Reklama
Strona 95 z 114 PierwszaPierwsza ... 45859394959697105 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1,411 do 1,425 z 1701

Temat: [8.0] TorgOT - TEST SERWER {TEMAT ROKU 2014!}

  1. #1411
    Avatar Maciorqa
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    542
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    w sumie 2 dsy na dragach + możliwość ich leczenia instant czarem to już spoko opcja.

    Nie wiem czy to nie połamie klimatu, ale dodanie opcji żeby summony zmieniały floor, jeżeli jest to potrzebne (żeby iść za bohaterem) co wy na to ?

  2. #1412
    Avatar Berry
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    33
    Posty
    10,854
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Cytuj Filia the Dragon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jeśli już o tym mowa to takie coś jak profit z sd/gfb powinno być praktycznie niemożliwe ;p
    kiedy ty ostatnio grales w tibie, na 3.1? XD
    Cytuj Alex Hope napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Łapy precz od Diopa to po pierwsze, a o Maxi Gomeza już była walka zimą. Dobrze, że udało się go kupić. Jak WHU nie zajmie lepszego miejsca niż Cwelsea to jestem pedałem.
    ~15.06.19
    Cytuj Crus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dobra, proszę zapisać tu i teraz, że jeżeli United pozwoli odejść Hendersonowi, bo hurr durr De Gea, to nigdy, przenigdy tego klubu już nie dotknę choćby kijem
    Pzdr
    ~14.02.20

  3. #1413
    Avatar polek asty
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    w mieszkaniu
    Wiek
    29
    Posty
    5,563
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Maciorqa napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    w sumie 2 dsy na dragach + możliwość ich leczenia instant czarem to już spoko opcja.

    Nie wiem czy to nie połamie klimatu, ale dodanie opcji żeby summony zmieniały floor, jeżeli jest to potrzebne (żeby iść za bohaterem) co wy na to ?
    Spoko, ale dopiero po jakimś tam dystansie (tak jak na rl summon się tpa do Ciebie) żeby nie bić sobie up/down demona z liderami xD

  4. Reklama
  5. #1414
    Avatar Mandarke
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Mielec
    Posty
    2,977
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj rysiekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    mi bardziej odpowiada stary wzór, 2 lvl = 3 mlvl, ale to już sami zdecydujcie jak chcecie ;p
    Ten wzór jest bez sensu.
    Masz jednego maga z 70 mlvl, a drugiego z 85lvl. Różnica 15 mlvl na tym poziomie jest ogromna, a mam na myśli czas jaki potrzeba na wbicie z 70 na 85 mlvl, więc różnica w dmg też powinna być dość widoczna.
    NOPE, okazuje się, że to kwestia wbicia 10 leveli żeby wyrównać różnice z dmg.

    Mag na 130 poziomie z 70 mlvl będzie bić tyle samo co mag na 120 poziomie z 85 mlvl xDD
    TL;DR: mlvl nie ma znaczenia.

    Nie będzie się opłacało expić z czarów i w ogóle zatrzymywać się na chwilę, by popracować nad mlvl (robienie run), bo wystarczy robić PG i wyjdziesz na tym dużo lepiej, bo jeszcze zdobywasz HP, MP, cap itd.

    Ta formuła nie bez powodu została zmieniona.
    W tibii 8.0 zaczęło się już przybywać takich 200+ magów i okazało się, że level można wbijać w nieskończoność i dużo łatwiej i szybciej się go zdobywa niż mlvl oraz skille (knight, paladyn), bo w wypadku mlvl i skilli jak już dojdziesz do pewnego pułapu, to potem już ciężko idzie wbijanie nowych, a level zdobywasz w nieskończoność i DMG magów wzrasta nieproporcjonalnie szybko.

    Masz 200 level i 85 lvl.

    Formuła 1 lvl = 4 mlvl
    85*4 + 200 = 540
    ((85*4) *100%) /540 = 62% (udział mlvl w obrażeniach)

    Formuła 2 lvl = 3 mlvl
    85*3 + 200*2 = 655
    ((85*3) *100%) /655 = 39% (udział mlvl w obrażeniach)

    Jak widać druga formuła daje większe obrażenia (655>540), ale niestety udział mlvl jest znikomy.

    Formuła 1 lvl = 5 mlvl
    85*5 + 200 = 625
    ((85*5) *100%) /625 = 68%

    Taka formuła daje obrażenia pośrodku (655>625>540), ale teraz znowu mlvl może grać zbyt dużą rolę, a wiadomo, że mlvl łatwiej zdobywać na początku i ktoś mógłby sobie wyjebać wysoki mlvl na niskim levelu i później rozpierdalać wszystko na expie.

    Formuła 3 lvl = 8 mlvl/2 (inaczej: 1,5 lvl = 4 mlvl)
    (85*8 + 200*3)/2 = 640
    ((85*8) *100%) / (640*2) = 53%

    Z taką formułą wyszedłem na szybko. Stosunek lvl do mlvl w obrażeniach i leczecniach jest niemalże równy (z lekką przewagą mlvl), 11% większy niż przy formule 2/3 oraz 12% mniejszy przy formule 1/4, natomiast obrażenia są nieznacznie mniejsze niż przy formule 2/3, czyli akurat w sam raz.

    Oczywiście możliwe, że istnieje lepsze formuła ;> możecie szukać.

    EDIT
    Cytuj Filia the Dragon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Oczywiście, że dmg z run powinien zależeć głównie od mlev. Jeśli paladyn ma dostęp do assasin starów to jego dmg z SD powinien być symboliczny; co nie zmienia faktu, że hity z tego po 600~ to przesada.
    Też prawda.
    Przy formule 2/3 paladyn z 200 lvl i 18 mlvl biłby z SD tylko 30% mniej niż 200 mag z 85 mlvl = ORO, bo mag dokłada do tego jeszcze hita z wanda za 35, a paladyn assasin stara za 350 xD, co przewyższa dmg maga, a w dodatku jest jeszcze w ch*j tanky.

    Formuła 2/3 obowiązywała jak nie było assasin starów, tylko SD + bolty, co miało sens.
    Jeśli palek ma assassiny, to trzeba obniżyć jego dmg z SD i w ogóle z czarów = reguła 1/4 (lub 3/8).
    Nie próbujcie nawet z tym dealować.
    Ostatnio zmieniony przez Mandarke : 15-11-2014, 14:45

  6. #1415
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,565
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Mandarke napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Formuła 2/3 była, jak nie było assasin starów, tylko SD + bolty, co miało sens.
    Jeśli palek ma assassiny, to trzeba obniżyć jego dmg z SD i w ogóle z czarów = reguła 1/4 (lub 3/8).
    Dlaczego ten użytkownik nie ma moderatora

    A wy chcecie tutaj mieć rl tibie orszabal czy jakiś logiczny serwer? Mage sb bierze najmocniejsze runki wykręca x kk/h i jeszcze ma profit?;p





  7. #1416
    Avatar Byczek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Koszalin
    Wiek
    33
    Posty
    12,862
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    to ja na tibianicu od czasu do czasu wykrecalem profit na wrl z sd xd

  8. Reklama
  9. #1417
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,565
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Byczek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    to ja na tibianicu od czasu do czasu wykrecalem profit na wrl z sd xd
    no i tak może być
    a nie tak że 50lev se bierze sd i idzie profitować i równocześnie pg





  10. #1418
    Avatar Masaker
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    piwnica.eu
    Wiek
    33
    Posty
    2,526
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Filia the Dragon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no i tak może być
    a nie tak że 50lev se bierze sd i idzie profitować i równocześnie pg
    to dziala tak
    duze obrazenia z sd = szybkie zabijanie moba = za duzy drop rate mocnych itemow = profit.
    INEQUALITY ISN'T EVIL, EQUALITY IS.

  11. #1419
    Avatar Chels
    Data rejestracji
    2013
    Wiek
    31
    Posty
    2,824
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    dlatego loot 1x zalatwil by sprawe

    2x moze byc na hajs i addon itemki xd

  12. Reklama
  13. #1420
    Avatar Masaker
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    piwnica.eu
    Wiek
    33
    Posty
    2,526
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Chels napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    2x moze byc na hajs i addon itemki xd
    nom i zatraćmy tym sposobem znaczenie hajsu w tej grze.
    INEQUALITY ISN'T EVIL, EQUALITY IS.

  14. #1421

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Filia the Dragon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dlaczego ten użytkownik nie ma moderatora

    A wy chcecie tutaj mieć rl tibie orszabal czy jakiś logiczny serwer? Mage sb bierze najmocniejsze runki wykręca x kk/h i jeszcze ma profit?;p
    no ale kurwa jak ci spadnie z frostów 2x dsm i 1 rh to bedziesz mieć profit, to chyba normalne.
    tu nie będzie loota x1
    @Mandarke ;
    przyznaje ci racje, nie spodziewalem sie ze palek bedzie tyle bił z sd.



    Taka propozycja co do palka - może by wprowadzić różne rodzaje amunicji? Nie zmieniać bardzo dmg, zwiększyć koszt assassin starów - 100-200gp za 1, łamiące się po każdym strzale.
    Palek latałby wtedy z kuszą/łukiem(można by wprowadzić kilka nowych) i używał np boltów a potem power boltów(trzeba by było je lekko zmienić) od ~60 lvla mające np 60 atk.
    Obrywałby wtedy ładne hity z melee bo nie nosiłby tarczy, za to miałby przyzwoity dmg, trochę miejszy od assassinek, za to dużo taniej + brak możliwości noszenia tarczy.

  15. #1422
    Avatar Masaker
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    piwnica.eu
    Wiek
    33
    Posty
    2,526
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Nie bójcie się, ekonomia na tym serwerze będzie na tyle dopracowana, że hajs będzie zawsze potrzebny :)
    INEQUALITY ISN'T EVIL, EQUALITY IS.

  16. Reklama
  17. #1423
    Avatar Chels
    Data rejestracji
    2013
    Wiek
    31
    Posty
    2,824
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    ta rownie dobrze mozna zrobic assasinke ktora sie nie lamie i kosztuje 200k w sklepie albo jest z questa ktorego pall moze zrobic tylko solo i jest od 130 lvla xD

  18. #1424

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Chels napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ta rownie dobrze mozna zrobic assasinke ktora sie nie lamie i kosztuje 200k w sklepie albo jest z questa ktorego pall moze zrobic tylko solo i jest od 130 lvla xD
    ??? co

  19. #1425
    Avatar Byczek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Koszalin
    Wiek
    33
    Posty
    12,862
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj Chels napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ta rownie dobrze mozna zrobic assasinke ktora sie nie lamie i kosztuje 200k w sklepie albo jest z questa ktorego pall moze zrobic tylko solo i jest od 130 lvla xD
    chodzi o to zeby paladyn byl lucznikiem - albo walczy kusza albo nosi tarcze

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. TorgOT - Test serwer
    Przez Seyaelo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 130
    Ostatni post: 11-09-2019, 08:22
  2. TorgOT - Test server
    Przez Seyaelo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 14-08-2016, 15:02
  3. Test serwer 06.2014 skrinujmy
    Przez BBsrv w dziale Zdjęcia
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post: 28-06-2014, 00:06
  4. Nowości 2014 roku
    Przez Urlak w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 08-04-2014, 21:35
  5. League of Legends Nagroda dla największego raka 2014 roku
    Przez Bubsztron w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 31-01-2014, 02:29

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •