jaxi napisał
jak będzie wystarczająco wolna rozgrywka, tzn np za miesiąc dopiero jakiś 70 lvl, po pół roku kilka 100+lvli, to wtedy zamiast graczy ubywać jak to wszędzie jest, to zaczną przybywać, bo widać stabilność, a przede wszystkim to, że topka nie wydaje się już tak odległa, że 300 lvl klepnięte i serwer "zamknięty" przez jakąs gildie, wszystkie itemki, questy zrobione zdobyte i został tylko grind jak na medivii
pzdr
Na to liczymy, że spowalniając rozgrywkę przedłużymy też 'świeżość' serwera. Ale też nie chcemy tu przesadzić, robiąc rejty typu x0.25 albo x0.1 xD wolimy żeby wynikało to głównie z nieco większej trudności (ryzyko deada, mniejsza znajomość gry), jak kiedyś, a nie z faktu, że dostajesz 4 expa za rotworma. Bo w tym drugim przypadku, to faktycznie znalazłoby się pewnie max 10 osób do gry. Aczkolwiek, będzie nieco customowy exp.
I w każdym razie, powinno być zauważalnie wolniej, niż na innych otsach. Oprócz tego, co już było powiedziane, nie będzie też żadnych OP tasków, dających boosty za zabicie 100 cyklopów itp.
noobclassic2 napisał
Nowe wzory na skille, armor w ekwipunku itp. będą ogólnie dostępne czy gracze sami będą musieli je oszacować poprzez przeprowadzanie tibijskich badań? Mówicie, że nie chcecie inflacji w grze, zmniejszenie podaży przedmiotów wywinduje ich ceny. Będzie dużo gp, za które ciężko będzie cokolwiek kupić. Jedynymi wygranymi będą postacie magiczne, które będą palić pieniądze w mana fluidach robiąc runy dla siebie.
Wzory na skille, expa itp. podamy. Jak zapadną ostateczne decyzje, to wrzucimy wykresy pokazujące zmiany, nową tabelę itp, bo czemu by nie.
Z armorem to jeszcze zobaczymy, nie zastanawialiśmy się jeszcze.
Byczek napisał
ja sam ciekaw jestem co z tego wyjdzie i na pewno wejde z ekipa 40 osob
Czy to te słynne war teamki
Zakładki