Reklama
Strona 5 z 9 PierwszaPierwsza ... 34567 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 61 do 75 z 121

Temat: Zimowy update 2010 - info o nowościach!

  1. #61
    Avatar kuba
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Bładnice k. Skoczowa
    Wiek
    33
    Posty
    1,478
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Divine Cactus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Yhym, dalej wierz w te bajeczki o magach , co mają 1.5kk/h na tym lvlu, nigdy nie padają i mają profity z tego po 100k na godzinę. Mam osobiście 240Ms i 200RP i wiem jak wygląda gra tymi profesjami jak również moge antycypować jak ten update wpłynie na grę nimi . Ms wcale nie będzie gorszy od ED. Mimo braku exura sio będzie posiadał vis hur , gran luxa i UE , które są przydatniejsze podczas expienia niż lodowe czary. Ich opóżnienie będzie nadal pozwalało płynnie ich używać. Ich funkcja została zamienione z podstawowowej na czary pomocnicze. W czasie gdy będzie trwał cooldown zawsze można używać run typu SD, Avalanche/ GFB.
    Po co MSowi 'sio'? ;p . Ma 'grana', na większe hardy 'vitę', która jest silniejsza od 'sio' na sobie.

    Fakt, beamy i 'vis hur' są mocnym atutem sorca.

    Mimo tych niedogodności będzieę wstanie expić 700k/h z profitem, gdzie na RP bym w życiu tyle nie wyciągnął. No bo gdzie ? Jedyna opcja to Grimy z Mas sanem , co jest kompletnym waste i nie z takim expem. Nie grałem RP już od tak dawno ,bo nienawidzę tych "waszych Assek" , które tak chwalicie , bo bez mas sana wyrobie na nich z 400k na SS albo 500k/h na grimach, bez perspektyw na przyszłość. Słyszałem nawet opinie , że Mas san jest wydajniejszy od UE ,co jest absurdem. Hity za 150-220 są żalosne , a czas ich użycia ma istotna role - im więcej potrzebuje czasu na zabicie potwora ,tym więcej zużyje many na leczenie. Z tego wynika , że ten czas dla RP jest znacznie słabszy.
    Wiesz, AsS są właśnie do szybkiego expa... Jak chcesz zarobić, to PB/speary.

    Co do 'mas sana' - fakt, jest on stanowczo za słaby, szczególnie na niższych lvlach.

    Ms-em sprawa nie wygląda może znacznie lepiej ale przynajmniej jestem i będę zabierany na hunty jak również bardziej przydatny na wojnach ( RP nie jest raczej profesją ,o którą każdy walczy żeby była w ich zespole) . Jeśli ma się znajomych i pomysł jak grać , to ten update tylko sprawi , że będzie ciekawiej. Każdy hotkey będzie przemyślany , na każdy respawn będę zabierał inne runy, ustawiał inne czary. Może wreszcie skończy się naciskanie 3 hotkeyów na MS typu Ue/GMP/vita. Zgodzę się z twierdzeniem , że mimo tych 3 przycisków to osoby grająca tą profesją muszą być najbardziej skoncentrowany ze wszystkich i jak to zostało nazwane muszą " ogarniać" . Dobrym przykładem jest zdobywanie doświadczenia na Banucie, gdzie każdy trap na tym lvlu jest niebezpieczny, w wielu przypadkach kończy się zgonem postaci. Sam osobiście raz zginąłem tylko od 3 Medus na combo 1300hp, a co dopiero gdy czasem widzę na ekranie 5 Medus i 5 SS i parę słabszych potworów . Ryzyko jest nieuniknione. Koncentracja musi zostać zachowana cały czas inaczej drobny błąd przeteleportuje do świątyni. Właśnie z tych względów psychicznie najszybciej właśnie męczy się MS.
    Racja, również pisałem o tym "maglowaniu hotów" - teraz trzeba będzie "ogarniać" w prawdziwym tego słowa znaczeniu... Ten cooldown zmotywuje do myślenia nad taktyką używania czarów :) .

    A z tym deadem - zależy, jaki miałeś lvl, bo widywałem na cascie 250~ lvli, lurujących powiedzmy 3 Medusy, 4 SSy + inne moby i wyrabiali spokojnie, tylko trzeba było nie dać dojść Medusom do siebie :p .

    Odnośnie rycerzy sprawa wygląda trochę inaczej. Rycerze zawsze najwolniej zdobywali doświadczenie, a mimo to i tak najwięcej hlvli gra tą profesją. Może to wina nielegalnych oprogramowań , a może monotonne zabijanie , które nie męczy nas psychicznie ,a raczej usypia czy też uspokaja. To jest nie istotne. Chodzi o to , że teraz rycerze będą taniej się leczyli , czy tez za więcej hp w krótszym czasie. Niepokojące może tylko się wydawać, iż exori hur ma opóźnienie 6s ,co nie pozwala zabijać pojedyńczo silniejszych potworów bez używania zwykłego E grana. Te 2 przyczyny wpłyną bezpośrednio na sposób expienia. Zamiast zabijania po kolei , będzie stosowana raczej techika lurowania 2-3 potworów i zabijania czarami obszarowymi. Dzięki temu dla ogółu rycerzy między poziomami 100-200 przyspieszy to ich średnie zdobywanie doświadczenia. Gracze z wyższym poziomem niż 200 będą natomiast musieli używać 3 rodzajów e granów po kolei , co spowolni ich exp lecz nie aż w tak kolosalny sposób jak u MS. Nadal będą lurować po 6-8 potworów na raz ale ich zabicie będzie wymagało trochę , więcej czasu.
    Co do 'exori hura' - on w sumie nie jest aż tak silny. Jeśli już bijemy na prawdę silnego potwora (typu te z Aren, demy, drakeny itp.), to najczęściej się lura je w większych ilościach i bije z 'grana', czasem na buffie, tak samo z tymi z aren.

    Podsumowując, mimo mojego wstępnego pejoratywnego nastawienia do tej zmiany , uważam , że ma ona szanse powodzenia . Z pewnością to z balansuję exp zdobywany przez każdą z profesji. Może nie zgadzam się ze wszystkimi propozycjami ale jest więcej plusów niż minusów. Gra stanie się trudniejsza ! Wątpie aby Cipsoft uległ naciskowi ogółu i wycofał to lecz są szanse na ponowne przemyślenie czasów cooldown-ów i innych ważnych i istotnych zmian , co , mam nadzieję, nastąpi.
    Również i ja mam taką nadzieję.


    Cytuj Zaro hades napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    up@ dobra może i kupie sobie te Sdki, lecz nadal palek sie leczy tak samo dobrze jak mag.. no prawie :d dodatkowo ma 2x wiecej hp i dużo defa w przeciwieństwie do magów. To jest chore, że paladin moze blokowac prawie tak samo dobrze moby co knight.. nie raz palek bloczyl Ghaza czy innego bossa i nawet lepiej mu to wychodzilo od kiny.. Moim zdaniem palek ma byc postacią walczącą na dystats z beltow czy arrowsow, a nie jakies assassin stary + shield wtedy ma tyle defa co kina bezsens..
    Przypominam, że Tibia jest bodajże jedyną grą, w której PALADYN walczy głównie na dystans :P . Jeśli nie rozumiesz, polecam lekturę Wikipedii ("paladyn").

    Co do blokowania - jeśli tylko byś wbił 90 shielding magiem, też mógłbyś nim blokować różne silne moby z powodzeniem, do tego mając dostępne o wiele lepsze leczenie :P .


    Pzdr ^^

  2. #62
    Avatar Martius
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    32
    Posty
    188
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Zaro hades napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    up@ dobra może i kupie sobie te Sdki, lecz nadal palek sie leczy tak samo dobrze jak mag.. no prawie :d dodatkowo ma 2x wiecej hp i dużo defa w przeciwieństwie do magów. To jest chore, że paladin moze blokowac prawie tak samo dobrze moby co knight.. nie raz palek bloczyl Ghaza czy innego bossa i nawet lepiej mu to wychodzilo od kiny.. Moim zdaniem palek ma byc postacią walczącą na dystats z beltow czy arrowsow, a nie jakies assassin stary + shield wtedy ma tyle defa co kina bezsens..
    Więc graj tym palkiem skoro jest taki super ;d No sorry wybierając maga wiedziałeś chyba, że nie będziesz blokerem. Według Ciebie mag powinien mieć tyle hp co palek? Zrozum, że paladyn nigdy nie poexpi sobie z run czy czarów obszarowych. Ma tylko te stary którymi może tłuc pojedynczo moby -.-
    Ostatnio zmieniony przez Martius : 06-12-2010, 14:36

  3. #63
    Avatar Divine Cactus
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    144
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj kuba333 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Po co MSowi 'sio'? ;p . Ma 'grana', na większe hardy 'vitę', która jest silniejsza od 'sio' na sobie.

    Fakt, beamy i 'vis hur' są mocnym atutem sorca.



    Pzdr ^^
    Miałem na myśli , że jest teraz popularne hasło " MS to teraz ED lecz bez "sio" ". Zgadzam się , że Ms nie powinien posiadać "sio" chociaż i tak poradzi sobie z tym jeśli "ogarnia" . Mam na myśli leczenie z UH, Wystarczy mieć tylko wprawę :) Leczenie wcale nie jest jakieś super drogie . Wracając do myśli przewodniej to chciałem po prostu pokazać , iż MS ma także atuty i nie jest prawdą , że ED to MS bez sio , bo każda profesja zachowała swoje wyjątkowe zalety i wady.


    :)

    PS Exori hur przydaje się jak ucieka ci nightmare, SS, albo został ci tylko pojedyńczy potwór i nie opłaca się używać e gran :)

  4. Reklama
  5. #64

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    277
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Resztę sobie daruję ale ten tekst?:
    Cytuj kuba333 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Po co MSowi 'sio'? ;p . Ma 'grana', na większe hardy 'vitę', która jest silniejsza od 'sio' na sobie.
    Wg pskonejotta inaczej to się przedstawia:
    Exura Vita; Mana:160
    oraz
    Exura Sio; Mana 140
    , czyli:
    Ostatnio zmieniony przez Johny Tran : 06-12-2010, 17:53

  6. #65
    Avatar Divine Cactus
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    144
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    up@ bez znaczenia , gdy mam 1.3k hp to vita mi daje 800-1.2k czy coś w tym rodzaju, nie wiem ,bo używam ją już gdy mam 800hp i mniej żeby na full się wyleczyć. Zawsze mogę użyć UH-a. Jeszcze nigdy vita mi nie dała za mało hp przez , co bym zginął , więc jeśli nawet komuś się to zdarzy to może raz na 300lvli przez , co różnica jest minimalna.

    PS 50Ms ma z 400hp ? W kążdym bądź razie mniej niż vita mu da xD
    Ostatnio zmieniony przez Divine Cactus : 06-12-2010, 18:15

  7. #66

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Zielona Góra
    Wiek
    31
    Posty
    509
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Myślę, że ludzie bardziej myśleli, że ulepszą knightów i pallów, niż zabiją sorców i druidów

  8. Reklama
  9. #67

    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    40
    Posty
    36
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Te update to grup dla magów/druidów.
    Gram sobie na test serwerze i widzę co się dzieje. Jak wejdzie te update to zobaczymy wysyp RP.
    A szukanie knajtem druida może mu trochę zająć.

