złom.
    no właśnie to moje są ok, docisnąłem dzisiaj i puściłem to odbił do góry i minimalnie do dołu zszedł po czym się zatrzymał. Nawet jak starałem się rozbujać to nie miotało nim, czyli amory tip top, a skrzypi i tak ;/

  19. #4575

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    764
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj haxigi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nie, tylko skrzypi po lewej stronie jak nacisnę. Tuleję miałem wymieniane z tyłu :)
    Sworzeń.
    Chyba że skrzypi przy skrętach to może być górne mocowanie amortyzatora



    Cytuj Arti102 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A ja znam prosty test amorków:
    Naciśnij samochód ile się da i puść. Ma zdobić max 1,5 ruchu tzn do góry i trochę w dół. Jeżeli zrobi więcej to oznacza że amorek w złom.

    Gówno prawda :)
    Ostatnio zmieniony przez Pavel321 : 21-09-2012, 12:12

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji
    Przez MadridR w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 9973
    Ostatni post: 18-06-2025, 10:11
  2. Luźne rozmowy na siłce
    Przez jacket w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 9679
    Ostatni post: 15-06-2025, 14:49
  3. Odpowiedzi: 2508
    Ostatni post: 16-05-2025, 16:50
  4. Luźne rozmowy na tematy serwera
    Przez Crus w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 2587
    Ostatni post: 28-04-2025, 21:09
  5. Luźne rozmowy na siłce - archiwum
    Przez chemik w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 39179
    Ostatni post: 09-06-2016, 11:14

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •