w sumie 2 dsy na dragach + możliwość ich leczenia instant czarem to już spoko opcja.
Nie wiem czy to nie połamie klimatu, ale dodanie opcji żeby summony zmieniały floor, jeżeli jest to potrzebne (żeby iść za bohaterem) co wy na to ?
Wersja do druku
w sumie 2 dsy na dragach + możliwość ich leczenia instant czarem to już spoko opcja.
Nie wiem czy to nie połamie klimatu, ale dodanie opcji żeby summony zmieniały floor, jeżeli jest to potrzebne (żeby iść za bohaterem) co wy na to ?
Ten wzór jest bez sensu.
Masz jednego maga z 70 mlvl, a drugiego z 85lvl. Różnica 15 mlvl na tym poziomie jest ogromna, a mam na myśli czas jaki potrzeba na wbicie z 70 na 85 mlvl, więc różnica w dmg też powinna być dość widoczna.
NOPE, okazuje się, że to kwestia wbicia 10 leveli żeby wyrównać różnice z dmg.
Mag na 130 poziomie z 70 mlvl będzie bić tyle samo co mag na 120 poziomie z 85 mlvl xDD
TL;DR: mlvl nie ma znaczenia.
Nie będzie się opłacało expić z czarów i w ogóle zatrzymywać się na chwilę, by popracować nad mlvl (robienie run), bo wystarczy robić PG i wyjdziesz na tym dużo lepiej, bo jeszcze zdobywasz HP, MP, cap itd.
Ta formuła nie bez powodu została zmieniona.
W tibii 8.0 zaczęło się już przybywać takich 200+ magów i okazało się, że level można wbijać w nieskończoność i dużo łatwiej i szybciej się go zdobywa niż mlvl oraz skille (knight, paladyn), bo w wypadku mlvl i skilli jak już dojdziesz do pewnego pułapu, to potem już ciężko idzie wbijanie nowych, a level zdobywasz w nieskończoność i DMG magów wzrasta nieproporcjonalnie szybko.
Masz 200 level i 85 lvl.
Formuła 1 lvl = 4 mlvl
85*4 + 200 = 540
((85*4) *100%) /540 = 62% (udział mlvl w obrażeniach)
Formuła 2 lvl = 3 mlvl
85*3 + 200*2 = 655
((85*3) *100%) /655 = 39% (udział mlvl w obrażeniach)
Jak widać druga formuła daje większe obrażenia (655>540), ale niestety udział mlvl jest znikomy.
Formuła 1 lvl = 5 mlvl
85*5 + 200 = 625
((85*5) *100%) /625 = 68%
Taka formuła daje obrażenia pośrodku (655>625>540), ale teraz znowu mlvl może grać zbyt dużą rolę, a wiadomo, że mlvl łatwiej zdobywać na początku i ktoś mógłby sobie wyjebać wysoki mlvl na niskim levelu i później rozpierdalać wszystko na expie.
Formuła 3 lvl = 8 mlvl/2 (inaczej: 1,5 lvl = 4 mlvl)
(85*8 + 200*3)/2 = 640
((85*8) *100%) / (640*2) = 53%
Z taką formułą wyszedłem na szybko. Stosunek lvl do mlvl w obrażeniach i leczecniach jest niemalże równy (z lekką przewagą mlvl), 11% większy niż przy formule 2/3 oraz 12% mniejszy przy formule 1/4, natomiast obrażenia są nieznacznie mniejsze niż przy formule 2/3, czyli akurat w sam raz.
Oczywiście możliwe, że istnieje lepsze formuła ;> możecie szukać.
EDIT
Też prawda.
Przy formule 2/3 paladyn z 200 lvl i 18 mlvl biłby z SD tylko 30% mniej niż 200 mag z 85 mlvl = ORO, bo mag dokłada do tego jeszcze hita z wanda za 35, a paladyn assasin stara za 350 xD, co przewyższa dmg maga, a w dodatku jest jeszcze w ch*j tanky.
Formuła 2/3 obowiązywała jak nie było assasin starów, tylko SD + bolty, co miało sens.
Jeśli palek ma assassiny, to trzeba obniżyć jego dmg z SD i w ogóle z czarów = reguła 1/4 (lub 3/8).
Nie próbujcie nawet z tym dealować.
to ja na tibianicu od czasu do czasu wykrecalem profit na wrl z sd xd
dlatego loot 1x zalatwil by sprawe
2x moze byc na hajs i addon itemki xd
no ale kurwa jak ci spadnie z frostów 2x dsm i 1 rh to bedziesz mieć profit, to chyba normalne.
tu nie będzie loota x1
@Mandarke ;
przyznaje ci racje, nie spodziewalem sie ze palek bedzie tyle bił z sd.
Taka propozycja co do palka - może by wprowadzić różne rodzaje amunicji? Nie zmieniać bardzo dmg, zwiększyć koszt assassin starów - 100-200gp za 1, łamiące się po każdym strzale.
Palek latałby wtedy z kuszą/łukiem(można by wprowadzić kilka nowych) i używał np boltów a potem power boltów(trzeba by było je lekko zmienić) od ~60 lvla mające np 60 atk.
Obrywałby wtedy ładne hity z melee bo nie nosiłby tarczy, za to miałby przyzwoity dmg, trochę miejszy od assassinek, za to dużo taniej + brak możliwości noszenia tarczy.
Nie bójcie się, ekonomia na tym serwerze będzie na tyle dopracowana, że hajs będzie zawsze potrzebny :)
ta rownie dobrze mozna zrobic assasinke ktora sie nie lamie i kosztuje 200k w sklepie albo jest z questa ktorego pall moze zrobic tylko solo i jest od 130 lvla xD