Reklama
Strona 42 z 140 PierwszaPierwsza ... 3240414243445292 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 616 do 630 z 2092

Temat: [7.4] Tibianic

  1. #616

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    48
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    spokojnie wszystko jest w fazie testow, jestem pewny ze postacie beda bic niemal identycznie jak za czasow 7.4

  2. #617

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Olsztyn
    Posty
    155
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Póki co hity paladyna są do 100% naprawy. Biegam z tym 80 distem i nie widziałem hitów powyżej 100... wszystko muszę zabijąć z sdka, bo boltem średni hit to około 40.

  3. #618
    Avatar Rysiek
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    185
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Pan_Zaraza napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Otóż na tej tibii był jeden z lepszych balansów.
    Według mnie najlepszy był paladyn gdyż utrzymywał się w pvp, miał pieniądze, fajnie się expiło. Sorcerer wcale nie był taki bardzo dobry musiał spedzać dużo czasu na robieniu run i manafluidy dawały mu około 40 many a kosztowały 100 gp. Więc było to bardzo kosztowne.
    Rycerz jak to rycerz służył do blokowania potworów i trapów. Miał stały exp, z którego zawsze wracał z największym profitem.
    1.Sprecyzuję manafluidy były strasznie rzadko w użyciu, dawały 20-100 many za 100 gp.
    2. Sorcerer i druid mieli bardzo trudny początek - wandy nie miały użytku bojowego więc zmuszeni byli polegać na walce wręcz, zwykle używali w tym celu clubów(tanie, a o warhammer jest dość łatwo) i dość długo siedzieli na słabszych potworkach robiąc runy. Na silniejsze potwory szli z runami i często z blokerem. Niestety ilość hmm-ów, sd-ków, uh-ów była dość ograniczona przez czas tworzenia ich. Z tego powodu na rl-tibii spotykało się sporo farm runek(które są po prostu grupami sorców/drutów na botach/taskerach). Tutaj farmy nie postoją zbyt długo więc trzeba będzie liczyć na większą liczbę graczy.
    Na szczęście mimo kosztów i limitu run(czyli czasu expienia na wyższych lvl) gdy już trafiało się na spawn doświadczenie szło znacznie większymi ilościami niż reszcie profesji.
    3. Knight - na początku katorga zwana skillowaniem(no nie dla wszystkich), ale po wbiciu odpowiednich umiejętności doświadczenie płynie w może niezbyt dużych ilościach ale bez przerwy i z niewielkiemu kosztami, a po uwzględnieniu loota profit był praktycznie zawsze. Do tego ciężko było o śmierć(choć zabić innych też było nienajłatwiej).
    4. Paladyn - wbijasz umiejętności szybciej niż knight, ale ciężko robić to na AFK-u - trzeba ciągle podnosić speary, a potwory łatwo umierają pod naszymi atakami. Zwykle walczyła z powolnymi potworami bez ataków dystansowych z racji braku tarczy. To utrudnienie powodowało sporą śmiertelność gracza - przy lagu lub wejściu do pomieszczenia z zrulowanymi potworami łapało się znacznie wyższe ciosy. Na plus dochodził wyższy poziom magii niż knighta, mogli używać sd-ków i utana vid. Niestety co jakiś czas musieli wrócić się po strzały(później bolty). Użycie uhów przy lepszym graczu było praktycznie zerowe, run atakujących szło więcej.

    Balans nie polegał na tym, że każdy miał wyższe hity od drugiego, a na innym stylu gry każdą profesją.

  4. Reklama
  5. #619
    Avatar Marticus
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    52
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Jeśli na servie knight będzie bił takie same hity jakie na Teście , to knightem gra zdecydowanie odpada. Nie ma bata walnąć więcej niż za 50-60. Będzie 70% palków, 20% sorców i druidów i 10% knigtów jak nie mniej. Z tymi hitami trzeba coś zrobic bo chujnia będzie...

  6. #620
    Avatar Rysiek
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    185
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Marticus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jeśli na servie knight będzie bił takie same hity jakie na Teście , to knightem gra zdecydowanie odpada. Nie ma bata walnąć więcej niż za 50-60. Będzie 70% palków, 20% sorców i druidów i 10% knigtów jak nie mniej. Z tymi hitami trzeba coś zrobic bo chujnia będzie...
    czytaj poprzednie strony, używaj wyszukiwarki tematowej bo Bolek jużo tym pisał
    Nowe postacie teraz powinny zaczynać z 80 skillem, testujcie tą cholerną formułe bo ma być ona jak real na 7.4 (najt słabo bił) same wyliczenia max hit są ok, gorzej tylko z losowaniem hita na podstawie shieldu/armoru potwora/gracza.

  7. #621

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    14
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Po co kierować sie tym ze na classic tibi bylo 2.5 exp i tu tez ma tyle być. Z tego co wiem to duzo a nawet bardzo dużo moich kumpli nie grali z tego własnie powodu. Na classci tibi przez okolo rok dało sie wbić 100~ ze względu na wojny i te sprawy więc napewno ziwększenie expa nie spowoduje tego iż jak to mowią inni zrobi sie z 'orshaball serv'. Jeżeli exp był by troche większy napewno nie zaszkodzi to tym zatwardziałym graczą ktorzy wolą 1x, a może pomuc tym którzy chcą troche wiekszy.

  8. Reklama
  9. #622

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    2,657
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    @up
    Jeżeli ktos wbija 100 lvl by robic wojne na 7.4 to gz ;d Wyjaśnijmy sobie jedno - Serwery low-rate nie są serwerami nastawionymi na pvp, a przynajmniej nie na high pvp czyt. codzienne napierdalanie na openkach. Wtedy wojna była, potem pokój, potem znowu wojna, ale te przerwy były długie. No i - z reguły był jakiś powód, bo jakiś szacunek do swojego czasu i wbitego lvla był ;)

  10. #623

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Olsztyn
    Posty
    155
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Havaran napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @up
    Jeżeli ktos wbija 100 lvl by robic wojne na 7.4 to gz ;d Wyjaśnijmy sobie jedno - Serwery low-rate nie są serwerami nastawionymi na pvp, a przynajmniej nie na high pvp czyt. codzienne napierdalanie na openkach. Wtedy wojna była, potem pokój, potem znowu wojna, ale te przerwy były długie. No i - z reguły był jakiś powód, bo jakiś szacunek do swojego czasu i wbitego lvla był ;)
    Dokładnie, każda smierć była związana z kilkugodzinnym odrabianiem straconego lvla. Wojny zaczynały się od konfliktu jakichś osób, a nie od chęci wywołania wojny by móc się napierdzielać. Chyba, że ktoś chce naprawdę ten exp 8x żeby wbić szybko 50 poziom i iść kogoś zabić.
    Open battle to już w ogóle było rzadkością, a takie bicie się w trapie jest nudne.

  11. #624

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    872
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Havaran dobrze napisal. Ale wiekszosc ludzi jednak chcialaby zeby byla wojna i to nie taka jak na classicu 5 vs 5, lecz tak jak za dawnych czasow na serverach cipsoftu. Battle po 20/30 osob do tego stada noobcharow i ta atmosferka :d

    Jesli exp byly 5x wiecej ludzi by gralo i walczylo. Battle byly by wieksze i nie opieraly by sie jedynie na 2/3 magach ktore wpadaja na expa i wala szybkie combo ue(na classicu Hemm Senseless/Nerumis i Thunder). Bo taka wojna na combo ue i gfb power nie ma wiekszego sensu.
    Battle kiedys nie byly rzadkoscia,a na ots na ktorym sie szybciej expi sa rzeczywiscie bardzo rzadkie i to mnie dziwi.
    Na classicu prawdziwych battle po 10~osob w teamie bylo naprawde niewiele.

  12. Reklama
  13. #625

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    77
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    "Openek" bylo od groma szczegolnie za czasow wojny Pb , Kgb.

  14. #626

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    niceeek
    Posty
    46
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    przy 2,5 expie "openki" byłyby zapewne rzadziej niż na 3x.
    Przy 3x expie i 1,5x loot byłoby w sam raz nie za często i nie za rzadko.
    Coś takiego jak Eloth v 7.92.

  15. #627
    xumulasas

    Domyślny

    Cytuj 13stka napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    przy 2,5 expie "openki" byłyby zapewne rzadziej niż na 3x.
    Przy 3x expie i 1,5x loot byłoby w sam raz nie za często i nie za rzadko.
    Coś takiego jak Eloth v 7.92.
    twoje rozumowanie kompletnie wybiega poza ramy normalnej logiki ....
    co ma wielkość mnożnika doświadczenia do ilości stoczonych bitw na danym serverze ?? oO

  16. Reklama
  17. #628
    Avatar Rysiek
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    185
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj xumulasas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    twoje rozumowanie kompletnie wybiega poza ramy normalnej logiki ....
    co ma wielkość mnożnika doświadczenia do ilości stoczonych bitw na danym serverze ?? oO
    Uważa, że ludzie będą się częściej bili na wyższych rate bo szybciej odrobi lvl? Tylko, że w takim wypadku dążymy do tego, że ludzie nawalają się dla funu. Co jest zupełnie inne niż w czasach 7.4 co już powiedział Havaran i Pan_Zaraza

  18. #629

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    872
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Farcanox napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    "Openek" bylo od groma szczegolnie za czasow wojny Pb , Kgb.
    Moze bylo openek 5, reszty battli nie nazywaj openkami.
    Uwiez mnoznik expa ma duzo do wojny. Wiekszosc ludzi bije sie 4fun KGB weszlo na server z takim zamiarem aby byla realistyczna wojna.
    A mnoznik ma do tego tyle ,ze ludzie na wiekszych lvlach maja wiecej kasy (wiekszy loot) wieksze i mocniejsze lvle postaci. A wiec sa bardziej gotowi do wojny niz 50 sorki bez kasy, co za tym idzie jest wieksza i czestsza wojna.

  19. #630

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    niceeek
    Posty
    46
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj xumulasas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    twoje rozumowanie kompletnie wybiega poza ramy normalnej logiki ....
    co ma wielkość mnożnika doświadczenia do ilości stoczonych bitw na danym serverze ?? oO
    to ma że więcej będzie openek na większym expie niż na mniejszym, co trudnego w zrozumieniu tego? takie dziwne?

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Sprzedam Konto Tibianic, kasa Tibianic
    Przez MlodyNH w dziale Giełda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 28-07-2015, 21:06
  2. [7.4] Tibianic.org
    Przez Ilufus Knight w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 169
    Ostatni post: 21-04-2011, 19:36
  3. tibianic.org
    Przez konto usunięte w dziale Zdjęcia
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 03-12-2010, 20:02
  4. tibianic.org
    Przez konto usunięte w dziale Zdjęcia
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 30-11-2010, 11:32
  5. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 18-11-2009, 19:39

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •