ja nic nie szukam
ja wszystko mam
Wersja do druku
406 coupe > 407 coupe, zdecydowanie
No ale ceny za V6 już wyjebały w kosmos i to jest żart, bo te auta nie są za chuj warte 15k
Jeśli chodzi o coupe z lat 90., to zdecydowanie E36 zmiata wszystko, E46 jest okej, ale to nie to samo. Peżot wygrał Pininfariną i tym przodem, który jest naprawdę dobry, ale tył niestety nie dorasta mu do pięt, przez to ten wóz jest taki niespójny, jakby na tył już zabrakło czasu i chęci.
Mexi powiem Ci, ze ta a4b6 odpowiadalaby mi w takim silniku, radio czy inne pierdy zawsze mozna zmienic a wyglada lepiej nizeli e46 (bez m pakietu) Zawsze jest tez leon I ale to potrzeba czasu, zeby znaleźć full wersje w 1.8 125km. s60 to jednak nie to a s40 stoi i wysoko i ponoc jest ciasne a ja 191cm
Za te kwote 14-17k mozna kupic fajna sztuke, te tansze bez gazu, drozsze juz z instalacja
https://m.olx.pl/oferta/audi-a4b6-lp...ition=4&page=1
@Kolczasty ; szukaj ze sportowymi fotelami, są wygodne, a te zwykłe niestety nie.
No 15k to za to bym nie dał, wolałbym już galanta ładnego. Cztery furtki, ale dobra sztuka robi robotę do dzisiaj.
Tył w 406 jest tak samo dobry jak przód, ja nie wiem co Ty masz z tą niespójnością. Niespójne to jest E46 w kompocie, bo nie wiadomo która strona tego auta jest bardziej zjebana.
I w jaki sposób E36 zmiata wszystko z lat 90? Pod jakim względem?
Oslo będę chyba kupował jakiegoś minivana, coś na ewentualne 7 osób, ale częściej będzie wozić mnie i sprzęt na roboty. Budżet będzie w granicach 3k, wiec będę szukał czegoś, co udaje, że jeszcze do czegokolwiek się nadaje. Na grupie na FB będę pytał o voyagery, coś jeszcze sensownego można w tej kasie dostać? O pierwszych Espace ktoś coś wie?
No też mi się tak wydaje. Fajnie się to prowadzi, ale żeby się nad tym spuszczać, to i tak trzeba wjebać w to padło kupę kasy. A przy tym jest masa fajniejszych aut - ładniejszych, ciekawszych itd.
Właśnie kompoty są spójne w swoim wyglądzie, z tym, że tam jest po prostu spierdolona proporcja, jakby zrobili o razu coś takiego jak seria 1, to by było okej, a oni nie chcieli hatchbacka, to zrobili skróconego liftbacka i to się nie mogło udać.
Tył 406 coupe jest taki mdły, nie ma tego polotu jak przód. Lampy nawet im wyszły, ale to wszystko jest takie proste i jakby żywcem z sedana wzięte. To nie jest złe, absolutnie, ale po prostu widzę tam zmarnowany potencjał. w 407 się udało, tył jest naprawdę dobry, taki, jaki powinien być.
Wyglądu, przecież o tym mówimy. Jest idealne pod każdym względem.
Pierwsze Espace to jest nie do dostania, drugie podobnie. Trzecia generacja jest dość liczna na olxach itd., do 3k może się coś kupi. Benzyny można brać wszystkie, z resztą w tej kasie to ma po prostu jeździć i powinno się takiego znaleźć.
Ogólnie ciężko będzie dobrego, dużego minivana do 3k kupić, ale Voyager i Espace właśnie są chyba najbardziej realne.
MX-5 NA/NB prowadzi się przynajmniej tak samo dobrze, ale to znowu jest zupełnie inne auto, trudno to porównywać ze sobą poza tym samym okresem produkcji.
Z seryjnych coupe z lat 90. będzie bardzo trudno przebić E36 318is w kwestii prowadzenia. Ten wóz ma idealny rozkład mas 50/50, świetny układ kierowniczy i zawieszenie, no po prostu udało im się to niesamowicie. Jasne, można wziąć na tapetę Porsche czy inne sportowe, drogie wozy, ale to już trochę się mija z celem, bo to nie ta półka cenowa i nie ten segment.
W sumie to jest ciekawy temat - co może się lepiej prowadzić niż E36 coupe 318is? Jakieś propozycje?
Zależy co kupisz, do 15k będzie naprawdę dobry egzemplarz, który da frajdę i nie będzie stał pół roku u mechanika.
Co byś powiedział, że jest ładniejsze i ciekawsze? Oprócz amcarów, ale powiedz też które z nich byś wybrał, bo wiedzy o amerykańskich autach nigdy za wiele. Zawsze wrzucałeś fajne zestawienia.
to poka go na forum publicznym torg.pl do oceny
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-c...-ID6BUmue.html
Torgom oddaje za 14.5
Nie no, za 14,5k to spoko opcja jest. Dobra promocja.
WAWIK ZRÓB SWAPA NA COŚ +250KM I KUPUJE PZDR
Jak sprzedam c maxa to ci coś ściągnę z Japonii :kappa