Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Fakt, beamy i 'vis hur' są mocnym atutem sorca.
Mimo tych niedogodności będzieę wstanie expić 700k/h z profitem, gdzie na RP bym w życiu tyle nie wyciągnął. No bo gdzie ? Jedyna opcja to Grimy z Mas sanem , co jest kompletnym waste i nie z takim expem. Nie grałem RP już od tak dawno ,bo nienawidzę tych "waszych Assek" , które tak chwalicie , bo bez mas sana wyrobie na nich z 400k na SS albo 500k/h na grimach, bez perspektyw na przyszłość. Słyszałem nawet opinie , że Mas san jest wydajniejszy od UE ,co jest absurdem. Hity za 150-220 są żalosne , a czas ich użycia ma istotna role - im więcej potrzebuje czasu na zabicie potwora ,tym więcej zużyje many na leczenie. Z tego wynika , że ten czas dla RP jest znacznie słabszy.
Co do 'mas sana' - fakt, jest on stanowczo za słaby, szczególnie na niższych lvlach.
Ms-em sprawa nie wygląda może znacznie lepiej ale przynajmniej jestem i będę zabierany na hunty jak również bardziej przydatny na wojnach ( RP nie jest raczej profesją ,o którą każdy walczy żeby była w ich zespole) . Jeśli ma się znajomych i pomysł jak grać , to ten update tylko sprawi , że będzie ciekawiej. Każdy hotkey będzie przemyślany , na każdy respawn będę zabierał inne runy, ustawiał inne czary. Może wreszcie skończy się naciskanie 3 hotkeyów na MS typu Ue/GMP/vita. Zgodzę się z twierdzeniem , że mimo tych 3 przycisków to osoby grająca tą profesją muszą być najbardziej skoncentrowany ze wszystkich i jak to zostało nazwane muszą " ogarniać" . Dobrym przykładem jest zdobywanie doświadczenia na Banucie, gdzie każdy trap na tym lvlu jest niebezpieczny, w wielu przypadkach kończy się zgonem postaci. Sam osobiście raz zginąłem tylko od 3 Medus na combo 1300hp, a co dopiero gdy czasem widzę na ekranie 5 Medus i 5 SS i parę słabszych potworów . Ryzyko jest nieuniknione. Koncentracja musi zostać zachowana cały czas inaczej drobny błąd przeteleportuje do świątyni. Właśnie z tych względów psychicznie najszybciej właśnie męczy się MS.
A z tym deadem - zależy, jaki miałeś lvl, bo widywałem na cascie 250~ lvli, lurujących powiedzmy 3 Medusy, 4 SSy + inne moby i wyrabiali spokojnie, tylko trzeba było nie dać dojść Medusom do siebie :p .
Odnośnie rycerzy sprawa wygląda trochę inaczej. Rycerze zawsze najwolniej zdobywali doświadczenie, a mimo to i tak najwięcej hlvli gra tą profesją. Może to wina nielegalnych oprogramowań , a może monotonne zabijanie , które nie męczy nas psychicznie ,a raczej usypia czy też uspokaja. To jest nie istotne. Chodzi o to , że teraz rycerze będą taniej się leczyli , czy tez za więcej hp w krótszym czasie. Niepokojące może tylko się wydawać, iż exori hur ma opóźnienie 6s ,co nie pozwala zabijać pojedyńczo silniejszych potworów bez używania zwykłego E grana. Te 2 przyczyny wpłyną bezpośrednio na sposób expienia. Zamiast zabijania po kolei , będzie stosowana raczej techika lurowania 2-3 potworów i zabijania czarami obszarowymi. Dzięki temu dla ogółu rycerzy między poziomami 100-200 przyspieszy to ich średnie zdobywanie doświadczenia. Gracze z wyższym poziomem niż 200 będą natomiast musieli używać 3 rodzajów e granów po kolei , co spowolni ich exp lecz nie aż w tak kolosalny sposób jak u MS. Nadal będą lurować po 6-8 potworów na raz ale ich zabicie będzie wymagało trochę , więcej czasu.
Podsumowując, mimo mojego wstępnego pejoratywnego nastawienia do tej zmiany , uważam , że ma ona szanse powodzenia . Z pewnością to z balansuję exp zdobywany przez każdą z profesji. Może nie zgadzam się ze wszystkimi propozycjami ale jest więcej plusów niż minusów. Gra stanie się trudniejsza ! Wątpie aby Cipsoft uległ naciskowi ogółu i wycofał to lecz są szanse na ponowne przemyślenie czasów cooldown-ów i innych ważnych i istotnych zmian , co , mam nadzieję, nastąpi.
Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Co do blokowania - jeśli tylko byś wbił 90 shielding magiem, też mógłbyś nim blokować różne silne moby z powodzeniem, do tego mając dostępne o wiele lepsze leczenie :P .
Pzdr ^^
Zakładki