  10. #68
    Avatar Divine Cactus
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    144
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj SilnoReki napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Te update to grup dla magów/druidów.
    Gram sobie na test serwerze i widzę co się dzieje. Jak wejdzie te update to zobaczymy wysyp RP.
    A szukanie knajtem druida może mu trochę zająć.
    Yhym, Juz widzę ten "grup" , dosłownie masakra. Jakoś nie histeryzuję , a jak już ktoś powinien to właśnie ja jako osoba grająca MS. Poza tym , gdzie udupili ED ,bo ja jakos specjalnie tego nie widzę?
    Wysyp RP ???? A niby to dlaczego ?

  11. #69
    Avatar Jerem
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Warszawka
    Wiek
    30
    Posty
    2,447
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Johny Tran napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Resztę sobie daruję ale ten tekst?:


    Wg pskonejotta inaczej to się przedstawia: oraz , czyli:
    ale pskonejott ma cholernie nieauktualne kalkulatory ;s

    @top
    ale gdzie zbijaja magów/druidow? po prostu zmaiast spamu Exori frigo; Exori frigo; Exori frigo; będzie Exori frigo; Exori max frigo; Chu_wie_co; chu_wie_co_2; exori frigo i tak w kółko

  12. Reklama
  13. #70
    Avatar Serllo
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,380
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    . .
    Cytuj kuba333 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.



    Wiesz, AsS są właśnie do szybkiego expa... Jak chcesz zarobić, to PB/speary.


    Asskami wcale nie zrobisz mega expa. Moj max 200 rpkiem to 620k na grimach przy premium staminie, tak to 500k na ss a w innych miejscach 300-400k/h przy zielonej staminie.
    mam tu na uwadze swiat pvp gdzie są wolniejsze respy.





    A z tym deadem - zależy, jaki miałeś lvl, bo widywałem na cascie 250~ lvli, lurujących powiedzmy 3 Medusy, 4 SSy + inne moby i wyrabiali spokojnie, tylko trzeba było nie dać dojść Medusom do siebie :p .
    mnie meduza i ss sciągły na bule na 180 lvlu edem (mialem terra seta) Byl też przypadek że padłem od 3 dli a czasami goniłem sie z 12stoma.
    Wszystko zależy od farta bądz też niefarta.



  14. #71
    Avatar Martius
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    32
    Posty
    188
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj SilnoReki napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Te update to grup dla magów/druidów.
    Gram sobie na test serwerze i widzę co się dzieje. Jak wejdzie te update to zobaczymy wysyp RP.
    A szukanie knajtem druida może mu trochę zająć.
    Wyjdź. Gra magiem po tym upie stanie się ciekawsza. I skończ z tym paladynem bo pewnie nigdy nim nie grałeś i piszesz głupoty.

  15. #72

    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    40
    Posty
    36
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    @up
    Grałem palladynem.
    Powiem ci jedno jeśli się opanuje technikę to się wszystkim wymiata.
    Gra magiem ciekawsza no tutaj masz rację. Nie będzie to już monotonne wciskanie F1, F2 itp.
    Teraz będzie trzeba się dopasować co do palladyna, to była zawsze postać kontrowersyjna.
    Ale teraz do rzeczy o co mi chodzi że teraz magami/druidami trzeba będzie bardziej myśleć taktycznie.
    Podam przykład expie sobie w Edron Dragon lair ja lvl 35 druid, za chwilę wbija się lvl 40 druid to ja po nim musiałem sprzątać bo nie ogarnął 2 dragonów i dragon hathlinga czy jak się to zwie.
    Tutaj chodzi o to że większość tych magów/druidów na teście nie potrafią ogarnąć się.

  16. Reklama
  17. #73
    Avatar moth
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Wiek
    39
    Posty
    16,405
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    moze ktos w koncu powiedzieć coś o druidzie? ;p

  18. #74
    Avatar Mietek Flacha
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    ŁDZ
    Posty
    218
    Siła reputacji
    18

    Domyślny Cipie! Pracuj nad DETALAMI!

    A mnie to w Tibii pociągał ten pierwotny porządek rzeczy, gdy jeszcze magowie byli cholernie mocni, ale był nimi ciężko grać (brak autocelowania, różdżek; ale też okres późniejszy był niezgorszy).

    Wszystko idzie teraz w stronę zaspokojenia norm rynkowych... Czyli zrównoważenia wszystkiego, tak, żeby żadna profesja nie poczuła się poszkodowana i każda poczuła się dopieszczona. A ja lubiłem ten indywidualny styl... Można było być słabszym, albo mocniejszym, ale zawsze jakaś cecha pozwalała na to, że czuło się oryginalnym.

    Mounty to dobry krok. Pamiętam jak hackiem od skórek zmieniałem postać w zmountowane monstery, żeby poczuć się jak jeździec i dawało to kupę frajdy. Trochę jak Yoshi i Mario... ale co tam ;p
    Nowe czary są zawsze mile widziane! Jest fajnie zajebać z nowego wave'a z malowniczym uśmiechem na twarzy ;')

    COOLDOWN.
    Not cool.
    Ue co minutę? ZWARIOWALI? Skoro można leczyć się co sekundę, czyli 2 razy na turę (bo tura trwa 2 sek, right?), atakować co 2 sek, nowe wavy dodali tam z pewnym cooldownem, ok rozumiem, bo są mocniejsze i wavy rzeczywiście mogą być z coolowane, dla pozostawienia fajnego feelingu, ale 30 (!) tur bez UE to dzika przesada. Mając dużo many można było pozwolić sobie na wielokrotne ue, tura po turze, tak żeby wyjebać co trzeba. Tak długi okres cooldown zabije tego typu zagrania.
    Ja wiem, że na bardzo wysokich lvl'ach powodowało to dysonans między profesjami, ale dla nisko levelowego gracza, ue, manas, manas (...) ue, czasem jest jedyną opcją rozwiązania questu czy zrobienia sobie przejścia.

    Popieram cooldown, bo to utrudnia grę i to mi się bardzo, ale to bardzo podoba (knightem mogę poczuć się spokojniejszy o moje życie w pefałpe), lecz moim zdaniem minuta to przesada.
    20 Sekund jeszcze by uszło, ale 60 sek (!) to przegięcie.


    Jestem na tak, choć droga rozwoju tibii niestety idzie w złym kierunku.

    Z jednej stony fajnie urozmaica i utrudnia rozgrywkę, z drugiej zaś NISZCZY ZŁOŻONOŚĆ- jak? Ot, czytam newsa, że npc mają mieć podobne ceny na podstawowe przedmioty. No i jak tu, kurwa, udawać, że każdy npc to prawdziwy bohater, a nie tylko skrypt wydający i odbierający przedmioty za żółte (gp) piksele? Chuj i dupa mości panowie.

    Nawiązując do tytułu postu-
    Cipie! Pracuj kurwa nad detalami, nie nad ogólnikami. Ogólniki były dobre i te "w_chuj_update_wcześniej", ale detale wyraźnie KURWICIE. Mnie podoba się pieczałowitość o detale, w muzyce, poezji, filmie, literaturze, motoryzacji, wszystkim. A w Tibii tego brakuje aktualnie. Nie mówię tu o detaliczności typu idealnie dopasowany cave do ekspienia tą czy tamtą profesją, ale o tych małych smaczkach.
    Tibia była kiedyś sumą tych smaczków, nie głównymi technikaliami. Głupota jak wyścigi psów w Venore czy tamtejsza arena walk, aluzje (opuszczony mcdonald itp), język orców... Najróżniejsze pierdółki... A teraz to się rozmywa... Największą stratą jest wprowadzenie hi>trade. Co za gówno. Gadanie z npc było niesamowicie ekscytujące dla graczy początkujących... gra wciągała, bo była tajemnicza, nieodkryta, wszystko było nie do końca pewne... no i roleplay... teraz niestety nie jest zbyt popularnym wczuwanie się w to co się dzieje. Teraz rządzą statystyki, liczby, szybki exp i prestiżowe itemki i tak dalej.
    A pamiętam jak stałem sobie na Fibuli z kumplami, przed moim domkiem na Infernie (:P) i dla jaj klepaliśmy się hmm'ami, zupełnie beztrosko bawiąc się grą, zabijając wilki żeby sobie pozbierać mięso; więcej! Piekłem z kumplem chleby i je chcieliśmy sprzedawać ! To był roleplay.... A teraz nikt już nie zachęca...
    Nie wiem czy to ja już nie potrafię czy to Tibia się tak wypaczyła.... Myślę, że to nie moja wina, bo mój stosunek zawsze będzie taki sam. Lvlowanie tracone dla zabawy a nie zabawa tracona na rzecz lvlu. Fajne są nowe tereny i nowe grafiki (ulepszone miasta <3), ale balans zabija indywidualizm.

    To nie wina updatów... To wina mentalności graczy... nowych graczy... A de facto, tacy są wychowywani w nowym systemie... Gdzie jest mniej domysłów i wyobraźni, a więcej głupiego balansowania.

    I tak największym failem Cipu było autocelowanie i nie zamienię tej opinii za nic. Choć ja samodzielnie zacząłem grać już po wprowadzeniu autocelowania, to wielokrotnie oglądałem moich znajomych w akcji, kiedy jeszcze tego gówna nie było. No i te ich opowieści... Poza tym sam spróbowałem swoich sił na OTS'ach oldschool noob war na kliencie z tej starszej generacji i muszę przyznać, że cholernie mi się podobało ;]

    Cóż. Kończę przydługawy i chujowo (chaotycznie plus zbyt duża dawka przekleństw) napisany wywód... Mam nadzieję, że ktoś podziela moje zdanie i czai jak to było kiedyś...

    polak nie ma dloni tylko ma reke i wtedy diody maja dostep do 2 sieci z pradu wapnowego z dodatkiem tytoniu z ziaren matyki

  19. #75
    Avatar danon17
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Widzew Łódź
    Posty
    332
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Mietek#
    ''Popieram cooldown, bo to utrudnia grę i to mi się bardzo, ale to bardzo podoba (knightem mogę poczuć się spokojniejszy o moje życie w pefałpe), lecz moim zdaniem minuta to przesada.
    20 Sekund jeszcze by uszło, ale 60 sek (!) to przegięcie.''


    to nie wiem jak wy się bijecie, że do Ciebie z ue strzelają ; ddd
    Ogólnie jak dla mnie teraz EK ma trudniej, bo chcąc sobie przypgować będzie musiał trochę pospamować tych klawiszy.

    Rp na plus, bo teoretycznie dostał nic nie warte ofensywne czary + jeszcze lepszy healing

    Ed&MS
    Magicznymi się da bardzo dobrze pograć, nie wiem o co wam chodzi.
    Na Banucie i tak bd biegać z SDkami, bo to co robiły 200 ms'y na banucie z UE było bez sensu.
    Ed bardzo fajne czary dostał, nie wiem jak MS, bo Ms'a mam tylko sdkera więc dużo nie sprawdziłem.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Zimowy update 2012
    Przez ElXiron w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post: 20-11-2012, 02:00
  2. Zimowy Update 2010 - zdjęcia
    Przez Zipper w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 100
    Ostatni post: 06-12-2010, 21:27
  3. Zimowy Update 2008
    Przez Andaryel w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 67
    Ostatni post: 16-12-2008, 18:25
  4. Zimowy update już w grze!
    Przez Silnikos w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 121
    Ostatni post: 24-12-2007, 01:23
  5. Zimowy Update 2006!
    Przez konto usunięte w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 75
    Ostatni post: 15-12-2006, 21:21

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •