Reklama
Strona 4 z 9 PierwszaPierwsza ... 23456 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 46 do 60 z 121

Temat: Zimowy update 2010 - info o nowościach!

  1. #46
    Avatar Serllo
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,380
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    wbijając dziś na testa zwątpiłem.. te rumaki są poprostu niedorobione pod względem graficznym.
    Te nowe spele to po kiego chuja? wogole ta gra traci powoli sens, zawsze przy updatach (oprócz tego ze zmianami pvp) byłem zadowolony ale to co teraz robią to jest masakra..

  2. #47

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    1,117
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    te mounty maja dawac speed boosta po update czy wszystko zostanie tak jak jest na tsie - +0? bo nie widze sensu w nich jak maja nie dawac nic..

  3. #48

    Notoryczny Miotacz Postów Zipper jest teraz offline
    Avatar Zipper
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,045
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj betonekke napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    te mounty maja dawac speed boosta po update czy wszystko zostanie tak jak jest na tsie - +0? bo nie widze sensu w nich jak maja nie dawac nic..
    To w takim razie jaki jest sens robienia full barbariana? To działa tak samo jak outfit.

    Ja bym był za tym żeby na mountach był sporawy przyrost prędkości, ale za to 70% siły ataku i 80% obrony. No i do tego różnorodność, każdy mount szybszy w innym terenie. Dzik po ziemi i trawie, pantera po dżungli, krewetka pod wodą itd. Mogłyby też być ujemny speed za np, chodzenie krewetką po mieście. Wtedy nie było by nadużywania.

  4. Reklama
  5. #49

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    1,117
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    mimo wszystko w teaserze było napisane

    Oswojone potwory dodadzą wam bonus do szybkości postaci a będziecie się nimi posługiwać podobnie jak outfitami.

  6. #50
    Avatar Smu'gler
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Dębica
    Posty
    470
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Zipper napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To w takim razie jaki jest sens robienia full barbariana? To działa tak samo jak outfit.

    Ja bym był za tym żeby na mountach był sporawy przyrost prędkości, ale za to 70% siły ataku i 80% obrony. No i do tego różnorodność, każdy mount szybszy w innym terenie. Dzik po ziemi i trawie, pantera po dżungli, krewetka pod wodą itd. Mogłyby też być ujemny speed za np, chodzenie krewetką po mieście. Wtedy nie było by nadużywania.
    Może przetłumacz na angielski i wbij im to do łeba na tibia.com, bo pomysł jest świetny.

  7. #51

    Notoryczny Miotacz Postów Zipper jest teraz offline
    Avatar Zipper
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,045
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Nie sądzę żebym jakoś wpłynął na ich ocenę. Trzeba by przekonać ludzi znaczących, którzy już kilka razy dostali Golden Bugi.

  8. Reklama
  9. #52

    Notoryczny Miotacz Postów Cro jest teraz offline
    Avatar Cro
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Aokigahara
    Wiek
    30
    Posty
    1,124
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Byłem 220ED'em na teście, kurwa teraz już nawet na quarach nie idzie poexpić normalnie.
    Tera hura następnego mogłem rzucić po 6 sekundach dopiero a za ten czas mogłem co najwyżej walnąć quare 2 razy z exori tera (bo przecież na te nowe pro elo spelle miałem cooldown -.-)
    Tak więc - fail.

    Po updacie znów spadnie liczba graczy, starsi odejdą, nowi przyjdą i skończą na 100~ lvlu bo gra potem już nie ma sensu.

    Ehh, Tibia się kończy ;c

    Musieliby wrócić do 8.1~ i nie wprowadzać jakiś ułatwień dla noobów

  10. #53

    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Krym
    Posty
    2,013
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Ale co wy gadacie, ze tibia by stała w miejscu gdyby nie to? Naczytaliscie sie na innych forach wypowiedzi innych debili?
    Przeciez dodawanie samych mapek czy czasem czarow itp by starczylo. Ale nie tak drastyczne gowniane zmiany.
    'Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.'
    Mark Twain.

  11. #54
    Avatar Pies_Pluto
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    L.A.
    Posty
    1,310
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Zaczynam grac, sorcem ;]
    Good ze zrobili takie cos, choc wolalbym 7.6 to ten update jako jedyny od 7.8 jest u mnie na +
    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale na tkaim low ronie to ja bym zagral ehhhh

    Ale temu serverowi z takim rate to moge tylko narzygac guwnem do ryja i powiedziec NIE POLECAM pozdro

  12. Reklama
  13. #55
    Avatar Matizo
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    468
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Cro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Musieliby wrócić do 8.1~ i nie wprowadzać jakiś ułatwień dla noobów
    Cytuj Cro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    i nie wprowadzać jakiś ułatwień dla noobów
    Cytuj Cro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ułatwień dla noobów
    Cytuj Cro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ułatwień
    Szczerze mowiac, to raczej jest UTRUDNIENIE, i dobrze bo bo ms/ed mogli ciagle expic z ue(i wyciagac 1,5kk/h na 150~), a taki pall/kina nie(i zeby osiagnac tyle co ms musza miec najmniej 200~), wiec to jest FER, zreszta kina/pall tez maja cooldowny na spelle.


    srry za post ala hp

  14. #56
    Avatar Zaro hades
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Sanok
    Wiek
    32
    Posty
    1,242
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    @up mu chodzilo o to, że od tibii 8.1 zaczeli wprowadzać ułatwienia w grze az do teraz. Troche za pozno próbują tą gre troche utrudnic.. ale lepiej pozno nic wcale moim zdaniem :d Jeszcze dwie sprawy :d

    1. Może i bedzie trudniej dla magow i troche knightow, lecz dla palka jest nawet lepiej.. nadal palek bd najlepszy nie dosc, że bardzo wysoki def, dość dużo hp, leczy się też dużo to gratis jeszcze wali kosmicznie ...BEZ COOLDOWNA bo on uzywa assassin starów!!!
    2. Teraz wiecej ludzi zacznie używac runek.. Runy takie jak icicle czy fire balle są bardzo dobre, mocne to dlaczego takie same runy tylko innego zywiolu Stalgmite i hmm są 2x od nich slabsze? A no tak bo można je robic na faccu.. takie podejscie cipsoftu.. Powinni te runy wyrownac a nie.
    Ostatnio zmieniony przez Zaro hades : 05-12-2010, 13:06

  15. #57
    Avatar Divine Cactus
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    144
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Matizo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Szczerze mowiac, to raczej jest UTRUDNIENIE, i dobrze bo bo ms/ed mogli ciagle expic z ue(i wyciagac 1,5kk/h na 150~), a taki pall/kina nie(i zeby osiagnac tyle co ms musza miec najmniej 200~), wiec to jest FER, zreszta kina/pall tez maja cooldowny na spelle.
    Yhym, dalej wierz w te bajeczki o magach , co mają 1.5kk/h na tym lvlu, nigdy nie padają i mają profity z tego po 100k na godzinę. Mam osobiście 240Ms i 200RP i wiem jak wygląda gra tymi profesjami jak również moge antycypować jak ten update wpłynie na grę nimi . Ms wcale nie będzie gorszy od ED. Mimo braku exura sio będzie posiadał vis hur , gran luxa i UE , które są przydatniejsze podczas expienia niż lodowe czary. Ich opóżnienie będzie nadal pozwalało płynnie ich używać. Ich funkcja została zamienione z podstawowowej na czary pomocnicze. W czasie gdy będzie trwał cooldown zawsze można używać run typu SD, Avalanche/ GFB.

    Mimo tych niedogodności będzieę wstanie expić 700k/h z profitem, gdzie na RP bym w życiu tyle nie wyciągnął. No bo gdzie ? Jedyna opcja to Grimy z Mas sanem , co jest kompletnym waste i nie z takim expem. Nie grałem RP już od tak dawno ,bo nienawidzę tych "waszych Assek" , które tak chwalicie , bo bez mas sana wyrobie na nich z 400k na SS albo 500k/h na grimach, bez perspektyw na przyszłość. Słyszałem nawet opinie , że Mas san jest wydajniejszy od UE ,co jest absurdem. Hity za 150-220 są żalosne , a czas ich użycia ma istotna role - im więcej potrzebuje czasu na zabicie potwora ,tym więcej zużyje many na leczenie. Z tego wynika , że ten czas dla RP jest znacznie słabszy.

    Ms-em sprawa nie wygląda może znacznie lepiej ale przynajmniej jestem i będę zabierany na hunty jak również bardziej przydatny na wojnach ( RP nie jest raczej profesją ,o którą każdy walczy żeby była w ich zespole) . Jeśli ma się znajomych i pomysł jak grać , to ten update tylko sprawi , że będzie ciekawiej. Każdy hotkey będzie przemyślany , na każdy respawn będę zabierał inne runy, ustawiał inne czary. Może wreszcie skończy się naciskanie 3 hotkeyów na MS typu Ue/GMP/vita. Zgodzę się z twierdzeniem , że mimo tych 3 przycisków to osoby grająca tą profesją muszą być najbardziej skoncentrowany ze wszystkich i jak to zostało nazwane muszą " ogarniać" . Dobrym przykładem jest zdobywanie doświadczenia na Banucie, gdzie każdy trap na tym lvlu jest niebezpieczny, w wielu przypadkach kończy się zgonem postaci. Sam osobiście raz zginąłem tylko od 3 Medus na combo 1300hp, a co dopiero gdy czasem widzę na ekranie 5 Medus i 5 SS i parę słabszych potworów . Ryzyko jest nieuniknione. Koncentracja musi zostać zachowana cały czas inaczej drobny błąd przeteleportuje do świątyni. Właśnie z tych względów psychicznie najszybciej właśnie męczy się MS.

    Odnośnie rycerzy sprawa wygląda trochę inaczej. Rycerze zawsze najwolniej zdobywali doświadczenie, a mimo to i tak najwięcej hlvli gra tą profesją. Może to wina nielegalnych oprogramowań , a może monotonne zabijanie , które nie męczy nas psychicznie ,a raczej usypia czy też uspokaja. To jest nie istotne. Chodzi o to , że teraz rycerze będą taniej się leczyli , czy tez za więcej hp w krótszym czasie. Niepokojące może tylko się wydawać, iż exori hur ma opóźnienie 6s ,co nie pozwala zabijać pojedyńczo silniejszych potworów bez używania zwykłego E grana. Te 2 przyczyny wpłyną bezpośrednio na sposób expienia. Zamiast zabijania po kolei , będzie stosowana raczej techika lurowania 2-3 potworów i zabijania czarami obszarowymi. Dzięki temu dla ogółu rycerzy między poziomami 100-200 przyspieszy to ich średnie zdobywanie doświadczenia. Gracze z wyższym poziomem niż 200 będą natomiast musieli używać 3 rodzajów e granów po kolei , co spowolni ich exp lecz nie aż w tak kolosalny sposób jak u MS. Nadal będą lurować po 6-8 potworów na raz ale ich zabicie będzie wymagało trochę , więcej czasu.

    Podsumowując, mimo mojego wstępnego pejoratywnego nastawienia do tej zmiany , uważam , że ma ona szanse powodzenia . Z pewnością to z balansuję exp zdobywany przez każdą z profesji. Może nie zgadzam się ze wszystkimi propozycjami ale jest więcej plusów niż minusów. Gra stanie się trudniejsza ! Wątpie aby Cipsoft uległ naciskowi ogółu i wycofał to lecz są szanse na ponowne przemyślenie czasów cooldown-ów i innych ważnych i istotnych zmian , co , mam nadzieję, nastąpi.

  16. Reklama
  17. #58
    Avatar moth
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Wiek
    39
    Posty
    16,404
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Ja chce zauważyć tylko że o druidzie mówi się w tym updacie najmniej, a jak już ktoś o nim mówi to ogólnie jako o profesjach magicznych.

    mógłby ktoś troche przybliżyć zmiany jakie dotkną ed? na teście tylko troche pobiegałem 70ed i zadnych wielkich zmian nie zauwazyłem, poza tym że na 70lvlu jest praktycznie nie przydatny ulepszony tera strike

    powiedzcie np jak będzie z expieniem na hellspawnach z blokerem, bo widze że dodany został też nowy wave z lodu, jak będzie się teraz bić? wave, lepsze wave, strike czy jakoś inaczej? i czy ed odczuje te zmiany w swoim banku? w sesie że bedzie więcej many schodzić = mniejszy profit

  18. #59
    Avatar Martius
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    32
    Posty
    188
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Zaro hades napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @up mu chodzilo o to, że od tibii 8.1 zaczeli wprowadzać ułatwienia w grze az do teraz. Troche za pozno próbują tą gre troche utrudnic.. ale lepiej pozno nic wcale moim zdaniem :d Jeszcze dwie sprawy :d

    1. Może i bedzie trudniej dla magow i troche knightow, lecz dla palka jest nawet lepiej.. nadal palek bd najlepszy nie dosc, że bardzo wysoki def, dość dużo hp, leczy się też dużo to gratis jeszcze wali kosmicznie ...BEZ COOLDOWNA bo on uzywa assassin starów!!!
    2. Teraz wiecej ludzi zacznie używac runek.. Runy takie jak icicle czy fire balle są bardzo dobre, mocne to dlaczego takie same runy tylko innego zywiolu Stalgmite i hmm są 2x od nich slabsze? A no tak bo można je robic na faccu.. takie podejscie cipsoftu.. Powinni te runy wyrownac a nie.
    Widać, że nie grałeś nigdy palem 100+. W czym ten palek będzie najlepszy? Assassin stary? Kup sobie sd na swojego maga i leć expić BEZ COOLDOWNA. Magiem nadal można świetnie expić ue\runa\wave\runa\ue. Także zamilcz ;p

  19. #60
    Avatar Zaro hades
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Sanok
    Wiek
    32
    Posty
    1,242
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    up@ dobra może i kupie sobie te Sdki, lecz nadal palek sie leczy tak samo dobrze jak mag.. no prawie :d dodatkowo ma 2x wiecej hp i dużo defa w przeciwieństwie do magów. To jest chore, że paladin moze blokowac prawie tak samo dobrze moby co knight.. nie raz palek bloczyl Ghaza czy innego bossa i nawet lepiej mu to wychodzilo od kiny.. Moim zdaniem palek ma byc postacią walczącą na dystats z beltow czy arrowsow, a nie jakies assassin stary + shield wtedy ma tyle defa co kina bezsens..
    Ostatnio zmieniony przez Zaro hades : 06-12-2010, 01:11

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Zimowy update 2012
    Przez ElXiron w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post: 20-11-2012, 02:00
  2. Zimowy Update 2010 - zdjęcia
    Przez Zipper w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 100
    Ostatni post: 06-12-2010, 21:27
  3. Zimowy Update 2008
    Przez Andaryel w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 67
    Ostatni post: 16-12-2008, 18:25
  4. Zimowy update już w grze!
    Przez Silnikos w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 121
    Ostatni post: 24-12-2007, 01:23
  5. Zimowy Update 2006!
    Przez konto usunięte w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 75
    Ostatni post: 15-12-2006, 21:21

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •